سرانجام زمان آن فرارسیده است که لوسید ایر را در مسابقات درگ ببینیم زیرا این خودرو رسماً به بازار عرضه شده است. درگ تایمز اخیراً فرصت بررسی و آزمایش این سدان الکتریکی را پیدا کرده و این درواقع یکی از اولین آزمایشات مستقل ایر محسوب می‌شود. در این آزمایش نسخهٔ پرفورمنس ایر حضور دارد که با ۱۱۱۱ اسب بخار قدرت و ۱۳۹۰ نیوتن متر گشتاور با تسلا مدل S پلاد قابل‌مقایسه است.

به گفتهٔ لوسید، این سدان لوکس الکتریکی در پیست مخصوص درگ می‌تواند ظرف ۲.۴۲ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد و مسافت ۴۰۰ متر را در ۹.۶۷ ثانیه طی کند. در آزمایش درگ تایمز، ایر کمی کندتر از این اعداد عمل کرده است اما این هنوز هم پرفورمنس بسیار چشمگیری محسوب می‌شود. ایر دریم ادیشن پرفورمنس در این آزمایش‌ها در بهترین حالت با لانچ کنترل در ۲.۸۸ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت رسیده و مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۰.۰۴ ثانیه طی کرده است. در ادامه می‌توانید نتایج آزمایش‌های مختلف درگ تایمز با این خودرو را مشاهده کنید.
 

لوسید ایر دریم ادیشن به باطری‌های ۱۱۸ کیلووات ساعتی مجهز است که در نسخهٔ پرفورمنس با رینگ‌های ۱۹ اینچی ۷۶۰ کیلومتر و با رینگ‌های ۲۱ اینچی ۷۲۵ کیلومتر برد را فراهم می‌کنند. این خودرو از قابلیت شارژ سریع حداکثر ۳۰۰ کیلوواتی هم برخوردار است که با حدود ۲۰ دقیقه شارژ تا ۴۸۰ کیلومتر به برد خودرو اضافه می‌کند. این سدان لوکس و سریع آمریکایی قرار است در ویدئوی بعدی درگ تایمز با تسلا مدل S و پورشه تایکان مسابقه دهد.
تماشا در یوتیوب:

مردیم از خوشی
قبلا کاربر ها مشخصات روی کاغذ را با تسلا مقایسه میکردند و می‌گفتند رقیب نزدیک و قوی هست ولی من گفتم باید صبر کرد تولید انبوه بشه دید مشکلاتش چیه ، اعداد و ارقام درسته یا نه ! الان هم آمارش خوبه ولی با آنچه اعلام کرده خیلی فاصله داره و تسلا باز هم کاملا برتر هست
البته کابنیش زیباتره ولی من بازم عکس ها را که نگاه میکنم به نظرم مدل اس پلید اسپورت تر و شیک تر هست از لحاظ طراحی بیرونی (بلاخره سلیقه ها متفاوتند )
فرامرز
با عرض معذرت تسلا از سال ۲۰۱۲ تا الان کمتر از ۱۰ درصد تغییر ظاهری داشته. از اون موقع همه خودروها حداقل دو نسل عوض کردن.
Aboalfazl demon
پرفورمنس خوبی داره اما نه در حد پلاد
ولی من به اس پلاد و eqs ترجیحش میدم
مهدی
طراحیش خیلی قوی تره
ناشناس
سرعت تاچ اسکرین خیلی ضعیفه. به نظر یکم رو اعصاب بود. اما اینکه از صفحه کوچیک میفرستاد رو بزرگه جالب بود
new RAMIN
زمانی که ایر معرفی شد نسخه دریم ادیشن قرار بود ۲.۵ثانیه به ۱۰۰ برسه و درگ ۴۰۰متر هم در ۹.۹ثانیه طی کنه. بعد گذشت یه مدت لوسید گفت در پیست درگ میتونه در ۲.۴۲ ثانیه به ۱۰۰ میرسه و ۹.۶۷ثانیه ۴۰۰متر رو عبور میکنه.تو این تست ها نتونست به هیچکدومش برسه ولی به نظرم این ماشین به راحتی میتونه ۴۰۰متر رو در زیر۱۰ثانیه تموم کنه. شتابش هم میتونه ۲.۵ ثبت کنه. به نظرم توانایی شو داره. البته بستگی به مهارت راننده،زمین،میزان شارژ،دما و… هست اما توانایی شو داره.
در آخر خوشابحال خریداران لوسید ایر دریم ادیشن، انصافا شاهکاری گیرشون اومده.لوکس ، با کیفیت ، بزرگ و جادار ، میزان پیمایش عالی، زمان شارژ عالی، شتاب محشر، کلی آپشن جذاب. در کل حسابی خریدارانش کیفشو میکنن
درگ بعدی درگ تایمز هم تسلا اس هست هم لوسید ایر هم تایکان.عجب رقابتی بشه بین تایکان و ایر…
مردیم از خوشی
خب بر چه اساسی اینقدر مطمئنی که می‌تونه ۲.۵ هم بزنه
تو اون درگ هم اگه اس پلید باشه نتیجه از همین حالا مشخصه
Elmiraj
اینکه بقیه ( به قول یه سری : بزرگان !! ) نتونستن به گرد پای model S برسن ولی یه استارتاپ اومد و حداقل در بازدهی تونسته با سلول های یک و نیم دهه پیش تسلا برابری کنه بسیار ارزشمند جلوه می‌کنه…
.
.
به لطف پتنت سلول باتری ۲۱۷۰ که تسلا قبل ورود عمومی کرد و تنی چند از مهندسان نامدار تسلا امروزه می‌بینیم که استارتاپ های لوسید و ریویان به بهترین رقبای تسلا تبدیل شدن که باعث خوشحالیه و این پیشرفت هر چه بیشتر تسلا می‌انجامه .
سامورایی | 武士 | قاتل تسلا
من به طرفدارای تسلا خیلی بدی کردم ولی واقعن حداقل از نظر سرعت و شتاب به تسلا نمیرسه
ولی از نظر ظاهری حسابی از تسلا جلو هست
Philipp
یه سدان واقعیه
نه مثل تسلا که چیزایی که برای یک سوپرکاره رو بچپونن توی یک سدان
مردیم از خوشی
از خوب بودن بدتون میاد یا از اینکه تسلا خوب باشه بدتون میاد ! اگه این کار برند مورد علاقتون میکرد میشد اوج مهندسی
یاد اون پست افتادم که به علت زیادی خوب بود تسلا اجازه درگ تو پیست بهش نمی‌دادند 😂 خیلی حرفه هاااا خیییلیییی ، شاید
AMIN (M.A.S)
یه سری از پیست ها چون قوانین NHRA رو خیلی سفت و سخت اجرا میکنن به ماشین هایی که یک چهارم مایل رو در زیر۹.۹۹ثانیه و سرعتی بالاتر ۱۳۵MPH طی میکنن اجازه فعالیت نمیده مگر اینکه رول کیج های کابین و چتر عقب رو داشته باشه مهندس
درباره داج دیمن هم چنین قانونی وجود داشت فقط تسلا سریع نیست
درگستر هایی که میخوان تو رویداد ها و تورنومنت های NHRA شرکت کنن باید چتر عقبو داشته باشن و امکانات ایمنی رو داشته باشن
بهنام
خودروسازی که تازه شروع کرده خیلی مهمه که عالی شروع کنه و به اصطلاح همون اول با توپ پر بیاد بازار.مثلا لکسوس با ال اس خیلی قوی وارد گود شد و تا مدت ها کارشناسان و عموم مردم رو تحت تاثیر گذاشت .لوسید هم برای شروع خیلی خوب ظاهر شده و بی شک در آینده ی نزدیک و با مدل های جدید و فیس لیفت های آتی میتونه رقابت رو برای رقبا خیلی سخت کنه .
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari