این شورولت کوروت که مشاهده می‌کنید اگرچه در سال ۱۹۵۶ خط تولید را با رنگ قرمز و سقف نرم هیدرولیکی ترک کرده اما برند یاد شده تغییرات زیادی در آن اعمال نموده تا محصولی نمایشی و ویژه تولید کند. جدیدترین تکنولوژی بکار رفته در آن نیز سیستم تزریق سوخت رم جت روچستر می‌باشد.

اما شورولت کوروت یاد شده فقط از یک پیشرانه جدید استفاده نکرده و دارای رنگ بدنه سفید، نوار آبی برای گرامی داشت خودروهای مسابقه‌ای سبرینگ همان سال و برخی قطعات آئرودینامیکی است. این محصول هم‌اکنون شورولت کوروت سوپر اسپورت ۱۹۵۷ نام داشته و اولین خودرو در تاریخ این برند است که نام آن در بسیاری از خودروهای پرفورمنس بکار رفته است.

این خودرو پس از برگزاری یک تور در آمریکا به شورلی ویلسی همکار شورولت در میشیگان فروخته شده است. سپس خودرو چندین بار بین نمایندگی‌ها دست‌به‌دست شده و نهایتاً در دهه ۶۰ میلادی به یک خریدار شخصی فروخته شده است. متأسفانه این خودرو در مسابقات خیابانی شرکت و تصادف کرده است.

برای چندین سال این خودرو خریدوفروش شد اما خبری از بازسازی نبود تا اینکه در سال ۱۹۹۷ به آنچه لیاقتش را داشت رسید. کوروت سوپر اسپورت موردبحث اکثر قطعات اورجینال نصب شده توسط جنرال موتورز در سال ۱۹۵۷ را حفظ کرد و پیشرانه آن نیز کارکرد حدود ۷ هزار کیلومتری را ثبت کرده بود.

به این ترتیب پیشرانه یاد شده همان انژکتور سوخت ۴۳۶۰ اصلی را حفظ کرده و از لوله‌های توزیع سوخت دوبل اسپایدر اورجینال و… سود می‌برد. همچنین کف صندوق‌عقب نیز دارای کف‌پوش آبی اصلی و جک و آچار و زاپاس اورجینال و… می‌باشد. مالک حتی لاستیک‌های اصلی خودرو را نگه داشته و روی دیواره‌های آن‌ها پرچم‌های ویژه کوروت دیده می‌شود. گفته می‌شود این لاستیک‌ها تنها یک دست از پنج دست لاستیک تولیدی بوده و تنها نمونه‌هایی هستند که وجود دارند.

کوروت سوپر اسپورت بازسازی شده جایزه میراث انجمن کوروت های ملی و همچنین جایزه خودروهای خاص سال ۲۰۱۷ را دریافت کرده است. این خودرو هم‌اکنون توسط فردی که اولین بار بازسازی‌اش کرده بود فروخته شده است. به خاطر وضعیت خاص و دریافت جوایز گوناگون، تخمین زده شده این کوروت سوپر اسپورت می‌تواند به قیمت ۲ میلیون دلار فروخته شود.
GT
چقدر با شکوه و لوکسه
Nima
انژکتور😊
٢ میلیون دلار😊
شروع نام SS😊
بله
Alireza
خوشا بحال خریدارش، فقط از رو عکساش دارم حالی به حولی میشم
امیرعلی
واقعا جواهر نایاب ه برازنده است براش
MOHAMMAD.DEMON
یکی داشت میگفت کوروت ۵۰۰ هزار دلاری رو کسی نمیخره
Hamid
سلطان این ماشین کلکسیونیه
بله هنوزم میگم کسی واسه کوروت سی ۸ هیچوقت ۵۰۰ هزار دلار نمیپردازه …
و گرنه نسل های قدیمی کوروت واقعا کلکسیونی هستن … دیگه اینو همه میدونن!
این نسخه هم که دیگه خیلی خیلی خاصه!
MOHAMMAD.DEMON
یکی واسه پسر خاله توضیح بده
هر چقدر از یه چیزی بیشتر ساخته بشه قیمتش پایین تر میاد
و اینکه قیمت بیشتر به معنی بهتر بودن نیست
Aboalfazl demon
قدیمی ترین سوپر اسپرت دنیا
۸ نسل اصالت
یه نکته درمورد اصالت ظاهری کوروت c8
شاید فکر کنید چراغ های c8 درست نیست اما دقت کنید
اگه چراغ های کوروت c6 رو زوایاش رو تیز کنی
میشه چراغ های کوروت c8
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari