مورگان نسخهٔ ویژه و تولید محدودی از مدل پلاس فور خود را با نام LM62 معرفی کرده است. این نسخه با برخی ویژگی‌های خاص ظاهری تزئین شده که ادای احترامی به مسابقهٔ لمانز سال ۱۹۶۲ است و ازاین‌رو LM62 نام گرفته است؛ اما این مسابقه که سه جایگاه اول آن به فراری رسید چه ویژگی خاصی داشته که مورگان به آن ادای احترام کرده است؟ خب اگر در لیست برندگان لمانز ۱۹۶۲ پایین‌تر بروید، نام مورگان را خواهید دید که در ردهٔ ۲ لیتری در برابر تیم‌هایی با بودجهٔ بیشتر و خودروهای قوی‌تر پیروز شده است.

در این مسابقه، رانندگان تیم مورگان «کریستوفر لارنس» و «ریچارد شپرد بارون» بیش از ۳۶۳۰ کیلومتر را با متوسط سرعت ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت طی کردند و درنهایت ۱۷ رقیب دیگر را شکست دادند. خودروی آن‌ها در این مسابقه پلاس فور بود و حالا برای گرامیداشت شصتمین سالگرد آن پیروزی، پلاس فور مدرن در نسخهٔ LM62 با پکیج گرافیکی ویژه‌ای که شمارهٔ خودروی برنده در لمانز روی آن نقش بسته معرفی شده است. این شمارهٔ ۲۹ در یک دایرهٔ سفیدرنگ روی درها و کاپوت خودرو دیده می‌شود. این ماشین همچنین روی رینگ‌های سیمی نقره‌ای‌رنگ با اسپینرهای سفارشی قرار گرفته است و در عقب آن‌هم درپوش باک بنزین به سبک خودروهای لمانز به چشم می‌خورد.

پلاس فور LM62 در دو رنگ سبز اختصاصی مورگان ارائه می‌شود که هردو با سقف فلزی سفیدرنگ همراه هستند. در داخل خودرو نیز نشان‌های ویژهٔ لمانز ۱۹۶۲ در دستگیرهٔ چرمی درها و روی پشت‌سری صندلی‌ها کار شده است. هر دستگاه از این خودرو نیز پلاکی حاوی شمارهٔ ساخت خواهد داشت که روی داشبورد نصب می‌شود. به دلیلی که کاملاً مشخص است، از این نسخهٔ ویژهٔ فقط ۶۲ دستگاه ساخته خواهد شد.

مورگان هیچ اشاره‌ای به ارتقاء پرفورمنس پلاس فور LM62 نکرده که این یعنی به‌احتمال‌زیاد با همان پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ نسخهٔ معمولی ارائه می‌شود. این موتور که ساخت ب‌ام‌و است، ۲۵۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و این خودروی اسپرت کوچک را در کمتر از ۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. البته این نسخه به سیستم اگزوز فعال مورگان هم مجهز شده است. مورگان پلاس فور LM62 هم‌اکنون با قیمت پایهٔ ۷۸,۹۹۵ پوند در بریتانیا برای فروش عرضه می‌شود.

GMA
یک اثر هنری بسیار خاص، واقعا حس و حال کلاسیک داره
من⁦^_^⁩
واقعا کا. مورگان باحاله
آرین
عاشق کلاسیک‌های مدرنم. کاش پولش رو داشتم و تو بریتانیا زندگی میکردم.
GMA
البته قیمت بسیار بالاش توجیه اقتصادی نداره.
بیشتر مخصوص کلکسیون و افراد بسیار ثروتمنده و کاربردی در زندگی واقعی نداره، بیشتر تفریحی هست. ولی به هر حال من خیلی ازش خوشم اومد، عالیه
Clean energy (بر باعث بانیش…)
کلا اینچنین ماشین هایی رو نباید یه فرد عادی بخره یا حتی پولدار!
باید کلکسیونرا بخرن!
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari