نماینده مدیریت در نظام های مدیریتی و مدیر تعالی شرکت پارس خودرو از برگزاری ممیزی برون سازمانی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) پارس خودرو در سال ۱۴۰۰ توسط تیم ممیزی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران به نمایندگی از سوی مرکز صدور گواهینامه هلدینگ TÜV AUSTRIA خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از روابط عمومی شرکت، سرژیک صادقی با بیان این خبر افزود: در این ممیزی که ترکیبی از ممیزی های صدور مجدد، ارتقا و مراقبتی بوده، ۹ سیستم یا فرایند یکپارچه مدیریتی مبتنی بر ۹ استاندارد بین المللی ارزیابی شده که به عنوان نتیجه نهایی ممیزی، تمامی فرایندها بدون هیچگونه عدم انطباق و تنها با ارائه چند پیشنهاد برای بهبود، جهت صدور مجدد، ارتقاء و یا ابقای تائیدیه ها، توصیه شدند.
وی در تشریح ۹ استاندارد گفت: سیستم یا فرایندهای استقرار یافته و نوع توصیه های صورت گرفته در این ممیزی شامل صدور مجدد گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر ISO 9001:2015، صدور مجدد گواهینامه سیستم مدیریت محیط زیست مبتنی بر ISO 14001:2015 و صدور مجدد گواهینامه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی مبتنی بر ISO 45001:2018 است.
صادقی ادامه داد: ارتقا و صدور مجدد تائیدیه سیستم مدیریت شایستگی و توسعه افراد مبتنی بر ISO 10015:2019، ابقای گواهینامه سیستم مدیریت انرژی مبتنی بر ISO 50001:2018، صدور مجدد تائیدیه سیستم/فرایند مدیریت رسیدگی به شکایت مشتریان مبتنی بر ISO 10002:2018،ابقاء تائیدیه سیستم/فرایند مدیریت حل اختلافات برون سازمانی مبتنی بر ISO 10003:2018، ابقاء تائیدیه سیستم/فرایند مدیریت سنجش رضایت مشتریان مبتنی بر ISO 10004:2018 و صدور مجدد تائیدیه سیستم/فرایند ارزیابی عملکرد زیست محیطی مبتنی بر ISO 14031:2013 نیز ۵ سیستم و توصیه دیگر در این ممیزی بوده است.
به گفته وی، از دستاوردهای جدید در این ممیزی دریافت تائیدیه برای استاندارد ISO 10015:2019 استس که اینبار شرکت پارس خودرو در شمار نخستین سازمان هایی قرار گرفت که موفق به اخذ این تائیدیه شده  اند.
گفتنی است، سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) پارس خودرو با دامنه کاربرد جامع و تعدد سیستم های خود یکی از کامل ترین و وسیع ترین سیستم های مستقر شده در سطح ملی است. مدل تعالی سازمانی پارس خودرو نیز بر پایه این سیستم و با راهبرد ایجاد سازمانی پایدار، مشتری مدار و متعهد به مسئولیت های اجتماعی و زیست محیطی شکل گرفته است.







در قسمت هشتم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی کراس اوور KMC K7 کرمان موتور رفته ایم. همچنین در بخش تست موتورسیکلت ها، بررسی اسکوتر هیبریدی یاماها گرندفیلانو را انجام داده ایم و در آیتم خودروچی نیز، تویوتا یاریس و هیوندای i20 مونتاژ آپشنال را با هم مقایسه نموده ایم.
تارا دوست معولی در هفتمین قسمت از فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی ایران خودرو تارا در نسخه دنده ای رفته ایم و این سدان ملی جدید را به چالش کشیده ایم. همچنین در بخش دوچرخه، به سراغ تست و بررسی یاماها WR155 رفته ایم و این موتورسیکلت به نسبت آفرودی را […]
در این قسمت از فصل هفتم اسب بخار، تست و بررسی سدان جدید FMC 511 را انجام داده ایم. در ادامه برنامه به سراغ مقایسه پژو ۲۰۷i دنده ای و دنا پلاس دنده ای رفته ایم و یاماها ان مکس را هم در بخش بررسی موتورسیکلت ها تست نموده ایم.
در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]






source

توسط autokhabari