تسلا سایبرتراک الکتریکی در سال ۲۰۱۹ معرفی و با تأخیرهای تولید و عرضه متعددی مواجه شد. حالا خبر رسیده شاید این وانت الکتریکی در سال ۲۰۲۲ پدیدار نشود. انتظار می‌رفت سایبرتراک در سال ۲۰۲۱ وارد بازار شود اما تسلا این اتفاق را به سال ۲۰۲۲ موکول کرد. اخیراً سال ۲۰۲۲ هم از وب‌سایت تسلا حذف شده و بنابراین به نظر می‌رسد چنین اتفاقی در سال جاری هم رخ نخواهد داد. نکته جالب اینکه فورد F-150 لایتنینگ در مقر اسبق تسلا در کالیفرنیا حضور پیدا کرده است. این وانت الکتریکی در بهار سال جاری روانه بازار خواهد شد.

رویترز به نقل از منابع ناشناس گزارش داده تسلا سایبرتراک اوایل سال ۲۰۲۳ راهی خط تولید خواهد شد. ظاهراً دلیل این کار تغییرات اعمال شده در کانسپت اولیه سایبرتراک است. این تغییرات برای حفظ حالت رقابتی وانت تسلا در برابر سایر خودروهای الکتریکی بازار ضروری هستند. رویترز گفته است:
یکی از منابع اظهار داشته دلیل این تأخیر تغییر ویژگی‌ها و عملکردهای تسلا سایبرتراک است تا بتواند محصولی رقابتی در کلاسی رو به رشد باشد
تولید اولیه پیش از پایان سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۳ به این معنی است که تولید سایبرتراک در طول سال ۲۰۲۳ افزایش خواهد یافت. با گذشت زمان نیز تیراژ تولید این خودرو بیشتر خواهد شد. ما حدس می‌زنیم شایعات اخیر قابل‌باور باشند. احتمالاً تسلا در حال آماده‌سازی نتایج مالی سه‌ماهه پایانی ۲۰۲۱ بوده و این گزارش شامل اطلاعات جدید خواهد بود. انتظار می‌رود ایلان ماسک مدیرعامل تسلا نقشه راه به‌روز شده محصولات خود را تا چند روز دیگر اعلام کند.

به احتمال زیاد سایبرتراک در تسلا گیگا آستین تولید خواهد شد، تأسیساتی که هم‌اکنون مراحل پایانی توسعه را پشت سر می‌گذارد. هنوز مشخصات نسخه نهایی سایبرتراک مشخص نیست اما گزارش‌های زیادی درباره تفاوت مدل نهایی با کانسپت اولیه منتشر شده است. انتظار داریم نسخه پایه از یک پیشرانه استفاده کرده درحالی‌که مدل سه موتوره هم جایگزین نسخه چهار موتوره اولیه شود. آن‌گونه که می‌دانیم این خودرو نیازمند سلول‌های استوانه‌ای تیپ ۴۶۸۰ جدید بوده و استفاده از تکنولوژی جدید باعث رسیدن به شعاع حرکتی بیش از ۸۰۵ کیلومتر خواهد شد. اخیراً یک نمونه پیش‌تولیدی از این وانت الکتریکی در مجموعه تست تسلا در فرمونت کالیفرنیا رؤیت شده و ایلان ماسک هم همان زمان اظهار داشته برف‌پاک‌کن تک تیغه نسخه کانسپت در مدل تولیدی دیده نخواهد شد.
شعاع حرکتی
مدل تک موتوره دیفرانسیل عقب: بیش از ۴۰۲ کیلومتر
موتور دوموتوره چهار چرخ محرک: بیش از ۴۸۳ کیلومتر
مدل سه موتوره چهار چرخ محرک: بیش از ۸۰۵ کیلومتر
ظرفیت باتری
اعلام نشده
شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت
مدل تک موتوره دیفرانسیل عقب: ۶.۵ ثانیه
مدل دوموتوره چهار چرخ محرک: ۴.۵ ثانیه
مدل سه موتوره چهار چرخ محرک: ۲.۹ ثانیه
قدرت مجموعه
اعلام نشده
ظرفیت یدک کشی
مدل تک موتوره دیفرانسیل عقب: بیش از ۳۴۰۲ کیلوگرم
مدل دوموتوره چهار چرخ محرک: ۴۵۳۶ کیلوگرم
مدل سه موتوره چهار چرخ محرک: ۶۳۵۰ کیلوگرم
A … She just reminds Me of love … A
خودتون رو اذیت نکنید هیچ سایبر تراکی در کار نیست تماما یک کانسپت تخیلی و زشت بود که به تولید نمی‌رسد.
🚫توجه توجه : فشاری نشوید🚫
الان میاد برای ماست مالی از ایکس پلاد میگه😂😂😂
Hosein
نیست خیلی وانتشون آینده نگرانه است گفتن صبر کن به آینده نزدیکتر بشیم یکم هم از آینده نگرانه بودنشون بکاهیم بعد تحویل بدیم 🙂 ولی من مطمئنم هر وقت ماشین برقی تو ایران تولید انبوه بشه اون موقع سایبر تراک هم تولید انبوه میشه.
🤍Audi rs e_tron gt🤍
ابن ماشین هر چقدر هم دیرتر بیاد اصلا مهم نیست ارزش صبر داره
حتی اگه مشتری هاش تا سال ۲۰۳۰ بخوان صبر کنن
GT
مثل اینا که میخوان خبر تلخ را یواش یواش بگن که طرف سکته نزنه🙂
آروم آروم میگن سال بعد میاد که طرفدارانش آمادگی پیدا کنن بعد به تدریج میگن اصلا این ماکتی بیش نبود، ما نتونستیم به مرحله تولید برسونیم 😂
هرچقدر رودستر توی دنیای واقعی دیده شد اینم تولید میشه 😂
سلطان دیتا نمیخواد به AMG ONE گیر بدی بیا اینجا اگه حرفی داری بزن، سایلنت کووجایی؟ 🙃
A … She just reminds Me of love … A
مشتاقم کامنت هاشون رو زیر پست بخونم ببینم کی بود میگفت مرسدس عرضه نداره؟!
🤍Audi rs e_tron gt🤍
آها یعنی amg one ارزش صبر داره؟
این ماشین ۳ ماه زودتر از رودستر معرفی شده
باز رودستر ارزششو داره
Amg چه ارزشی داره ؟
رودستر براش صبر کنی صاحب ماشینی با شتاب ۱.۱ میشی
صاحب ماشینی میشی که حتی دستگیره درش هم لمسیه
صاحب ماشینی با بهترین تکنولوژی میشی مطمئنم amg one تو مشخصات و تکنولوژی حتی یک پنجم رودستر هم نیست
مهم تر از همه الکتریکی بودنه رودستره
Silent
“”این تغییرات برای حفظ حالت رقابتی وانت تسلا در برابر سایر خودروهای الکتریکی بازار ضروری هستند””
موضوعی هست که چند وقت پیش هم گفتم و زمان بندی درستی هست. سیاست TESLA در قبال CYBER بر خلاف سدان هاش که نواور و پیشگام بودن, چالشی خواهد بود! و پس از رونمایی تلاش های سایر EV ها وارد می شه.
با توجه به حساسیت و سطح رقابت بالا در زمینه تراک ها باطری های ۴۶۸۰ پیش از پیش باید روی سدان ها آزمایش بشن تا تراک هوی دیوتی از نظر عملکرد برا همین سدان های این برند از چند ماه دیگه تجهیز می شن. از طرفی سری ۴ موتوره با سطح عملکرد بالاتر در دست توسعه هست.
چیزی که قطعی هست پیش از ۲۰۲۳ تحویل محدودش شروع می شه.
جناب ایکس
باشه…
محمد امین
چه کاری ، خب راحت بگید تولیدش نکنید آنقدر امروز فردا برای چیه
حسین
آیا با این کارها،سهام تسلا رشد نمی‌کنه؟
بنظرم ایلان ماسک آدم قابل اعتمادی نیست.قبلا هم برای رشد سهامش دروغ گفت(منبع:یک سایت) ولی بعدا فهمیدن دروغ گفت و خداروشکر همون موقع سهامش اومد پایین.
محمدرضا
قیمت سهام تسلا به اندازه کل خودرو سازیه آلمان به علاوه ژاپن و آمریکا هست.
MOHAMMAD.n.r
ارزش واقعی یا ارزش روی کاغذ و پامپ شده؟؟؟
مطمئن باش اگر ارزش واقعی تسلا در حد کیا هم بود ایلان ماسک میفروخت و کیا رو میخرید.
ایلان ماسک تاجره و اون روز دیر نیست که بعد از فروختن سهام تسلا به صورت قطره چکانی به مردم کل سهام تسلا سقوط کنه…
GM هامر الکتریکی رو مدت ها بعد از سایبر استارت زد ولی الان به ثمر نشسته ولی سایبر تراک…
محمدرضا
nrمعلومه هیچی از سهام نمیدونی
.سهام روی کاغذ معنی نداره.
همین الان ایلان ماسک میتونه تمام ۳۰۰میلیارد سهام شخصیش رو بفروشه و کل خودرو سازیه آلمانو بخره.
محمدرضا
من⁦^_
تاهالا همچین توهینی توی کامنتا ندیده بودم.معلومه از پیشرفت تسلا بد جور فشار بهت وارد شده🤣
Nima RST
زارت
GT
پاسخ به سایلنت
اگه چنین اتفاقی در مورد AMG ONE میوفتاد تمام دلایل را یه مشت چرندیات واهی میدونستی 🙂😏
تو اینقدر رو داری که حاضر نیست گاف های برند مورد علاقه خودت را قبول کنی!
Silent
نظرم مهمه برات باس بگم نه بنز نه هیچ کدوم از برندهای خوش نام اروپایی رو در حد TESLA نمی بینم.
دال اثبات ش هم بر میگرده به:
ارزش سهام این برند در بازار های جهانی.
جایگاه و حجم درخواست برا خرید تولیداتش که امسال بالاتر از تمامی برندهای اروپایی چه درون سوز چه EV بش می رسه اونهم با ۴ مدل.
خلاصش اگر کسایی که دستشون بش می رسه غیر این فکر می کردن یک کارخونه تبدیل به ۴ گیگافکتری نمی شد.
ONE تولید ۵۰ تایی رو با زیر ساخت برا تولید ماشین ۵۰۰۰۰۰ قیاس می کنی!؟ :))
Kf
اصن ما داریم چی میگیم این چی میگه
جناب ایکس
بنظرم دین جدیدی داره اختراع میشه؛ تسلائیلیسم (خدا تسلایی) 😂😂😂😂😂😂
من⁦^_^⁩
تازه داره ابداع میشه؟
خبر میگه تسلا کیفیت ندارن میگه شتاب دو ثانیه
خبر میگه هزینه های باتریش جوریه که بعد پنج سال ماشین رو منفجر کنی بهتره میگه مانیتور هفده اینچی
به کابین پلاستیکی تسلا میگه لوکس و به مایباخ میگه زشت
اینا اکثرا بهترین ماشینی که تو عمرشون جلوشون رد شده پژو پارس بوده😂👋
Philipp
ای بابا بد شد که
ماله قبلیا رو ریختیم سطل آشغال باید بریم ماله جدید بخریم
حسین
من که به ایلان ماسک اعتماد ندارم
محمدرضا
برای ایلان ماسک گرگ های وال استریت مهم هستن که اون ها بش اعتماد دارند.ومیلیارد ها دلار سرمایه وارد شرکتش کردند.
مردیم از خوشی
نگران نباشید بقیه آمریکای ها جای خالیش را پر می‌کنند 😏
DBS
سال ۲۰۲۳ :عرضه تسلا سایر تراک تا سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاد
چقدر شبیه ایرانخودرو و سایپا شده جلب😂😂😂😂😂😂😂
Clean energy (بر باعث بانیش…)
گفتن کاخ سفید رو حسینیه میکنن! خندیدیم!
اما الان راستی راستی دارن مثل ما میشن:/
من⁦^_^⁩
احتمالا کاخ سفید که حسینیه شد میریم سایبر تراک هم تولید میکنیم😂
amir Benz
عرضه سایبر تراک تا ۲۰۳۵ به تعویق افتاد 😂😂😂😂
مردیم از خوشی
به نظرم علت اصلی معرفی نکردن این خودرو و نسل جدید بقیه خودرو هاش مثل مدل ۳ اینه که همین الان ظرفیت کارخانه هاش تکمیله ! یعنی حتی اگه درخواست بالا بره نمیتونه بیش تر تولید کنه برا همین هی داره عقب میندازه ، البته این یه فرضیه هست
محمدرضا
تنها حرف منطیقی رو شما زدی.
ولی یه چیزی که ظاهرا ازش خبر ندارین
همین الان هم تقاضا برای مدل ۳ و y بسیار بیش از ظرفیت تولیده ۱میلیون دستگاهی هست.برای مدل های ۳ وy باید ماه ها انتظار کشید.با این که قیمت کارخانه این مدل ها طی سال های اخیر حدود ۳۰٪افزایش پیدا کرده.قیمت بازار نیز از قیمت فعلی کار خونه ۲۵٪ گران تره.
MOHAMMAD.n.r
قیمت بازار کل خودرو ها در امریکا بالاتر از قیمت کارخونه شده و فقط مختص تسلا نیست.
بخاطر کمبود تراشه و چیپ و…
مشتاقی
احتمالا سایبرتراک تو دنیای متاورس رونمایی خواهد شد
حشمت۰۲۱
هر خبر نسبتا بدی از تسلا میاد، یسریا اینجا از خوشحالی پرواز میکنن، این همه نفرت من موندم برا چیه
MOHAMMAD.n.r
شاید دارن رو فنی ماشین کار میکنن، چون بدنه که چیز خاصی نداره.
بدنه رو اصغر کانال ساز هم میتونه با ورق گالوانیزه در بیاره، حتی شیشه هم فلت هست.
پادشاه این کلاس هامر هست، تسلا دیر وارد این کلاس میشه.
Mad.z.Max
ورق گالوانیزه :)))
من⁦^_^⁩
بیشینه طرحای رودستر و سایبر تراک مال زمانیه که تسلا پول لازم داشت و حالا که سهامش رشد کرده(و یه حباب پنج برابری انداخته) و کلی پول از پیش فروش در آورده داره کم کم وام مفتی و بدون سودی که گرفته رو پس میده برا همین هی تولیدش رو میندازه عقب که یهو کلی ضرر نکنه
مهردادکمال
اخرش ایان ماسک رو مثل جوردن بلفورت به زندان میفته گرگ وال استریت دوم😡😡🤬🤬
فرزاد
اگه تو مراسم معرفی از گوی لاستیکی یا ژله‌ای برای تست استحکام استفاده می‌کردند الان محصولاتشون تو خط تولید بود مثل عزیزان ستاره‌ساز برای استاندارد ایمنی خودروهای خودمون
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari