سال گذشته شایعاتی منتشر شدند مبنی بر اینکه تویوتا برای نسل جدید لندکروزر سفارشات خرید خیلی زیادی دریافت کرده و تولید تعداد کافی برای پاسخ به این تقاضا حدود چهار سال زمان می‌برد. حال این شرکت در وب‌سایت ژاپنی خود این انتظار طولانی‌مدت را تأیید و از بابت آن عذرخواهی کرده است. تویوتا در این پیام گفته است:
از اینکه خودروهای ما را سفارش داده‌اید بسیار سپاسگزاریم. لندکروزر با استقبال بسیار خوبی در ژاپن و سراسر جهان مواجه شده است. صمیمانه پوزش می‌طلبیم که پس از ثبت سفارش، تحویل لندکروزر به شما زمان زیادی خواهد برد. از این بابت عذرخواهی می‌کنیم. اگر اکنون سفارش دهید، زمان تحویل ممکن است چهار سال دیگر باشد. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که زمان تحویل را برای خریداران خود کوتاه کنیم. از اینکه درک می‌کنید متشکریم

تنها چند ماه پس از معرفی لندکروزر جدید، تویوتا خبر از تقاضای بسیار زیاد برای آن و زمان انتظاری در حدود یک سال خبر داد اما ظاهراً از آن زمان تاکنون افراد بسیار بیشتری این اس‌یووی ژاپنی را سفارش داده‌اند که لیست انتظار را به چهار سال رسانده است؛ اما با وجود این تقاضای فوق‌العاده، نسل جدید لندکروزر در ایالات‌متحده عرضه نمی‌شود. البته فروش پسرعموی لوکس این ماشین یعنی لکسس LX جدید در سه‌ماههٔ اول امسال در آمریکا آغاز خواهد شد. قیمت این خودرو با احتساب هزینهٔ ۱,۳۴۵ دلاری حمل تا مقصد از ۸۸,۲۴۵ دلار آغاز می‌شود.

لکسس LX جدید نه‌تنها از پلت‌فرم مشترکی با لندکروزر استفاده می‌کند بلکه در پیشرانه و گیربکس هم با آن اشتراک دارد. این یعنی زیر کاپوت پرچم‌دار لکسس یک موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو قرار گرفته که ۴۱۰ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و به یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک متصل شده است. لکسس LX در بازار آمریکا با رقبای سرسختی مثل کادیلاک اسکالید، لینکلن نویگیتور و جیپ گرند واگنییر مواجه خواهد بود.

سروش
به نظرم ارزش خرید لندکروزر بیشتر از لکسوس LX. طراحی داخلی لکسوس جا داشت که بهتر بشه. با رنگ بندی متفاوت و تریم چوب. تویوتا هم با توجه به نسل جدید بعد از ۱۵ سال و قابل پیش‌بینی بودن تقاضای بیشتر باید برای حداقل ۲ برابر کردن تیراژ تولیدش برنامه ریزی می‌کرد که چنین صف انتظاری تشکیل نشه
زیزیگولو
بدترین قسمت زندگی هر کسی انتظار کشیدن هستش ولی بهترین قسمت زندگی هر کسیم داشتن اون چیزی هستش که ارزش انتظار کشیدنو داشته باشه ….. این لندکروز j300 واقعاً ارزش انتظار کشیدنو داره
.
ممد ژانگولر
خوب اینکه چیزی نیست
این همه ناز و اشوه آخرشم تنهایی
طرف میره از یک شرکت دیگه و بهتر ماشینشو تامین میکنه
NAVID۰۰۹۸
برو از اونایی که لندکروز سوار میشن بپرس میتونند خودرویی غیر از لندکروزر سوار شوند یا خیر ! تا به جواب سوالت برسی !
لندکروزر لامصب به دل آدم مربوط میشه و نه عقل !
خود تویوتا هم فکر نمیکرد نسل جدید اینقدر طرفدار پیدا کنه که اتفاقاً خودم هم یکیش بودم که اولش خوشم نیومد تا اون موقع که از نزدیک دیدم و دیوونش شدم !
بیاد ایران ، مطمئن باش جزو نفرات اولی هستم که برای خریدش صف میکشم به هر قیمتی !
Iman99
بیا پایین ۰۰۹۸ پرسیدیم..
بله میتونن سوار خودرویی غیر از لندکروز شن گزینه های خیلی بهتری از لندکروز هست که از همه نظر بهتر هستن و به لندکروز ترجیح داده میشن
شما برو صفت رو بکش و ماشینت رو معامله کن
..
NAVID۰۰۹۸
Iman99 بیا پائین حرص نخور …
چرا اینقدر فشار اومد بِهِت !
اسم لندکروزر با این همه طرفدار که میاد به کجات فشار میاره که میسوزی !
نکنه فکر کردی طرفداران لندکروزر دنبال یه مُشت آپشن و ظاهر یکبار مصرف میگردند که دنبال خریدش باشند !
اونی که لندکروزر میگیره میفهمه دنبال چی هست ، شما برو همون عروسک‌های یکبار مصرفت را بگیر اونم تو خواب یا رویا !
خوبه نیومد ایران ، و اگر نه چه آتشی به جون عروسک‌پرستان مینداخت !
Iman99
خب محترمانه و بدون قصد هیچ توهینی فقط میشه بگم که
خوشم میاد تو توهمات خودت غرق شدی و هیچ جوره حرفی که بهت زده میشه رو نمیفهمی این معلوم الحال بودنت رو نشون میده و کارت رو راحت کرده ولی بازم سعی میکنم چیزی که درست هست رو بگم
ولی سخته گفتنش برای شما که کلا با خودت هم درگیری و همه رو داری به یک دید نگاه میکنی
ولی در نهایت من اینها حرف هایی که میزنی رو نقد میکنم حالا بگم چرا چون
این کامنتای شما واسه من خنداره واسم حکم سرگرمی رو دارن چون تو دنیای واقعی این حرف ها جایگاهی ندارن و بیشتر رویا پردازی هستن که مقدار جزئی از واقعیت با اونها همراه شده
من مثل شما از رو تعصب نظر نمیدم
اتفاقا عکسش هست من حرفای یکطرفه و متعصبانه شما رو نقد میکنم این ریپلای های من هم دلیلش همین بوده پس تا اینجا شما نظرت اشتباه بود و من تکلیف خودمو روشن کردم میمونه تعصبی واضحی که شما داری
از تعصب شما هم همین رو بس که همه رو به چشم فن کره میبینی
حتی گاهی اوقات ممکنه به خودت هم شک کنی درمورد فن کره بودن
از قبل گفته بودم حالا هم میگم کامنتی که میزارم در جواب این کامنت های متعصبانه و کورکورانه ای هست که هیچ عقل و منطقی پشتشون نیست و قبولشون نداره حرفی زدی باید پاش وایسی اینجوری نیست بخوای هر حرفی رو بزنی و در بری
نظر شخصی با فکت صادر کردن خالتور بازی فرق داره
سیس شما اینه متعصبی خب باشه اشکال نداره هرچی دوست داری بگو
ولی حق نداری بگی دوست نداریم نخونیم
وقتی خودت باعث میشی نباید انتظار داشته باشی جوابت داده نشه
بخصوص جایی که افرادی مثل شما که نظر شخصی خودشون رو قانون فرض میکنن نه صرفا یک نظر
مثلا همین حرفی که زدی چه معنی داره ؟
اون جمله ای که گفتی این معرو می رسوند که
,هرکی سوار میشه حاضر نیست چیزی دیگه سوار شه,
این حرف واقعا مزخرفیه
مگه کفشه ؟
نه داداش ماشین مثل اسکیچرز و آدیداس نیست
بحث مهندسی و تکنولوژی و سگمنت و سلیقه هست حتی درمورد همون کفش هم اینطور نظر نمیدن چه برسه با ماشین
اونایی که لندکروز میگیرن هم خیلی هاش نمیدونن دنبال چی هستن یه عده هم که میدونن دنبال چی هستن هم خودشون میدونن خیلی بهتر از لندکروز هم هست
لندکروز رو هم ما سالها قبل دیدیم آفرودش هم رفتیم همه چیزش مشخصه هیچ چیز عجیب و غریبی هم وجود نداره که دلیلی واضح و مشخص و خیلی اغوا کننده ای برای این کار داشته باشه سوالی داشتی از خودم بپرس تجربه ام رو میگم بهت تا اینقد تو کف این ماشین له له نزنی
هیچ چیز مطلقی وجود نداره که بیای بگی همه کاره هستش و این فقط و ..
نه عمو این حرفا نیست
این مدل ادبیاتی که داری مختص چاله میدونه و خارج از اون محدوده کارایی نداره
بخصوص واسه کسایی که تو ذهنشون چیزی جز تعصب وجود نداره
پس ریپلای من رو به منزله دیس خودت ندون
که دیس بک بدی
از این حرفا نیست فایده نداره بیخودی خودت رو اذیت نکن
جنم داشته باش حرف درست رو بزن
نه از رویا ها و توهمات خودت واسمون فکت صادر کنی
تمام آمار و اطلاعات رو هم خودمون حفظیم پس بحث رو اطلاعات موضعی بی فایده هیچ ارزشی نداره که بری بگردی بیای بگی ببین این کارکردش خوبه این رو حامد کرزای تو افغانستان زیاد استفاده کرده و کیلومتر شمارش یه بار صفر شده و … اینها واسه ما مثل روز روشنه
شما تو کف لندکروزی خب باش ولی چرا فکر میکنی باید همه مثل تو باشن یا تو کفش باشن
یه مدت جو بهتر شده بود نظرات داشت منطقی میشد حرفای مفید زده میشد ولی باز دوباره یکی مثل تو میاد میزنه جاده خاکی
ما هم با کسی لج نکردیم فقط وقتی کامنتای سالهای قبل رو نگاه میکنم تاسف میخورم که جاشون رو کامنتای سخیف و توهماتی داره پر میکنه
اینم اخر کامنت مثلا نوشتی چه آتشی به جان عروسک پرستان مینداخت
خداییش چی فکر کردی اینها رو مینویسی
داداش دختر بچه ها هم الان دیگه از این کلمات استفاده نمیکنن
دختر بچه های قدیم شاید ولی الان همونها هم این حرفای خاله زنکی رو گذاشتن کنار بجاش میرن باشگاه و پینت بال و ..
درهرحال من ادامه بحث رو دوست دارم حالا دیگه باقیش بمونه برای بعد…
ممد ژانگولر
ی بابایی اسمشو نیار همچین داره فخر میفروشه که لندکروز خرم
نمیدونه یک سریا پورشه و لامبورگینی میخرن اسمشم نمیارن
وقتی ته ته آرزوهات لندکروز باشه باید به سلامتی روحی روانی اسمشو نیار شک کرد 😎
ارین صاحب جمعی
تو این کلاس یا bmw x7 یا gls یا کادیلاک بقیه خیلی معمولین بخصوص لکسوس که از لحاظ تکنولوزی خیلی عقبه
GT
پس رنجروور و G کلاس چی؟ 🤐
NAVID۰۰۹۸
لندکروزر یه چیزی مابین G کلاس و دیفندر هستش !
البته از حق نگدریم دیفندر جدید رویایی شده اما خیلی آفرودی طراحی شده و سخت !
Gکلاس بسیار خاص لوکس و آفرودیه که کمتر کسی آفرود میبردش !
لندکروزر همه‌کاره هستش ، هم لوکس شهری و هم گرگ بیابان که بدون هیچ خرجی برای مالک میتازونه مثل اسب عرب !
آریامنش
اسب عرب ؟ اگه عربا اسب داشتن چرا موقع جنگ با ایرانیان با شتر می تاختند ؟ اینا اسب سکایی یا پارتی رو ور داشتن زدن به نام اسب عرب در حالیکه اسب ایرانی است ، لامصب همه چیمون شده عربی .
Arman
عِرق ملی خوبه ولی بعضیا دیگه شورشو در میارن از روی جوگیری! کل دنیا و تمام کسایی که تو حوزه اسب فعالیت میکنن میگن اسب عرب از سمت عربستان و سوریه یا در کل بین النهرین بوده حالا تو اومدی میگی ایرانیه؟!!!! زمان جنگ خودت حضور داشتی که میگی با شتر میجنگیدن فقط؟ چون کل تاریخدان ها هم میگن یکی از دلایل شهرت اسب عرب حضور موفقش توی جنگ ها بوده! بله شتر هم داشتن ولی نه اینکه فقط با شتر میتاختن!!
ارسلان
Arman
اقای آرمان به نظرم اینجور بحثا کلا جاش توی پدال نیست شایدم اشتباه کنم ولی به شخصه اینجور فک میکنم
اما بین النهرین مکانی آباد و سرسبز بوده بخاطر وجود رودخانه های پرآبش / نهر همون رودخونه هست دیگه / ولی عربستان که کلا یه منطقه ی دیگس و سراسر بیابانه اخه خودت فک کن اسب و بیابان با هم جور در میان ؟؟
بین النهرین که همون عراق فعلی باشه که همون ایران بوده تا قبل از عثمانی و پایتخت ساسانیان هم همونجاس و مردم سوریه فعلی هم فنیقی نژاد هستن نه عرب درسته عرب زبان شدن ولی در کل اگه بخوای از منظر ژنتیک و نژادی بنگری تنها کشور عربی واقعی عربستانه اونای دیگه بعد از حمله ی اعراب پسا ساسانیان به زور شمشیر عرب زبان شدن اینو دیگه من نمیگم خوده مورخ های عرب گفتن توی کتاب تاریخ طبری
Kamy
باشه رامین جان فهمیدیم به اسب عرب عرق داری ! اعصاب خودتو خورد نکن
Arman
ارسلان
تو مفاهیم ساده راجع به اسب رو نمیدونی بعد اینطور هم نظر میدی؟! اسب عرب یکی از ویژگی هاش سرسخت بودنشه،دلیلش شرایط تکاملش تو صحراهای عربستان و غیره هست که اون موقع بادیه نشین ها با خرما و آب کم و شیر شتر این اسب هارو تغذیه میکردن و زنده نگه میداشتن به همین دلیل سرسخت شدن در گذر زمان،از نظر تو جور در نمیان ولی میبینی که تاریخ چیز دیگه ای میگه و از عربستان به عراق و سوریه (بین النهرین)هم اومدن و پرورش داده شدن چون خرید و فروش میشدن
تمام کسایی که در حوزه اسب فعالیت دارن بخصوص خارجی ها میگن که اسب حداقل عرب ٣ هزار سال قبل میلاد از شبه جزیره عربستان تکامل یافته و بری بهشون بگی اسب عرب،ایرانیه یه نیم ساعتی بهت میخندن احتمالا چون این یه چیز اثبات شده تو کل دنیا هست،مسابقات زیبایی رو ببینی وقتی از نژاد اسب میگن تهش میگن اسب عرب هست،کسی تا حالا نگفته اسب ایرانی
این قضیه هم که سوریه و عراق قبلا سرخ بودن یا انگلیسی بودن یا با شمشیر عرب شدن یا گل و شیرینی اهمیتی نداره چون اصلا خواستگاه اسب عرب از شبه جزیره عربستان بوده اول،تو تا یک سال دیگه هم بگردی منبع معتبری در تایید حرفت پیدا نمیکنی
NAVID۰۰۹۸
آقا
ما یه کامنت گذاشتیم در باب لندکروزر و رُقَبا ، اَد شما گیر دادید به اسب عرب !
خوبه نگفتم بهاره یا بهنوش جون !
والا من اسب شناس نیستم ، اما فکر میکنم طبق قانون داروین ، اسب عرب شهرتش از سرسختی و قدرتش می‌آید که در گذر زمان در شرایط سخت عربستان شکل گرفته‌ ، مثل اسب ترکمن یا اسب موستانگ که هر کدامشان شاخصه‌های خاص خودشان را دارند که با محیط زندگیشان تغییر ژنتیک داده‌اند !
تا جایی هم که میدانم در ایران حتی برخی از بهترین نژادهای اسب عرب از خود تویوتا ۲۰۱۳ لندکروزر ۷ میلیاردی هم گران‌تره !
ارسلان
Arman
این چیزایی که تو گفتی همش من در آوردی و بی سند هست کل حرفت اینه “” میگن “” کی میگه ؟؟
خارجیا میگن ؟؟
برو از خارجیا بپرس بگو ایران کجاست ؟؟ میگن نمیدونم
بگو زبان ایران چیه ؟؟ میگن عربی 😂😂
حتی ایرانیا رو با دشداشه (لباس عربی) به تصویر میکشن و تصور میکنن 😂
بعد میخوای نگن اسب عرب ؟؟
والا غربی ها حداقل در مورد ایران شناسی یه مشت بیسوادن
اگه ما اسب بیابانی داشتیم میگفتن اسب بیابانی مثله اسب آبی یا اسب دریایی درسته اونا اسب نیستن ولی اشاره داره به محل زندگی شون
اصلا اینا رو ولش برو سرچ کن به هر زبانی که دوست داری دیگه مقالات معتبر بین المللی همه به زبان بین المللی یعنی انگلیسی زبان هستن برو یه سرچ کن بنویس
“” موجودات ساکن بیابان “” ببین اسب توشون پیدا میکنی ؟؟
اسب عرب ؟؟ قبل از اینکه دنیا بدونه اصلا قومی به اسم عرب اصلا وجود داره اسب ایرانی معروف بود در بین یونانی ها و چینی ها که چینی ها بهش میگفتن “”اژدهای زمینی”” و همش دنبالش بودن که ایران بهشون نداد ولی یونانی ها تونستن بهش دست پیدا کنن در قالب غنیمت جنگی همین داستان رخش اسب رستم فک کردی از کجا اومده ؟؟
تمام کلید واژه ها رو برات توی “” گذاشتم هر کی دنبال حقیقت باشه باسرچ کلید واژه ها بهش میرسه
توی دنیا خیلی چیزای ایرانی رو زدن به نام بقیه ولی واقعیت تغییر نمیکنه
مثلا بازی چوگان که قدمتی هزار و اندی ساله داره و بازی ارتش سواره ایران باستان بوده رو زدن به نام آذربایجان اونم کشوری که عمرش به ۵۰ سال هم نرسیده
بادگیر های یزد رو زدن به نام امارات در صورتی که شهر یزد به دستور اردشیر دوم اگه اشتباه نکنم ساخته شد و قدمت هزار و اندی ساله داره امارات کلا سن ش اندازه کوکاکولا هم نیست چه برسه ادعای داشته ی مهندسی هزار ساله ی ایران رو داشته باشه اونم اعرابی که همشون چادر نشین بودن نمیدونستن معماری ساختمان چیه بعد ادعای معماری ایران رو دارن
اسب عرب هم یکی از همین غارت ها و ادعای های پوچ هست
کشورهای همسایه دیدن حاکمیت ایران طوری از تاریخ باستان ایران نفرت داره که حتی از کتاب های درسی تاریخ حذف شون کرده و در اوایل کار هم دور خیز کرده بود برای صاف کردن تخت جمشید و آرامگاه فردوسی خب مشخصه میان دزدی تاریخی میکنن
کار اعراب فقط تاختن و غارت کردن بوده به خودشون هم رحم نمیکردن و همش هم به شهر های مرزی ایران حمله میکردن که شاپور دوم ساسانی که در شانزده سالگی پادشاه ایران شد به عربستان لشکرکشی کرد و درسی بهشون داد تا عمر دارن فراموش نکنن که خوده عربا به شاپور لقب ذوالاکتاف دادن که هر کی میخواد بره سرچ کنه ببینه با عربا چیکار کرده که این لقب رو بش دادن
ولی با همه ی این حرفا فقط میتونم بهت بگم نرود میخ آهنی در سنگ
همون جواب کاربر کامی برای تو کافی بود
A … She just reminds Me of love … A
وقتی توربو هاش وسط افرود از کار افتاد اونوقت بیا از کیفیت حرف بزن😃
کیان
دوست عزیز میشه بفرمایید از لحتظ تکنولوژی ک میفرمایید عقب هست چ چیزهایی رو میفرمایید ؟
ارین صاحب جمعی
شما برو بی ام و x 7 یا بنز gls را ببین تا متوجه بشی لندکروز حتی اندازه جنسیس جی وی ۸۰ هم امکانات نداره به جز حالت افرودی
کیان
اهان پس تکنولوژی یعنی آپشن !!! خوبه متوجه شدم اینو
تصور مقایسه جی وی ۸۰ هم با لندکروز هم خودش باید تو تاریخ ثبت بشه !!!
لازم به ذکر هست اون فقط حالت افرودی ک شما میگی درخواست خیلیا از لندکروز هست و ارزوی خیلیها مثه همون جی وی ۸۰ هست برای تونستن ساختن !!!
ارسلان
ارین صاحب جمعی
شما توی کامنت اصلی گفتی / “”لکسوس که از لحاظ تکنولوزی خیلی عقبه””
بعدش توی ریپلای ها وقتی کاربر کیان در موردش سوال کرد نوشتی / “”لندکروز حتی اندازه جنسیس جی وی ۸۰ هم امکانات نداره””
ما اخر نفهمیدیم لکسس رو میگی یا لندکروز ؟؟ ولی به نظرم منظورت لکسس هست چون بحث خودروهای لوکس رو کشیدی وسط
جدا از اینکه جی وی ۸۰ یه شاسی شهری هست و نه افرود بلکه حتی از لحاظ سایز هم نه رقیب لندکروزه و نه لکسس !! و فک میکنم جی وی ۹۰ هم سایز هستش که اینجا رو هم اشتباه کردی
اینکه میگی لکسس از لحاظ تکنولوژی عقبه هم احتمالا منظورت امکانات یا همون آپشن های رفاهی بوده که در ادامه مینویسم ببینیم آیا واقعا همینطوره ؟!!
امکانات لکسس LX نسخه ی فول مدل ۲۰۲۲ ::
گرم‌کن و سردکن و تنظیم برقی صندلی‌های جلو به همراه تهویهٔ صندلی‌های جلو و ماساژور و شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند،
سیستم صوتی پریمیوم لوینسون با ۲۵ بلندگو
سیستم تهویه اتوماتیک چهار کاناله
​غربیلک فرمان چوبی و چرمی با گرم‌کن،، تنظیم برقی ارتفاع غربیلک فرمان به همراه هدآپ دیسپلی و نورپردازی داخلی
صفحه آمپر دیجیتالی ۸ اینچی، نمایشگر ۷ اینچی برای اطلاعات خودرو و نمایشگر ۲.۳ اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید لکسس با اندروید اتو و اپل کارپلی
برای سرنشینان عقب دو صندلی مجزای در بین آن یک کنسول بزرگ و عریض با شارژر بی سیم گوشی های هوشمند، نگه‌دارنده لیوان، درگاه‌های یو اس بی و جک هدفون برای سیستم سرگرمی عقب، محفظه اشیا و یک نمایشگر کوچک برای کنترل صندلی‌ها و سیستم تهویه عقب سیستم سرگرمی با دو نمایشگر ۱۱.۴ اینچی مجهز که به گرم‌کن، تهویه و ماساژورو صندلی‌های ردیف سوم تاشو برقی
دریچه‌های تهویه سقفی مخصوص برای گرمایش و سرمایش ردیف عقب، آفتاب‌گیر و چراغ‌های مطالعه هم در ردیف عقب وجود دارند
سانروف برقی، آینهٔ عقب دیجیتالی
سیستم کنترل ارتفاع
کروز کنترل راداری پویا،
دستیار دنبال کنندهٔ خطوط،
دستیار تشخیص علائم جاده،
هشدار خروج از خط با دستیار فرمان،
سیستم پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده،
نوربالای هوشمند،
پایش نقاط کور،
نمای پانوراما از اطراف خودرو،
دستیار پارک و هشدار عبور و مرور عقب با ترمز خودکار
سیستم تعلیق متغیر تطبیقی
رینگ‌های ۲۲ اینچی آلیاژی فورج‌کاری شده
رکاب‌های چراغ‌دار،
صندلی‌های چرمی نیمه آنیلین،
سیستم تعلیق اسپرت،
کمک‌فنرهای پرفورمنس،
میلهٔ تثبیت‌کنندهٔ اختصاصی و دیفرانسیل لغزش محدود تورسن
تنظیم حالت‌های رانندگی سیستم مالتی تراین از حالت‌های اتوماتیک، خاکی، شن، گل و لای، برف و صخره
کرال کنترل، دستیار پایین رفتن از شیب‌ها و مانیتور مالتی تراین با استفاده از چهار دوربین در جلو، عقب و طرفین برای نمایش محیط اطراف
دیگه چیزایی دیگه ای که تقریبا همه ماشینا دارن مثله استارت دکمه ای و … که از نظره من آپشن حساب نمیشن رو ننوشتم
حالا این کجاش از نظر تکنولوژی خیلی عقبه ؟؟ خب مشخصه نیس !! با توجه به این واقعیات من فک میکنم کامنت شما صرفا یه هیت بود
زیزیگولو
کیان من باهات موافقم و با حفظ احترام حرفای GT رو اصلاً قبول ندارم …. لندکروز درست مثل خیلی از برندها مثل برانکو یا مرسدسG کلاس اصالت طراحی خودش رو حفظ کرده و تغیرات کمی تو طراحی بدنه داشته ولی از نظر من و خیلیای دیگه بازم زیباییای خودشو داره و حتی با همین تغیرای کم هم مثل تغیر سپر جلو و چندتا تغیر دیگه باعث شده از نسلای قبلیش زیباتر به نظر برسه ولی از نظر تغیرات داخل کابین و آپشنای ماشین کمپانی چیزی کم نزاشته و حالا اینا واسه چی میگن ساده من نمیفهمم
دايان
دقیقا کیان تصورش هم باید تو تاریخ ثبت بشه! واقعا کی میاد جنسیس جی وی هشتاد که از برند لوکس هست و نمره ١٠ از ١٠ گرفته از کار اند داریور رو با لندکروزی مقایسه کنه که نمره ۶ گرفته!! همین نمرات پایین رو گرفت که تو امریکا توقف تولید شد دیگه!
حالا نمرات مجلات دیگه و نمره ایمنیشون رو نگه بهتره!! صرفا افرود داره که اونی هم که افرود بخواد ۴٠ هزار تا میده میره رانگلر میخره
ارین صاحب جمعی
جدا از اون اصلا ارزش نداره چهار سال برای این دیوانس مگه یک جنسیس جی وی ۸۰ خوشگل دم نمایندگی جنسیس داره میدرخشه کاری به لوکس و غیر لوکس نداشته باشیم قیمت پایه برابره و تو کار اند درایور این دو رقیب همن و همینطور موتور ترند حالا باز لکسوس یک چیزی ولی این اصلن ارزش نداره افرود بخواد به قول دایان ۴۰ هزار دلار بهترین افرود جهان از نظر من جیپ این نسل لند کروز قشنگ گند زده به هیکل تویوتا
amirmohammad
جی وی هشتاد و لندکروز که ربطی به هم ندارن اما قطعا به طور کلی جنسیس برتر هست.فقط کافیه مقالاتی که پدال راجه به هر دو خودرو گذاشته رو بخونین.مقاله ای جی وی هشتاد سراسر پر بود از به وجد اومدن نویسنده و تست کنندهحتی یک قسمت که یادم نیست منبعش موتور ترند بود یا جای دیگه گفته بود نمیدونیم چطور جنسیس اینقدر سریع خودش رو به المانی ها نزدیک کرد و بهترین گزینه غیر المانی هست اما مقاله لندکروز نه تنها تست کننده ها به وجد نیومدن بلکه ایراد های مختلفی گرفتن.تفاوتشون توی تست ها خیلی زیاد بود حتی نزدیک هم نبودن
ارین صاحب جمعی
دقیقا کره جنوبی امسال تو رتبه بندی پنجمین نواور صنعت خودرو لود تویوتا ۱۳ و لکسوس ۱۱ و byd رتبه ۸ را داشت
hssn
برادر عزیز
لندکروزر و لکسوس LX حتی از نظر ابعاد هم با ماشینهایی که شما و GT فرمودید توی یک کلاس قرار نمیگیرن
من نمیدونم چرا هی این مقایسه های اشتباه رو مطرح میکنید
datsun
داداش رو چه حساب میگی لندکروز تو کلاس x7 و اسکالید و رنجروور و جی کلاسه
ارین صاحب جمعی
من مقایسه نمیکنم کار اند درایور مقایسه کرده قیمت پایه هردو ۸۰ هزار دلاره
TOYOTA&FORD&MERCEDESBENZ
بنظرم تویوتا داره یکم اقراق میکنه ۴ سال زمان خیلی زیادیه لندکروز هم در کشور های زیادی عرضه نمیشه
مهردادکمال
دقیقا داره بازارگرمی میکنه
آریامنش
چرا در روسیه ، اوکراین ،بلاروس و کشورهای عربی و شمال آفریقا برند لندکروز محبوبیت افسانه ای دارد
TOYOTA&FORD&MERCEDESBENZ
کشور های زیادی نیستن خیلی از خوردو های تویوتا که محبوبیت خیلی زیادی دارن و در خیلی از کشور های عرضه میشن خیلی کمتر از این طول میکشه
میثم
بعید میدونم این کارو بکنه
چون از نظر قانونی جرمه و براش دردسرساز میشه
Mohammadreza
لندکروز در ۶ غاره دنیا عرضه میشه.
فقط در قطب جنوب عرضه نمیشه( آمریکا شمالی هم عرضه خواهد شد فقط با اسم و ظاهر متفاوت
(سکویا)) .
و اینکه لندکروزر جز مدل هایی هست که فقط در خود ژاپن تولید میشه.
دايان
با توجه به اینکه تو بازار بزرگی مثل آمریکا توقف تولید شده،تو اروپا هم که خیلی کم فروش داره و تو چین هم فروش پایینی داره میشه گفت یا تویوتا داره پیاز داغشو زیاد میکنه یا خط تولیدش کنده و مشکل داره! چون تقاضای خاصی از سه بازار اصلی جهانی که نداره،میمونه خود ژاپن و خاورمیانه،که خاورمیانه هم جمعیت بالایی نداره به اون صورت
کیان
دوست عزیز لندکروز اصلا تو آمریکا ساخته نمیشد! تو اروپا هم این لندکروز عرضه نمیشه و پرادو برای بازار اروپا هست!
توی آمریکا هم فقط تو ایالات متحده عرضه می‌شده، تو کانادا هم نبوده !!!
اینکه لندکروز اینقدر محدودیت داره برای مارکت عرضه و صف خرید داره خیلی جالبه یا اینکه جنسیس همه جا داره میفروشه و ته جدول فروش جالبتر !!!
تو خود کره هم جنسیس جزو ده مدل پریمیوم نیست !!!
شما خودت با تویوتا درگیر نکن
مجتبی
آخرش چی شد من چی بخرم لندکروز یا یه چیز دیگه یا همین پراید را نگه دارم؟ چرا با این نظرات آدم را در انتخاب به مشکل می‌اندازید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari