کمپانی چری با رونمایی از جتور T-X به صورت رسمی از نسل جدید محصولات جتور پرده برداشت.
برند جتور در سال ۲۰۱۸ توسط چری و با هدف جلب نظر قشر جوان تأسیس شد. این کمپانی به واسطه حضور فیدلیتی (جتور)X70s  و به زودی جتور X70 پلاس با نام فیدلیتی پرستیژ، در ایران شناخته شده است و در این مطلب قصد معرفی جدیدترین کانسپت برند جتور را داریم؛ کانسپتی باکسی‌شکل که ما را به یاد نسل جدید لندروور دیفندر و فورد برانکو معروف می اندازد.
جتور و به طور کلی، کمپانی چری با رونمایی از کانسپت T-X نشان دادند که پس از ساخت کراس اوورهای نسبتاً زیبا و موفق، قصد ورود به سگمنت شاسی بلندهای آفرودر را دارد.
در نمای جلوی این کانسپت شاهد طرحی عضلانی و زیبا هستیم و مجموعه چراغ ها، جلوپنجره و سپر طراحی خاصی را به نمایش گذاشته اند. نکته جالب توجه، درج نوشته جتور با فونتی بزرگ و البته نورانی به صورت سرتاسری در پیشانی گریل این کانسپت است که با سبک محصولات پیشین جتور کاملاً متفاوت است.
البته گفتنی است که پیش از جتور  T-X، روی آوردن چینی ها به سبک طراحی دیفندر، رانگلر و برانکو را در خودروهایی چون گریت وال تانک ۳۰۰ نیز دیده بودیم.
طبق اعلام کمپانی نسخه نهایی این کانسپت با پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت ۲۵۴ اسب بخار و گشتاور قابل توجه ۳۹۰ نیوتن متر ارائه خواهد شد.
جعبه دنده این خودرو از نوع ۸ سرعته اتوماتیک خواهد بود که نیروی تولیدی پیشرانه را به هر چهار چرخ منتقل می نماید.
جتور اعلام کرده است که نسخه تولید انبوه T-X مانند فورد برانکو دارای دو نسخه شاسی مستقل و یکپارچه خواهد بود.
رضا صفرآبادی فراهانی
پایگاه خبری اسب بخار
طبق اعلام کمپانی نسخه نهایی این کانسپت با پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت ۲۵۴ اسب بخار و گشتاور قابل توجه ۳۹۰ نیوتن متر ارائه خواهد شد.
جتور اعلام کرده است که نسخه تولید انبوه T-X مانند فورد برانکو دارای دو نسخه شاسی مستقل و یکپارچه خواهد بود.







در قسمت هشتم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی کراس اوور KMC K7 کرمان موتور رفته ایم. همچنین در بخش تست موتورسیکلت ها، بررسی اسکوتر هیبریدی یاماها گرندفیلانو را انجام داده ایم و در آیتم خودروچی نیز، تویوتا یاریس و هیوندای i20 مونتاژ آپشنال را با هم مقایسه نموده ایم.
تارا دوست معولی در هفتمین قسمت از فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی ایران خودرو تارا در نسخه دنده ای رفته ایم و این سدان ملی جدید را به چالش کشیده ایم. همچنین در بخش دوچرخه، به سراغ تست و بررسی یاماها WR155 رفته ایم و این موتورسیکلت به نسبت آفرودی را […]
در این قسمت از فصل هفتم اسب بخار، تست و بررسی سدان جدید FMC 511 را انجام داده ایم. در ادامه برنامه به سراغ مقایسه پژو ۲۰۷i دنده ای و دنا پلاس دنده ای رفته ایم و یاماها ان مکس را هم در بخش بررسی موتورسیکلت ها تست نموده ایم.
در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]






source

توسط autokhabari