قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی در نشست خبری ساماندهی آگهی‌های الکترونیکی خودرو با اشاره به این که توسعه و ارائه امکانات جدید پلتفرم‌های الکترونیکی در حوزه خودرو نخستین گام در همکاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت با این پلتفرم‌هاست گفت: «احراز وجود خارجی خودرو و هویت فروشنده با پلتفرم‌های موبایلی امکان‌‌پذیر می‌شود.»
به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، محمد صادق مفتح در این نشست که با حضور رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و برخی از مدیران وزارت صمت به صورت مجازی برگزار شد، ضمن دعوت از سایر پلتفرم‌ها برای حضور در جلسات آتی تأکید کرد: «برنامه اصلی وزارت صمت تبدیل این فرصت به عنوان یک ضرورت اجتماعی به مطالبه عمومی است.»
وی اضافه کرد: «فضای سایبری یک امکان است که با توسعه زیرساخت‌ها و مبانی علمی، امکان تغییر روابط تجاری سنتی، ارتقای اطلاعات خریداران و توسعه محدوده انتخاب‌های آن ها را فراهم می‌سازد و گام بزرگی در راستای تحقق عدالت اجتماعی در بخش بازرگانی و تجارت محسوب می‌شود.»
قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی تصریح کرد: «با گسترش کلان‌شهرها، بعد مسافت‌ها و مشکلات جابه‌جایی احراز صلاحیت و سلامت کالا برای جلوگیری از انواع سوءاستفاده‌ها و کلاهبرداری‌ها برای خریدار ضرورت دارد.
مفتح استفاده از فضای سایبری برای توسعه بخش بازرگانی و تجارت کشور را متوجه دو گروه کالایی دانست و گفت: «ایجاد پلتفرم برای یک گروه کالایی استاندارد نظیر روغن نباتی و آب معدنی یک ابزار قوی و مؤثر در راستای ایجاد تعادل قیمتی در بازار و عرضه کالاها بوده است. این پلتفرم‌ها به عنوان ابزارهای آسان، در دسترس و ارزان امکان مقایسه قیمتی در یک فضای رقابتی را برای مصرف‌کنندگان مهیا می‌کنند.»
وی ادامه داد: «در خصوص کالاهایی نظیر مسکن و خودرو گفت: «این گروه کالاها پیچیدگی‌های بیش تری دارند و احراز سلامت این کالاها، ارائه اطلاعاتی نظیر وجود خارجی آن ها و واقعی بودن فروشنده و توسعه کمی و کیفی تجارت به عنوان وظیفه قانونی وزارت صمت با استفاده از این پلتفرم‌ها قابل اجراست و بدون استفاده درست از این سکوها شاید رسیدن به نقطه مطلوب با دشواری و کندی صورت بگیرد.
علی طجوزی
پایگاه خبری اسب بخار







تست و بررسی هایما S5 جدید با جعبه دنده ۶AT آیتم اصلی قسمت نهم فصل هفتم اسب بخار است که می توانید در این برنامه به تماشای آن بنشینید.
در قسمت هشتم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی کراس اوور KMC K7 کرمان موتور رفته ایم. همچنین در بخش تست موتورسیکلت ها، بررسی اسکوتر هیبریدی یاماها گرندفیلانو را انجام داده ایم و در آیتم خودروچی نیز، تویوتا یاریس و هیوندای i20 مونتاژ آپشنال را با هم مقایسه نموده ایم.
تارا دوست معولی در هفتمین قسمت از فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی ایران خودرو تارا در نسخه دنده ای رفته ایم و این سدان ملی جدید را به چالش کشیده ایم. همچنین در بخش دوچرخه، به سراغ تست و بررسی یاماها WR155 رفته ایم و این موتورسیکلت به نسبت آفرودی را […]
در این قسمت از فصل هفتم اسب بخار، تست و بررسی سدان جدید FMC 511 را انجام داده ایم. در ادامه برنامه به سراغ مقایسه پژو ۲۰۷i دنده ای و دنا پلاس دنده ای رفته ایم و یاماها ان مکس را هم در بخش بررسی موتورسیکلت ها تست نموده ایم.
در قسمت پنجم فصل هفتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی ام وی ام ۳۱۵ پلاس رفته ایم. همچنین در بخش خودروچی، به بررسی مزدا ۳ قدیمی و هیوندای آوانته در بازار کارکرده ها پرداخته ایم. در آیتم تیپ کار هم به سراغ کیت های زیربندی ارتقا یافته خودروهای دو دیفرانسیل رفته ایم و […]
در قسمت چهارم از فصل هفتم اسب بخار به تست و بررسی هیوندای آزرا مدل ۲۰۰۸ و ۲۰۱۸ و مقایسه بین دو اسکوتر شهری هوندا کلیک و وسپا VX-L پرداختیم.
قسمت سوم فصل هفتم اسب بخار «ارتفاع پَست» نام دارد و در قالب یک ویژه برنامه تهیه شده است. در این برنامه دو خودروی یواز پاتریوت و یواز پیکاپ مورد تست و بررسی قرار گرفته اند.
در قسمت دوم فصل هفتم اسب بخار، به سراغ تست و بررسی آفرودی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور رفته ایم و این خودرو را به یک چالش کوهستانی دعوت کرده ایم. همچنین در این برنامه موتورسیکلت سری تریل T2 شرکت کویر موتور هم توسط مجریان این برنامه تست شده و در آیتم خودروچی هم نگاهی به پژو پارس LX و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ انداخته ایم.
بالاخره انتشار اولین قسمت فصل هفتم اسب بخار با تست و بررسی فیدلیتی گروه بهمن و یاماها ایروکس آغاز شد. بالاخره پخش فصل هفتم اسب بخار در تیر ۱۴۰۰ آغاز شد و قرار است تا پایان سال جاری، در این برنامه خودروها و موتورسیکلت های مختلفی مورد تست و بررسی قرار بگیرند. قسمت اول فصل […]






source

توسط autokhabari