هفتهٔ گذشته شورلت به‌طور ناخواسته تصاویر و اطلاعات مربوط به نسخهٔ ویژهٔ هفتادسالگی کوروت را در وب‌سایت خود منتشر کرد و هرچند این اطلاعات خیلی زود پاک شدند اما دیگر کار از کار گذشته بود. حال پس از این افشای ناخواسته، شورلت اطلاعات رسمی کامل‌تری را در مورد این نسخهٔ ویژه منتشر کرده است. این شرکت پکیج نسخهٔ هفتادسالگی را برای کوروت Z06 و همین‌طور استینگری تیپ ۳LT ارائه خواهد کرد. این یعنی کوروت پایه در این نسخهٔ ویژه قابل خریداری نخواهد بود اما خریداران امکان انتخاب از بین نسخه‌های کوپه و کانورتیبل را خواهند داشت.

این پکیج ویژه علاوه بر نشان‌های خاص در قسمت‌های مختلف، رینگ‌های منحصربه‌فرد با حلقهٔ قرمزرنگ، کالیپرهای ترمز قرمزرنگ و محافظ سپر عقب را هم به کوروت اضافه می‌کند. این پکیج برای کوروت استینگری هم کاور پیشرانهٔ قرمزرنگ را هم به همراه دارد. در داخل خودرو هم از رنگ قرمز در دوخت صندلی‌ها و کمربندهای ایمنی استفاده شده درحالی‌که صندلی‌ها با چرم ویژهٔ سرامیکی دورنگ پوشیده شده‌اند. تریم جیر روی صندلی‌ها و غربیلک فرمان و همین‌طور چمدان‌های ویژه‌ای با نشان هفتادسالگی هم از دیگر ویژگی‌های این نسخه هستند.
کوروت نسخهٔ هفتادسالگی فقط در دو رنگ مشکی کربنی متالیک یا سفید مرواریدی متالیک سه لایه ارائه می‌شود و نوارهای خاکستری‌رنگ هم برای آن قابل سفارش خواهد بود. اولین نمونهٔ تولیدی کوروت Z06 که برای حراج در برت جکسون در نظر گرفته شده از همین نسخهٔ هفتادسالگی خواهد بود درحالی‌که فروش دیگر نمونه‌های آن از اواخر امسال آغاز می‌شود. معاون ارشد بازاریابی شورلت در مورد این نسخهٔ ویژه می‌گوید:
این سالگرد به دلیل موفقیتی که با نسل هشتم خودروی اسپرت نمادین آمریکا در فروش کسب کردیم بسیار خاص است. حتی پس از ۷۰ سال، کوروت همچنان قلب‌ها را به تپش درمی‌آورد

حسین
شورلت کوروت در سال ۱۹۵۶ پرفروشترین ماشین آمریکا بود.
مردیم از خوشی
به امید همون روز
Aboalfazl demon
بسیار عالی
کافر مقدس
این یک سر و رازی داره که این پرفرمنس با این قیمت در میاد . یه چیزه خاصی هست که گویا هیچوقت قرار نیست سر در بیاریم که یه ماشین اسپرت موتور وسط و با اون کیفیت کابین و آیرودینامیک و….. چطور با اون قیمت تموم میشه
یک سری رمز و راز تجاری هست کلا درGM که از قدیم هم بوده همون موقع هم یعنی دهه ۷۰ سئوال بود چطور به اون قیمت تمام شده میرسیدن
یه کتابی هست به اسم سکرت جی ام یه همچین اسمی تولید ش خیلی محدود بود کتاب نایابی هست
خیلی ها با تکنولوژی های تعلیق c8 اشنا نیستن و این ماشین از Mag Ride 4.0 بهره میبره که در کادیلاک رویت میشه فقط مشابه ش
از سیستم روغنکاری dry sump lt2 استفاده میشه در c8
فنر ها دمپر اویل هستن
گیربکس از سیستم Tremec بهره میبره که دنده یک ماشین رو , و دنده اول اجازه دور موتور بیشتر رو میده
غیرفعال کردن سیلندر هم در c8 ممکن هست
گیربکس ماشین یک سری تکنولوژی های دیگه داره که خاطرم نیست الان
همه این تکنولوژِی در مورد همه تیپ های کوروت صدق میکنه
مازیار
از سر و راز که اطلاعی نیست اما یه دلیلش میتونه تیراژ فروش بالا باشه که در کنار قدرت صنعتی زیاد، با بالا بردن سود، هزینه و قیمت تموم شده پایین میاد، این نه فقط در مورد کوروت بلکه سیاست کلی اغلب آمریکایی هاست که البته وابستگی کامل داره به قدرت خرید بالا و کلا مفهوم متفاوت ماشین داری در آمریکا
[email protected]!n
قیمت تموم شده یه ماشین بخش اعظمش بخاطر هزینه های توسعه هست نه قطعات به کار رفته.
جی ام گیربکس، پلتفرم، موتور (بیس و تکنولوژی small block) و تعلیق رو قبلا داشت و تو این ماشین این موارد تقویت شد.
Nima
چطور بعضى از دوستان کوروت رو زیر سوال میبرن نمیدونم! و البته برعکسش هم هست براى ٩١١ !
Moon
Happy birthday to you
net
این کوروت جدید کنسول دیوار بلندش خیلی بد و زشته اگر این دیوار نبود قشنگتر میشد.طراحی چراغ بزرگ جلو قدیمی هست و نیاز به تغییر داره.دهانه ۴ لوله اگزوز بزرگه اگر دو لوله اگزوز درسمت چپ و دو لوله اگزوز در سمت راست جدا از هم بود با دهانه کوچکتر قشنگتر میشد
ارشیاSVJ
رنگ سرمه ای خیلی بهش میاد
AMIR / ARMI
بازگشت به ریشه ها
آخرین بار در نسل شش کوروت z06 با موتور شاهکار LS7 که تنفس طبیعی بود ساخته شد
حالا دوباره به اون دوران برگشته
LS7 موتور پوشراد ۷ لیتری تنفس طبیعی بود ۵۰۵ اسب بخار در دور ۶۳۰۰ تولید میکرد و ردلاین ۷۱۰۰ رو داشت که برای یه موتور پوشراد شاهکار حساب میشد
چطور برخی میتونن به این ماشین و این اسم ایراد بگیرن هنوز نمی‌دونم
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۷۰ سال یه عمره.🕛🕧🕐🕜🕑🕝🕒🕞🕓🕟🕔🕠🕕🕡
[email protected]!n
فقط امیدوارم تایمه نوربرگرینگ هم ترازه این حجم هایپ و تبلیغات باشه.
آخرین ویدیو تبلیغاتی این ماشین به اسمه The world ببینین، علنا برای اروپایی ها خط و نشون خیلی صفت و سختی کشیدن.
خیلی وقت بود همچین رجزخونی تو صنعت خودروسازی ندیده بودم.
مازیار
تایم GT3 جدید که ۶:۵۵ اعلام شد برام یکمی دور از انتظار بود یعنی فکر میکردم بهتر بزنه با این اوصاف بعید نیست که Z06 هم همون حدود یا کمتر بزنه که در این صورت خیلی جای تحسین داره
[email protected]!n
این سیاست پورشه هست تا دلیلی برای خرید نسخه RS و پرداخت پول بیشتر باشه. در اصل باید همون GT3RS و GT2RS باشه. چیزی که وارد دنیای گجت ها هم شده و با ارائه نسخه های پلاس یا پرو و… قیمت گجت رو بالا می برن در حالی که میشه همه چیز رو تو یه محصول ارائه داد.
یه کلاهبرداری شیک در دنیای بیزنس همه هم انجام میدن.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari