در آگوست سال ۲۰۲۱ در هفتهٔ اتومبیل مونتری، «مت ریماک» با کلکسیونر بوگاتی «مانی خوشبین» در مورد برنامه‌هایی برای ساخت هایپرکار جدید بوگاتی صحبت کرد. در آن زمان وی بدون اشاره به هیچ جزئیاتی، صرفاً اظهار داشت که این مدل کاملاً جدیدی است که پس از شیرون در دست توسعه بوده و ممکن است در سال ۲۰۲۴ وارد بازار شود. حال اما مدیرعامل شرکت تازه تأسیس بوگاتی ریماک چیزهای بیشتری در مورد این هایپرکار مرموز گفته است. مت ریماک در ویدئویی ضمن توضیح در مورد ساختار شرکتی ریماک بوگاتی، گفته است که هنوز آینده‌ای برای پیشرانهٔ درون‌سوز وجود دارد.

به گفتهٔ وی، هایپرکار جدید بوگاتی خودرویی متحیرکننده خواهد بود زیرا ویژگی‌هایی دارد که قبلاً در خودروهای تولیدی دیده نشده است. اظهارات مت ریماک نشان می‌دهد که هایپرکار بعدی بوگاتی به نسخه‌ای بهبودیافته از پیشرانهٔ ۸ لیتری W16 نمادین این شرکت مجهز خواهد شد. البته وی قبلاً گفته بود که هایپرکار بنزینی بعدی بوگاتی بشدت هیبریدی خواهد بود. این شبیه همان کاری است که لامبورگینی قرار است با پیشرانهٔ V12 خود در جانشین اونتادور انجام دهد یعنی استفاده از یک سیستم پلاگین‌هیبریدی که هم قابلیت پیمایش تمام الکتریکی برای ترددهای شهری را فراهم خواهد کرد و هم به رعایت قوانین سخت‌گیرانهٔ آلایندگی کمک می‌کند. نیروگاه W16 عظیم بوگاتی هم‌اکنون در شیرون سوپراسپرت قدرت فوق‌العادهٔ ۱۶۰۰ اسب بخاری تولید می‌کند و اگر در هستهٔ یک قوای محرکهٔ هیبریدی قرار گیرد می‌توانیم شاهد تولد یک هایپرکار دیوانه‌وار با قدرتی سرسام‌آور باشیم.

مت ریماک اما در این ویدئو علاوه بر صحبت در مورد بوگاتی جدید گفته است که از طرفداران قدیمی این برند بوده و پیشرفت بوگاتی را از زمان معرفی ویرون دنبال می‌کرده است. او می‌گوید از سمت جدید خود به‌عنوان رئیس شرکت ریماک بوگاتی بسیار خوشحال است، این فرصت را جدی گرفته و بوگاتی را به یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در تاریخ خودروسازی قرن و بیست و یکم تبدیل خواهد کرد. به همین دلیل، ریماک غیر از این هایپرکار جدید، برنامه‌های دیگری هم برای بوگاتی دارد. وی قبلاً گفته است که برای این برند فرانسوی ایده‌های جنون‌آمیزی مثل ساخت کوپه‌ای با کاپوت کشیده و یا حتی شاسی‌بلند را در نظر دارد. همچنین ساخت یک بوگاتی تمام الکتریکی با استفاده از دانش ریماک نِوِرا هم در دستور کار قرار دارد. در همین حال، با وجود مشکلات مختلف سال ۲۰۲۱، بوگاتی با فروش ۱۵۰ دستگاه خودرو (شامل تمام ۴۰ دستگاه تولیدی بولاید)، رکورد فروش جدیدی را در این سال ثبت کرده است.
فريد
با ریماک ادغام شد که رسماً مدل بنزینی بده؟!!!
ایول 👍🏻
NAVID۰۰۹۸
نه ، چنین نیست !
با شراکت ریماک میخواهند از دانش این شرکت برای بهبود خودروهایش استفاده کنند !
وقتی میگوییم تویوتا مُعظم هست یعنی همین که پایه‌گذار هیبریدی بوده و بقیه شرکت‌ها آن را گسترش و بهبودش میدهند !
خیلی خوبه این موضوع که پلاگین هیبرید هست که هم مصرف به شدت کمی پیدا میکنه و هم قدرت خالص را به سرِ چرخ‌ها وارد میکنه !
به روش ساده بخواهیم بگوییم یعنی فکر کنید که یک موتور برق را با ۵ لیتر بنزین روشن میکنید و این موتور برق میتواند یا پاساژ بزرگ پُر از مغازه را روشن کند و نیروهای انسانی زیادی با کمترین هزینه استفاده ببرند و بهتر از اینه که بخواهند برای هر مغازه جدا قیض برق صادر کنند با قیمت‌های بالا !
امین
اصلا نفهمیدم چی گفتی.چندبار هم خواندم.
NAVID۰۰۹۸
تعریف از تکنولوژی هیبرید و پلاگین هیبرید که هنوز هم نشان میده برقی شدن کامل کارساز نیست و باید برق و بنزین مکمل هم باشند تا ارزش خودشون را نشان دهند !
از شرکت بوگاتی پرچمدارتر در کلاس خودش نداریم که ، داریم ؟!
بوگاتی با این حرکتش داره نشان میده که هنوز وقت برقی شدن به طور کامل نیست و خیلی جا داره که بهتر بشه !
Porsche 911
الان ربطش به این مطلب چیه
خیلی شرکت ها مستقل هستن
فقط تویوتا نیست
NAVID۰۰۹۸
بله
درسته خیلی شرکت‌ها مستقل هستند و من که نگفتم مستقل نیستند .
من فقط از هیبرید گفتم که توسط تویوتا اختراع شد .
و اگر نه که به شخصه دو شرکت کادیلاک و مرسدس بنز را بهترین پیشروبرنده‌ی صنعت خودرو میدانم .
البته بنز همچنان به پیشروی ادامه میدهد به سرعت اما کادیلاک سال‌هاست که به کُما فرو رفته و سر به زیر شده !
RKH7787
منتطریم که معرفی بشه تا نتونیم بخریم
Silent
اگر که قرار بود برای بوگاتی آینده ای متصور بشن مجموعه VW تاجرتر از این هستن که بخوان ۵۵% از سهامش رو ردش کنن بره!
ریماک هم برنامه توسعه ev هاش به جایی نمی رسه با همچین راهبرد غیر مرتبطی احتمالا.
Aboalfazl demon
ایول .
بالاخره یک خبر امیدوار کننده
علی
خوبه که هنوزم بوگاتی مدل بنزینی میزنه
سهند
هم w16 و هم هیبریدی که خیلی سنگین می‌شود!! الان ۲ تن وزن دارد آن وقت دیگه افتضاح می شود
Sina10
عالی!
بوگاتی اون موتور عظیمش مهم ترین شهرتش در یکی دو دهه اخیر بوده
میدونم این اتفاق نمیوفته ولی تصور اینکه موتور های الکتریکی ریماک و W16 بوگاتی چی میشه واقعا جالبه
البته احتمال اینکه موتور های برقی معمولی داشته باشه زیاده ولی حتی اگه درصدی هم احتمال اینو بدیم که موتور های برقی ریماک نورا یا کانسپت وان رو جانشین شیرون ببینم خیلی برام هیجان انگیزه ، هرچند این مورد نیاز به پلتفرم سازگار با هر دو داره ، برای همین حدس میزنم پیشرانه های برقی ساده ای داشته باشه با قدرتی حدود ۱۰۰ یا ۲۰۰ اسب بخار ، مخصوصا بابت اینکه برای کاهش الودگی قراره چنین سیستمی ببینیم
(البته وی قبلاً گفته بود که هایپرکار بنزینی بعدی بوگاتی بشدت هیبریدی خواهد بود) این جمله شاید احتمال حضور موتور های الکتریکی سطح بالا رو تقویت کنه
Scuderia Ferrari
جناب مت ریماک با این کار نشون داد چه احترامی برای درون سوزها قائل هست و دلش نمیاد به این راحتی بوگاتی رو به برندی تمام الکتریکی تبدیل کنه
هیولای سومی پس از ” ویرون و شیرون ” در راه هست ….
محمدرضا
بهترین خبر سال های اخیر😍
ارین صاحب جمعی
دم بوگاتی گرم عشقققق است اروپا 🤩🤩😍😍😍🥰🥰😍😍🥰😍😍🥰🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇨🇵🇨🇵🇨🇵🇨🇵🇨🇵🇨🇵🇨🇵🇨🇵🇨🇵🇨🇵🇨🇵
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari