کراس‌اوور کامپکت سیتروئن C5 ایرکراس برای اینکه توانایی رقابت خود را در برابر رقبای جدیدتر حفظ کند، در میانهٔ عمر به‌روزرسانی و فیس‌لیفت نسبتاً قابل‌توجهی را تجربه کرده است. این ماشین با تغییرات نسبتاً بزرگی در ظاهر، حالا مدرن‌تر از قبل شده است. به‌روزرسانی‌های بیرونی C5 ایرکراس مدل ۲۰۲۲ فوراً قابل‌تشخیص خواهند بود زیرا در جلوی خودرو شاهد جلوپنجرهٔ کوچک‌تر و مدرن‌تری هستیم که نوارهای چراغ‌داری درون آن کار شده است. این نوارها به چراغ‌های جدید جلو متصل می‌شوند و لوگوی جدید سیتروئن به همراه دی‌لایت‌های دوقسمتی هم تغییرات این قسمت را تکمیل می‌کنند.

از چراغ‌ها و جلوپنجره که بگذریم، کمی پایین‌تر سپر جلوی اسپرت‌تر با ورودی‌های هوای جدیدی دیده می‌شود که روکش پلاستیکی کمتری دارد. در این قسمت تریم فلزی جدیدی در لبهٔ سپر و همین‌طور قاب بازطراحی شده مه شکن‌ها هم جلب‌توجه می‌کند. تغییرات بخشی عقبی خودرو اما فقط به به‌روزرسانی گرافیک چراغ‌ها محدود می‌شود که البته همین تغییر جزئی هم ظاهر ایرکراس را تازه‌تر کرده است. آینه‌های جانبی مشکی براق و رینگ‌های ۱۸ اینچی جدید هم تکمیل‌کنندهٔ تغییرات ظاهری این کراس‌اوور فرانسوی هستند.

در داخل C5 ایرکراس مدل ۲۰۲۲ خریداران از کابین جدیدی بهره‌مند می‌شوند که از C5 X الهام گرفته است. مهم‌ترین تغییر در این قسمت نمایشگر ۱۰ اینچی جدیدی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی است. دریچه‌های تهویهٔ مرکزی باریک‌تر و کنسول مرکزی جدید با شیفتر ساده‌تر هم از دیگر تغییرات داخلی این ماشین هستند. برای C5 ایرکراس فیس‌لیفت نسخهٔ جدیدی از صندلی‌های موسوم به «راحت پیشرفته» هم در نظر گرفته شده که ابر بیشتری دارد و از گرم‌کن و ماساژور هم بهره می‌برد.

فیس‌لیفت سیتروئن C5 ایرکراس با ترکیب آشنایی از پیشرانه‌های بنزینی، دیزلی و پلاگین‌هیبریدی از تابستان آینده راهی بازار اروپا خواهد شد. نسخهٔ هیبریدی این خودرو از یک پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری بنزینی به همراه یک موتور الکتریکی و پکیج باطری ۱۳.۲ کیلووات ساعتی استفاده می‌کند که مجموع خروجی آن ۲۲۵ اسب بخار قدرت است. این نسخه قابلیت پیمایش ۵۵ کیلومتر را هم به‌صورت تمام الکتریکی دارد.
ben
ماساژور صندلی خیلی عالیه
F22RAPTOR
سیتروئن اومد اون چراغهای باریک رو مد کرد
عجیبه تو این مدل دیده نمیشه
احمدرضا
منظور چراغ دو تیکه هست؟
همونی که بالا یه قسمت باریک داره پایین بزرگتر؟
من فکر کردم اول چینی ها و کره ای ها شروع کردن
پدرام
این چراغهای دوتایی رو مد کرد سیتروئن حالا خودش دیگه استفاده نمی کنه فقط می خواست بقیه کمپانی ها گند بزنن تو طراحیشون!
البته ابداع کننده اش رو هنوز نفهمیدم کی بود
یوسف
فراتر از یک فیس لیفت ساده س چه در نمای بیرونی چه کابین خیلی بهتر شده.
در مورد چراغ های دو تکه هم که دوستان گفتن همچنان در بیشتر مدل های سیتروئن از جمله مدل C4 جدید دیده میشن.
کوبیده
تو تاپ گیر یه قسمت بود بود از سیتروئن تست های گوناگونی میگرفتند مثل کشیدن کشتی با بار فتح ایتالیا و … همونجا شیفته اش شدم فک کنم اونم مدل سی ۳ بود
8797
آره اون c3 ایرکراس بود
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari