خودروهای بسیار معدودی در دنیا می‌توانند با تسلا مدل S پلد رقابت کنند. این گزاره درباره خودروهای استاندارد کارخانه‌ای صدق می‌کند و همه می‌دانیم که خودروهای الکتریکی با گشتاور آنی خود شتاب گیری وحشتناکی دارند. خودروهای درون‌سوز از چنین مزیتی بی‌بهره هستند هرچند با تیونینگ درست و اصولی می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند؛ اما آیا تیونینگ هم برای شکست دادن مدل S پلاد کافی است؟

در ویدئویی که مشاهده خواهید کرد یک دستگاه آئودی RS3 سدان تیون شده با تسلا مدل S پلد مسابقه خواهد داد. دو خودرو در مسابقه‌های جذابی به مصاف یکدیگر می‌روند و نکته قابل‌توجه اینکه تسلا از فرمان یوغ استفاده می‌کند.

ابتدا نگاهی به ارقام و اعداد داشته باشیم. RS3 از پیشرانه ۵ سیلندر ۲.۵ لیتری تیون شده استفاده کرده است و قدرت ۷۵۳ اسب بخاری دارد. این نیروی عظیم از طریق گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به تمامی چرخ ها فرستاده می‌شود. وزن این خودرو هم ۱۵۷۴ کیلوگرم است.
مدل S پلد از سه پیشرانه الکتریکی استفاده کرده است و قدرت ۱۰۲۰ اسب بخاری دارد. این نیرو هم به تمامی چرخ ها فرستاده می‌شود اما نکته مهم به وزن بالای تسلا (۲۱۸۴ کیلوگرم) مربوط می‌شود. موضوع جالب اینکه نسبت قدرت به وزن هر دو خودرو تقریباً مشابه است و برای RS3 تیون شده و مدل S پلد به ترتیب ۰.۲۱۷ و ۰.۲۱۲ است.
آیا این آئودی تیون شده می‌تواند مدل S پلد با شتاب گیری وحشیانه را شکست دهد؟ فکر می‌کنیم همه پاسخ این سؤال را می‌دانید اما این درگی بی‌فایده نیست. دو خودروی سریع، دو فلسفه متفاوت، یک برنده!
A … She just reminds Me of love … A
توی فیلم کاملا معلومه ترمز هاش قوی نیستن اس پلاد رو منظورمه.
سامورایی | 武士
لنت ترمز از کجا گیر اوردین ؟؟؟
نداشت که!
حالا بی خیال
ول خب معلومه اس پلد میزنه اون آئودی اون قدر قدرت نداره که ان اس پلد رو شکست بده
الو سلام اسموکی چطوری؟؟
+خوبم تو خوبی؟؟
-میگم اون سوپراتو ور دار بیار
+برا چی ؟ هونیکورن کن بلاک اومده؟
-نه تسلا اس پلاد
+به نظرت من بنزین سه هزار تومنی رو خرج شکست یه تسلا بی ترمز میکنم؟
-نه
+پس بای
سخنان اسموکی ناگاتا و بنده
بعدشم یه سوال اخه برقی با یه باتری گنده در مقابل یه سدان ؟؟؟؟؟؟ که تقویتش هزار تومن بیشتر نمی ارزه؟؟؟؟
amirmohammad
من اصلا به تسلا و کلا الکتریکی ها علاقه ندارم اما واقعا داره این قضیه بی مزه میشه که چند روزه چند نفر زیر هر مطلب هی قضیه لنت تسلا رو پیش میکشن و بحث درست میکنن.الان این مطلب چه ربطی داشت که شما اومدی این همه وقت گذاشتی فیلنامه راجع به تسلا و لنت نوشتی؟چمد بار ای اشاره کردین بهش کافیه دیگه چه معنی داره این صحبت ها.ایراد تو بحث تولد تمام برندها پیش اومده و خواهد آمد.همون ژاپن که شما طرفدارشی توی سه سال گذشته بالای ۵ میلیون خودرو رو فراخوان کردن بیشتر از ه کشور دیگه.طبیعیه واقعا
سامورایی | 武士
هر چی بی مزه تر بهتر
کمتر تسلا پرستا رو مخ میرن
“؟چمد بار ای اشاره کردین بهش کافیه دیگه چه معنی داره این صحبت ها.ایراد تو بحث تولد تمام برندها پیش اومده و خواهد آمد”
سریع یه تاریخ بهم بگو که توی اون تویوتا یا نیسان یا هوندا بدون لنت باشن
یا متریالشئن بی کیفیت بوده باشه
یا نصفشون نباشه
در ضمن گفتین طبیعیه؟؟
الله الله جواب دادم ی سوال مثل اینو توی اون تسلا بدون لنته
“ن این مطلب چه ربطی داشت که شما اومدی این همه وقت گذاشتی فیلنامه راجع به تسلا و لنت نوشتی؟”
خب دوست عزیز داره در مورد تسلا صحبت میکنه
شاهین
اون سوپرا یا هر جاپنی دیگه ای که میگی با قطعات افتر مارکتی دیگه چیزی از خودشون باقی میمونه که مایع میزاری ازشون؟ نصف قیمتشون باید لوازم ببندن که بازم توی آینه تسلا نقطه میشن بی فایدس سناریوت دیگه فصل دومشو نساز
amirmohammad
مشکل مگه فقط مربوط به لنته؟ تویوتا توی سه سال گذشته ۴میلیون و ۵۰۰ هزار دستگاه فراخوان داد بخاطر ریسک اتش سوزی و یا مشکل ایربگ
هوندا ۱ میلیون و ۸۰۰ هزارتا برای ریسک اتش سوزی فراخوان داد
اینا که خیلی بدتر از لنت هستن.۶ میلیون فراخوان راحت میچربه به مشکل برای یک ماشین فقط
این حرفا واقعا بی معنی و بی ارزش هست مشکل برای هر برندی پیش میاد اینکه هی یک چیز رو تکرار کنی و دو روز بشینی فکر کنی چه دیالوگ بامزه ای بنویسی واقعا عجیبه
سامورایی | 武士
مستر شاهین
با همین قطعاتی که خرجشون میشه همه رو خاک میکنن گل من!
اخه کدوم اس پلادی جرات داره با یه سوپرایی که مثل موشک شتاب میگیره و تا بن دندون تقویت شده درگ بندازه
در ضمن ممکنه تسلا همون اینه هاش هم ورداره که دیگه کلا نقطه نکنه!!
پدال جون مادرت اینو سانسور نکن
چون ایشون واقعا خیلی به خودش جرات داده که بگه باید خرجش کنی تا یه کاری کنه!!!!
من اصلا داشتم از R35 میگفتم ولی گفتم بد نیست تا تنور داغه نون رو بچسبونیم
و از سوپرای وحشتناک بالای ۲۰۰۰ اسب بخار برات گفتم!
لطفا اگه کسی درگ تسلا با لامبورگینی رو داره لینکشو بده ببینم تسلا زده یا لامبورگینی
چون ما لامبو رو راحت زدیم
سامورایی | 武士
کاربر امیرمحمد
تسلا هزارن عیب ایراد دیگه داره که من وقت نکردم حفظشون کنم
حالا شما ره جوری دلت میخواد فک کن
امین
سوپرای ۲۰۰۰ اسبی که امکانات راحتی لذت و خرج حساب کنی ….. هم نیست پیش پلاد خودتو زدی تو
امین
سوپرای ۲۰۰۰ اسبی هم تو آسفالت حریف پلاد نمیشه مگر دو دیفر بشه که فک کنم فقط اسمش سوپرا میمونه با هزینه وحشتناک عمر و راحتی هم …..🤣
parsa
ها ها ها ها
بیا پایین و بنظرم jdm بازا مجبور نیستن زیر پستایی حال نمیکنن چیزی تفت بدن
سهند
سلام لطفاً به سوالی که در مقاله گرانترین خودرو های ایران پرسیدم جواب دهید خیلی مهمه
Porsche 911
دوست عزیز با حداقل اون تویوتا فراخوان داده و خواسته مشکل رفع بشه ولی تسلا هیچ برنامه ای واسه رفع مشکلاتش نداره و همینطور ادامه میده…
سامورایی | 武士
اره دیگه حداقل ما فراخانو دادیم ولی تسلا پر رو پر رو هیچ کاری مکرد برا مشتریاش
اینا پاک تعطیل سمی ان
MC20
پژو ۵۰۸ جی تی لاین ۲۰۱۶ – اوپل اینسیگنیا ۲۰۱۷ – تویوتا سی اچ آر ۲۰۱۸ – دی اس ۵ و ۵ ال اس ( اگه صفرکیلومترش پیدا بشه ) – دی اس ۶ ( کراس اوور ) – رنو تالیسمان ۲۰۱۸ ای ۳ ( ولی سلیقه من نیست و پیشنهاد نمی کنم هرچند طرفدار زیاد داره . . . ) – ولکس پاسات ۲۰۱۸ – میتسوبیشی ای اس ایکس ۲۰۱۸ تیپ ۴ و لنسر ۲۰۱۸ و اوتلندر ۲۰۱۸ – نیسان جوک اسپرت ۲۰۱۷ و ( اگر تونستی نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ البته ۲.۸ میلیارده ) – من از کیا و هیوندای برات ننوشتم چون خودم به کره ای پول نمی دم . . . موفق باشی . . .
Arman
پدال نمیخواین یکم سریعتر آمار فروش برندها یا گروه های خودرو سازی رو بزارین؟ هفته ای یکی رو اعلام میکنین درصورتی که خیلی وقته اعلام شدن،قبلا از سایت فوکوس٢ موو میزاشتین که دقیق ترین امار رو هرسال اعلام میکنه اما از وقتی که سایتش پولی شد نمیزارین ازش(البته هزینه عضویتشم خیلی زیاده!! ) حداقل خودتون سریعتر پوشش بدین
مردیم از خوشی
قبلاً گفتم درگ برقی ها با درون‌سوز ها بخاطر موتور و… کلا اشتباه هست این درگ ها تفریحی هست چون نتایج معلومه
مردیم از خوشی
اما خارج این موضوع ، پشمای رانند تسلا ریخته بود 😂 آئودی واقعا تو دوربین محو شد ( منظور خاصی ندارم 🙏)
میثم
اونی که تو آئودی میشینه احساس حقارت عمیقی بهش دست میده
واقعا دیگه دوره درونسوزها تمومه
نفسهای آخرشونو دارن میکشن
میثم
تسلا کاری کرده که حتی فکر کردن به درونسوزهای پرفورمنس ارزش نداشته باشه وای به حال خریدنشون
ولی در مورد ماشینای اکونومی، داستان فرق میکنه و خرید یه ماشین هیبریدی برای استفاده روزانه با توجه به اختلاف قیمت با یه الکتریکی، کاملا قابل بررسیه
مردیم از خوشی
فعلا برا برقی خریدن زوده فعلا سدان خانوادگی bmw m5 cs را ترجیح میدم اگه اسپرت یه کورت Z07
مشکلات برقی ها به شکل کامل برطرف نشده مثل برد و سرعت شارژ که البته در آینده برطرف میشه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
بعد از اون درگ بین اون دوتا تاکسیه هندی خدایی هیچکدوم جذابیت اونو نداشتن…
سامورایی | 武士
https://www.aparat.com/v/qjFEG/درگ_لامبورگینی_اونتادور_و_تسلا_مدل_اس
اینو بزنید و برید نتایج رو ببیند و فاصله های زمانی تسلا و اوانتادور رو هم ببینید
تسلا دو بار برد ولی فواصل زمانی رو ببین
۲ صدم ثانیه!!!!!!!!
در حالی که در جی تی آر اینطور نبود و لامبو با خاک یکسان شد
سامورایی | 武士 | قاتل تسلا
https://www.aparat.com/v/rfYbj/درگ_بین_تسلا_مدل_S_و_لامبورگینی_هیوراکان
دوستان گلی که به سمت من هجوم اوردن بد نیست اینم ببینید
مردیم از خوشی
بد نیست این را هم بدانی که تسلا سدان خانواد.گی است ولی رقبا سوپر اسپرت های گران قیمت
و اینکه اینا نسخه های اس معمولی هستند تازه اونم قدیمی هاش نه نسل جدید !!! عجب اعتماد به سقفی داری این لینک ها را گذاشتی
حالا زیاد ناراحت نشو اینا درگه چیزی نیست
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari