wp-header-logo-1628.png

کمپانی بایک چین که چند وقتی است تغییر نشان تجاری را تجربه کرده و محصولات جدیدی را با نشان Beijing به بازار جهانی معرفی نموده است. یکی از محصولات جدید بایک با این نشان تجاری، کراس اوور X7 است که در جایگاه شاسی بلندهای تک دیفرانسیل و لوکس چینی قرار می گیرد. بِیجینگ نام جهانی شهر پکن چین است و در بسیاری بازارها، به این کراس اوور بیجینگ X7 هم گفته می شود.
به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، در بازار چین بایک X7 رقیب محصولاتی چون چانگان CS75، هاوال H6، ام جی RX5 و جک X7 یا همان KMC K7 به حساب می آید و در حال حاضر توانسته تا جایگاه خوبی را در بازارهای هدف بایک به دست بیاورد. کراس اوور X7 بایک در چند وقته گذشته توانسته تا علاوه بر فروش در چین، به بازار کشورهای خاورمیانه و عربی هم راه پیدا کند و به عنوان یکی از پرفروش ترین کراس اوور لوکس چینی در بازار آسیا شناخته شود.
بایک X7 به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو و GDi مجهز است که ۱۸۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۷۵ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این کراس اوور چینی از نوع ۷ سرعته دو کلاچه و تَر است که توان را به چرخ های جلو منتقل می کند. مصرف سوخت بهینه X7 توسط کمپانی سازنده ۶٫۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام می شود و این کراس اوور می تواند تا به حداکثر سرعت حدود ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین شتاب بایک X7 در شرایط استاندارد عددی کمتر از ۹٫۵ ثانیه است.
بایک یا همان بیجینگ X7 از نظر امکانات رفاهی و ایمنی می تواند در نسخه فول آپشن، با محصولی چون فونیکس تیگو ۸ پرو رقابت کند. این کراس اوور چینی در نسخه فول آپشن به رانندگی خودکار سطح ۲٫۵، سقف پانوراما، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، رادار خطی، رادار نقطه کور، سامانه پیشگیری از تصادف، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، تریم داخلی چرم، صندلی های برقی جلو با حافظه، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، نمایشگر لمسی یک پارچه مالتی مدیا و جلو آمچر (کلاستر)، نمایشگر لمسی TFT پنل تهویه، تهویه اتوماتیک دو کاناله با دریچه های ردیف عقب، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فناوری LED چراغ ها، رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی (۱۹ اینچی سفارشی) نور پردازی داخل دکوراتیو کابین، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی، دوربین ۳۶۰ درجه و… مجهز است.
در بازار چین و بازارهای هدف بایک، کراس اوور X7 از نظر امکانات رفاهی و فناوری های جدید در جایگاه بالاتری نسبت به رقبا قرار دارد. البته باید این نکته را توجه داشت که نسخه فول آپشن بیجینگ X7 می تواند تا در بحث فناوری نسبت به رقبای هم رده خود جلوتر باشد.
در حال حاضر نسخه پایه بایک X7 در بازار چین ۱۱۴ هزار و ۹۰۰ یوان (حدود ۱۸ هزار و ۱۰۰ دلار) به فروش می رسد. اما نمونه فول آپشن بیجینگ X7 قیمت ۱۴۹ هزار و ۹۰۰ یوان را دارد و در بازارهای هدف این خودروساز چینی، با قیمتی نزدیک به ۲۳ هزار و ۶۰۰ دلار عرضه می شود.
بایک X7 به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو و GDi مجهز است که ۱۸۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۷۵ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این کراس اوور چینی از نوع ۷ سرعته دو کلاچه و تَر است که توان را به چرخ های جلو منتقل می کند. مصرف سوخت بهینه X7 توسط کمپانی سازنده ۶٫۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام می شود و این کراس اوور می تواند تا به حداکثر سرعت حدود ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین شتاب بایک X7 در شرایط استاندارد عددی کمتر از ۹
این کراس اوور چینی در نسخه فول آپشن به رانندگی خودکار سطح ۲٫۵، سقف پانوراما، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، رادار خطی، رادار نقطه کور، سامانه پیشگیری از تصادف، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، تریم داخلی چرم، صندلی های برقی جلو با حافظه، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، نمایشگر لمسی یک پارچه مالتی مدیا و جلو آمچر (کلاستر)، نمایشگر لمسی TFT پنل تهویه، تهویه اتوماتیک دو کاناله با دریچه های ردیف عقب، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فناوری LED چراغ ها، رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی (۱۹ اینچی سفارشی) نور پردازی داخل دکوراتیو کابین، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی و سربالایی، دوربین ۳۶۰ درجه و… مجهز است.
در حال حاضر نسخه پایه بایک X7 در بازار چین ۱۱۴ هزار و ۹۰۰ یوان (حدود ۱۸ هزار و ۱۰۰ دلار) به فروش می رسد. اما نمونه فول آپشن بیجینگ X7 قیمت ۱۴۹ هزار و ۹۰۰ یوان را دارد و در بازارهای هدف این خودروساز چینی، با قیمتی نزدیک به ۲۳ هزار و ۶۰۰ دلار عرضه می شود.







تست و بررسی هایما S5 جدید با جعبه دنده ۶AT آیتم اصلی قسمت نهم فصل هفتم اسب بخار است که می توانید در این برنامه به تماشای آن بنشینید.
در قسمت هشتم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی کراس اوور KMC K7 کرمان موتور رفته ایم. همچنین در بخش تست موتورسیکلت ها، بررسی اسکوتر هیبریدی یاماها گرندفیلانو را انجام داده ایم و در آیتم خودروچی نیز، تویوتا یاریس و هیوندای i20 مونتاژ آپشنال را با هم مقایسه نموده ایم.
تارا دوست معولی در هفتمین قسمت از فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی ایران خودرو تارا در نسخه دنده ای رفته ایم و این سدان ملی جدید را به چالش کشیده ایم. همچنین در بخش دوچرخه، به سراغ تست و بررسی یاماها WR155 رفته ایم و این موتورسیکلت به نسبت آفرودی را […]
در این قسمت از فصل هفتم اسب بخار، تست و بررسی سدان جدید FMC 511 را انجام داده ایم. در ادامه برنامه به سراغ مقایسه پژو ۲۰۷i دنده ای و دنا پلاس دنده ای رفته ایم و یاماها ان مکس را هم در بخش بررسی موتورسیکلت ها تست نموده ایم.
در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]






source

توسط autokhabari