لندروور امروز اعلام کرد نسخه پلاگین هیبریدی رنجروور ۲۰۲۳ در حالت الکتریکی شعاع حرکتی ۱۱۳ کیلومتری خواهد داشت که بیشتر از شعاع حرکتی تخمین زده شده ۱۰۰ کیلومتری در سال قبل است. نیک کالینز مدیر برنامه‌های خودرویی جگوار لندروور گفته است:
رنجروور جدید جذاب‌ترین، ظریف‌ترین و تواناترین شاسی‌بلند لوکس دنیاست. قوای محرکه کم‌مصرف و پلاگین هیبریدی ما تجربه رانندگی رنجروور را بالا برده‌اند و توازنی عالی بین پرفورمنس، آرامش و راندمان ایجاد کرده‌اند. این پیشرانه‌ها به مالکان اجازه می‌دهند تا ۱۱۳ کیلومتر را بدون نیاز به پیشرانه درون‌سوز حرکت کنند
این رقم با تست‌های WLTP به دست آمده است و لندروور انتظار دارد در دنیای واقعی شعاع حرکتی ۸۸ کیلومتری به دست آید. در کل باید گفت شعاع حرکتی ۱۱۳ کیلومتری نشان دهنده بهبود ۱۳ درصدی نسبت به انتظارات اولیه از رنجروور ۲۰۲۳ پلاگین هیبریدی است. این خودروساز می‌گوید مالکان می‌توانند ۷۵ درصد سفرهای خود را فقط با نیروی الکتریکی طی کنند و نیازی به پیشرانه درون‌سوز نداشته باشند.

البته که رسیدن به چنین هدفی نباید سخت باشد زیرا رنجروور یکی از معدود خودروهای پلاگین هیبریدی مجهز به شارژر سریع است. به این ترتیب می‌توان تا ۸۰ درصد باتری را در کمتر از ۱ ساعت شارژ کرد. خود لندروور می‌گوید این خودرو یکی از سریع‌ترین زمان‌های شارژ بین تمامی خودروهای پلاگین هیبریدی بازار را دارد. رنجروور ۲۰۲۳ پلاگین هیبریدی در دو تریم P440e با قدرت ۴۳۴ اسب بخار و P510e با قدرت ۵۰۳ اسب بخار عرضه می‌شود. یک باتری لیتیوم-یون ۳۸ کیلووات ساعتی، پیشرانه الکتریکی ۱۰۵ کیلوواتی و پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری بنزینی تکمیل کننده این مجموعه هستند. مدل قوی‌تر شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۵.۳ ثانیه‌ای دارد.

رنجروور جدید همچنین با پیشرانه‌های درون‌سوز بنزینی و دیزلی در دسترس است. گل سرسبد این خانواده به نیروگاه ۸ سیلندر توئین توربوی ۵۲۳ اسبی مجهز شده است. انتظار می‌رود نسخه تمام الکتریکی این قدبلند لوکس در سال ۲۰۲۴ از راه برسد. لندروور می‌گوید از زمان معرفی رنجروور جدید تاکنون شاهد استفاده بیش از ۲ میلیون بار از پیکربندی آنلاین آن بوده است. قیمت نسخه پلاگین هیبریدی رنجروور جدید در بریتانیا از ۱۰۳۴۸۵ پوند برای مدل P440e شروع می‌شود درحالی‌که نسخه پرچم‌دار SV قیمت ۱۴۶۲۰۰ تا ۱۷۳۲۰۰ پوندی دارد.
ممد ژانگولر
وسوسه کنندست این ماشین 👌
مردیم از خوشی
عالی عالی عالی
گرون گرون گرون
قیمت پایه حدود ۱۳۰ هزار دلار و رقیب bmw xm هست
پرهام رهام
از رنگش تو عکس تیتر خوشم نیومد
ولی مهم نیست ولی واقعا از شعاع حرکتیش خوشم اومد باریکلا
sam
بینظر بین SUV ها
sam
الان یادم اومد واگنییر با اون موتور عقب مانده hemi و شاسی وانت ادعای رقابت با این و میکرد 😂
Aboalfazl demon
الان قصد اینو داری که جو سایت رو به هم بریزی ؟
چرا نویگیتور رو نمیگی با موتور v6 بسیار خوبش
ببین کم حرف بزن پاپ کرن بخور و لذت ببر از واگنییر و رنجروور و نویگیتور و جی ال اس و ایکس ۷ و اسکالید
میثم
خیلی عالیه که پلاگین کردن
کم کم باید تمام درونسوزها پلاگین بشن
الزامی نیست که حتما از درونسوز سوییچ کنن رو الکتریکی کامل
ضمنا بهتره که یه انجین درونسوز کوچیک رو ماشین نصب بشه که فقط وظیفه شارژ باتریها رو عهده دار باشه و ماشین در تمام حالات فقط با موتور الکتریکی کار کنه. این بنظرم بالاترین راندمان ممکن یک انجین درونسوز را داره.
GMA
بهترین SUV جهان به مدت نیم قرن، بسیار با پرستیژ، اشرافی و سر سخت هست
یوسف
شدیدا با نظر آقای نیک کالینز موافقم…. واقعا در دنیا ماشین های امروزی شایسته لقب تافته جدا بافته س…
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari