لکسس لیست قیمت تیپ‌ها و نسخه‌های نسل جدید LX را برای بازار ایالات‌متحده اعلام کرده است. قیمت این شاسی‌بلند پرچم‌دار که حالا با نام LX600 شناخته می‌شود، از ۸۶,۹۰۰ دلار آغاز خواهد شد که علیرغم تمام پیشرفت‌ها و بهبودها، ۳۰ دلار از نسل قبلی کمتر است. تیپ پایهٔ این خودرو در بیرون از رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی بهره می‌برد و در داخل به پنج صندلی با روکش چرمی مشکی، تریم چوبی، گرم‌کن و تنظیم برقی صندلی‌های جلو، تنظیم برقی ارتفاع غربیلک فرمان، سانروف برقی، سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو، شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند، صفحه آمپر دیجیتالی ۸ اینچی، نمایشگر ۷ اینچی برای اطلاعات خودرو و نمایشگر ۲.۳ اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید لکسس با اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم مجهز است.

در بخش ایمنی، LX جدید به پکیج کمک‌رانندهٔ Safety System+ 2.5 لکسس مجهز شده است که شامل کروز کنترل راداری پویا، دستیار دنبال کنندهٔ خطوط، دستیار تشخیص علائم جاده، هشدار خروج از خط با دستیار فرمان، سیستم پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، نوربالای هوشمند، پایش نقاط کور، نمای پانوراما از اطراف خودرو، دستیار پارک و هشدار عبور و مرور عقب با ترمز خودکار می‌شود. تیپ بعدی، پریمیوم نام دارد که با قیمت ۹۵ هزار دلار عرضه می‌شود. این تیپ به تهویهٔ صندلی‌های جلو، گرم‌کن غربیلک فرمان، هدآپ دیسپلی، نورپردازی داخلی، صندلی‌های ردیف سوم تاشو برقی و سیستم تعلیق متغیر تطبیقی مجهز است.

اما کسانی که خواهان نسخهٔ اسپرت‌تری هستند می‌توانند سراغ مدل ۱۰۱ هزار دلاری F Sport بروند که از سپرهای منحصربه‌فرد، جلوپنجرهٔ مشکی‌رنگ، رینگ‌های ۲۲ اینچی آلیاژی فورج‌کاری شده با روکش خاکستری تیره، رکاب‌های چراغ‌دار، صندلی‌های چرمی نیمه آنیلین، تریم آلومینیومی و پدال‌های آلومینیومی برخوردار است. این نسخه در بخش فنی هم به سیستم تعلیق اسپرت، کمک‌فنرهای پرفورمنس، میلهٔ تثبیت‌کنندهٔ اختصاصی و دیفرانسیل لغزش محدود مجهز شده است. یک پله بالاتر، تیپ لاکچری با قیمت ۱۰۳ هزار دلار قرار دارد. این تیپ همان‌طور که از نامش مشخص است بیشتر روی تجمل تمرکز دارد و بنابراین به غربیلک فرمان چوبی و چرمی با گرم‌کن، تهویهٔ صندلی‌های ردیف دوم، آفتاب‌گیر عقب، سیستم صوتی پریمیوم لوینسون با ۲۵ بلندگو و رینگ‌های آلیاژی فورج‌کاری شدهٔ ۲۲ اینچی مجهز شده است.

و در آخر هم به پرچم‌دار خانوادهٔ LX600 یعنی تیپ اولترا لاکچری می‌رسیم که قیمت آن از ۱۲۶ هزار دلار آغاز می‌شود. این تیپ تنها چهار صندلی دارد زیرا صندلی‌های ردیف دوم آن از نوع مجزا هستند که به گرم‌کن، تهویه و ماساژور مجهز بوده و توسط یک کنسول مرکزی از هم جدا شده‌اند. تیپ اولترا لاکچری بیشتر روی صندلی‌های عقب تمرکز دارد و به همین دلیل برای سرنشینان عقب شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند و سیستم سرگرمی با دو نمایشگر ۱۱.۴ اینچی را ارائه می‌کند. این تیپ به آینهٔ عقب دیجیتالی و سیستم کنترل ارتفاع فعال هم مجهز است.

تمام تیپ‌های LX600 به یک پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو مجهز هستند که ۴۱۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور به یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک و سامانهٔ چهارچرخ محرک تمام‌وقت با قفل الکترونیکی دیفرانسیل مرکزی متصل است. به لطف این ترکیب، پرچم‌دار لکسس ظرف ۶.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. هرچند LX خودروی چندان سریعی نیست اما در آفرود بسیار توانمند خواهد بود زیرا با سیستم‌هایی مثل مالتی تراین و کرال کنترل با دستیار چرخش ارائه می‌شود. این خودرو به یک پکیج یدک کشی هم مجهز است که امکان بکسل کردن حداکثر ۳.۶ تن را فراهم می‌کند. نسل جدید لکسس LX در سه‌ماههٔ نخست امسال راهی نمایندگی‌های فروش خواهد شد.

میثم
عالی
عالی
عالی
اما رقبای آمریکایی بسیار خوش قیمتی در پیش رو داره
NAVID۰۰۹۸
رقبای آمریکایی !!!!!
توجه نکردید اصلاً به سلطان تیگو۸ با ۶۰هزار دلار قیمت و حدود ۱۷ هزار دلاد ارزانتر کسی تاب رقابت ندارد !
آمریکایی ژاپنی آلمانی باید بِرَن تو قوطی بوق بزنن تا سلطان تیگو۸ پادشاهی میکنه !
فیلم مستند معرفی و قیمت تیگو۸ را دیدید ؟!
پیشنهاد میکنم حتماً ببینید !
بخصوص اون قسمتی که نماینده‌ی چینی این شرکت میخواهد کلید این سلطان را تحویل خریدار دهد و شما فقط نگاه بیاندازید به صورت نماینده‌ی چین و اون لبخندِ پُر از *** و اون خریداری که حرکات صورتش به صورتیه که قشنگ *** را در آخرِ آخرش احساس کرده اما گویی سیاستی پشت قضیه خوابیده که خریدار میگوید با تفکر ۱/۲۰۰ ثبت‌نام کرده اما حالا که شده ۱/۷۵۰ پس حتماً در بازار میشود ۲ میلیارد به بالا و شاید هم بشود اما این قیمت یعنی مجوز گران شدن تمام وسایل نقلیه از پراید تا بنز S !
datsun
این قیمت گذاری غلط باعث افزایش قیمت دیگر خودروهای کارکرده کره ای و ژاپنی هم میشه متاسفانه
NAVID۰۰۹۸
عین این جمله‌ای که الان مینویسم ، چیزیست که در یکی از پیج‌های معروف و مجوز‌دار کشور زده شده :
اومده یک عکس گاو‌داری گذاشته و چنین نوشته :
(( – ببخشید شما ایکس‌تریل یا سانتافه یکنیم میلیاردی را وِل میکنید و بروید تیگو۸ یکو هفصدو پنجاهی بخرید ؟!
– گاو‌ها میگویند : درسته گاویم ، ولی نه دیگه اینقدر … !🤔
– اما هستن که میگن بوی نویی باید بده !
– میخوام صد سال سیاه بوی نویی نده !
– بوی گُ.ه بده !
– اُدکلن ۱۰۰۰ دلاری هم خالی کنیم روش ، قیمتش ۶۰ هزار دلار نمیشه ! )).
هرکی پشت تیگو۸ دیدید نشته ، آره … !
محمد
لکسوس کلی ارتقا فنی و رفاهی روی نسل جدید گزاشته با قیمت کمتر اونوقت اینجا گرم کن و سرد کن صندلی پارس و رینگ آلومینیومی و ترمز دیسکی عقب رو … حذف می کنن و از کیفت متریال داخل و خارج ماشین هم میزنن و با قیمت ۱۰۰۰ برابر قبل می فروشن بعد تازه میگن داریم ضرر می کنیم! به قول یه جمله ای میگه ((دهانم پر از حرف است حیف با دهان پر نباید حرف زد!))
Silent
کنسول پر دکمه ها و دوتا lcd احتمالا پایه کلا باس جمع می شد دیگه.
یک مانیتور عمودی نظیر مک!
net
جلوپنجره لکسوس که وارد سپر شده خیلی بد و زشت هست اگر ماشینهای جدید لکسوس مثل ماشینهای قدیمی لکسوس جلوپنجره کوچک داشتند تا ۵ سانت زیر آرم لکسوس بود و وارد سپر نشده بود خیلی قشنگتر میشد.اگر چراغ عقب متصل نبود قشنگتر میشد چراغ عقب متصل برای کراس اور و اس یو وی بد هست و چراغ عقب متصل برای سدان قشنگه
[email protected]!n
بنظرم تو رقابت با گرند چروک و یوکان دنالی و دیفندر نمی تونه موفق باشه.
درسته طراحی سلیقه ای هست اما سخته که از سه محصول بالا چشم پوشی کرد. از نظر فنی و آپشن هم برتری نداره و تو تریم های بالا هم می خوره به سد نویگیتور و اسکلید و رنجروور.
.
گرند چروکی چه ربطی به این ماشین داره
تریم ۹۰ هزار تایی این دو برابر گرند چروکی قیمت داره
فکر میکنم منظورتون گرند واگنیر هست
Arman
افرین لکسوس،طراحی عقب نسل قبل رو بیشتر دوست دارم هم برای این نسل ال ایکس هم لندکروز
ماشین خیلی خوبیه اما همیشه زیر سایه رقبا بوده،ظاهرا نگاه اول و دوم خریدارها تو این کلاس به ژرمن ها و آمریکایی ها هست
Nima
من یه چیزى حدود ١ ماه تحقیق و بررسى کردم روى تمام ماشیناى این سگمنت یعنى اینا:
رنج روور
گرند واگُنییر
اسکالید
نویگیتور
ال ایکس
Qx80
Gls
X7
تمامشون رو با جزئیات مقایسه کامل کردم.
اگر براى مسافرت واقعى بخواهید اینارو که کاربرد اصلى هم همینه به نظرم ترین فول گرند واگنییر بهترینه . چون تقریبا بهترین فضاى عقب رو داره و امکانات خیلى خوبى هم داره هم براى ردیف جلو و عقب (مثلا دوربین ردیف هاى دوم و سوم براى کنترل کودکان ، سیستم مولتى مدیا ردیف دوم عالى!)
تنها ایرادش موتور پر مصرفش هست!
راننده پسند! ترینشون به نظرم اسکالید و X7 هست و ترکیب خوب همه موارد ولى با قیمت بالاتر! نسل جدید رنج روور عالیه!
البته کاستى هایى داره که کم مزایاشه.
لکسوس جدید رو هم چندین ویدیو بررسى با جزئیات کامل دیدم. ولى الان که قیمت ١٢۶ هزار تایى رو دیدم از نظر تکنولوژى پیش رقبا ضعیف تره ولى رفاهى بالاتر از اسکالید ، همتراز گرند واگنییر و پایینتر از رنج روور هست.
دکتر
خفنترین تیپش از یک لندکروز. ۲۰۱۳ بغل رنگ توی ایران ارزونتره.به حال خودمون واقعا باید تاسف خورد
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari