بعد از مدت‌ها کش‌وقوس بین وزارت صمت و مجلس بر سر ابقا یا برکناری مدیرعامل ایران‌خودرو، سرانجام فرشاد مقیمی جای خود را به مدیریت فروش همین شرکت یعنی مهدی خطیبی داد.
مهدی خطیبی پیش از این سوابقی چون مدیریت فروش ایران‌خودرو، مدیرعامل شرکت لیزینگ ایران‌خودرو، مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و خدمات خودرو، مدیرعامل شرکت اورین خودرو (نماینده انحصاری MAN در ایران) و مدیرعاملی شرکت لیزینگ شهر را در کارنامه خود دارد.
همچنین هیئت‌مدیره گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز دچار تغییراتی شده و ترکیب جدید شامل آقایان مهدی خطیبی، علی شیخ‌زاده، مهدی داداشی زین‌الدین، مرتضی شفیعی و محمدرضا فیض بخش خواهد بود.
فرشاد مقیمی که دو سال و چهار ماه سکاندار این شرکت بود هم در نامه خداحافظی خود از افزایش تولید و شکستن رکورد تولید روزانه و همچنین عرضه مدل‌هایی چون تارا، دنا پلاس توربو، گیربکس شش سرعته، هایما S7 پلاس و غیره به‌عنوان دستاوردهای خود یاد نموده است.
با این وجود تغییرات مدیریتی در شرکت‌های خودروسازی تا زمانی که انحصار پابرجا باشد و رقابت واقعی شکل نگیرد، تأثیر خاصی بر، رفع ریشه‌ای مشکلات، روند رشد صنعت و حصول رضایت خریداران و مشتریان نخواهد داشت.
ممد میر
دعامون پشت سر همتون هست🌝
A … She just reminds Me of love … A
انشالله که خیره🤣
مزدا
مثلا این عوض بشه چ تحولی قرار اتفاق بیافته!!!؟
هیچچچچچ
محمد
https://www.instagram.com/tv/CY_UxBtlL4r/?utm_medium=copy_link
.
از پدال عزیز تقاضا دارم اجازه بده این لینک رو دوستان ببینن
.
با تشکر
Arman
فاقد اهمیت
Clean energy (بر باعث بانیش…)
اهمیت=۰
NAVID۰۰۹۸
آب در هاونگ کوفتن است !
امین
هاون؟
hssn
خیلیم عالی ، *** چیز… مدیر و مدبر جدید
Regra loaded
فاقد اهمیت
میثم
چیز خاصی نیست
فقط پالون خر عوض شده
M.Kkarimi
تا وقتی ساختار فاسد باشه ، تا وقتی که سیستم فاسد و منفعل باشه بهترین مدیر ، بهترین فرد هم جایگزین بشه هیچ تفاوتی ایجاد نمیشه بلکه همون فرد هم کم کم هضم و محو میشه ! کما اینکه تا بحال رویه این بوده که مدیران عزیزی که وارد میشدن یه حالی هم به این ساختار میدادن …!!!
علی
بقدری ایرانخودرو و سایپا سمبل ضعف و ناتوانی و عقب موندگی در زمینه صنعت و تولید شدن که همه صنایع دیگه مملکت رو هم تحت الشعاع قرار دادن و یک حس “ناتوان بودن در مقابل ملیتهای دیگه” رو در همه زمینه ها به ما ایرانیها القا میکنن ، بنظر من بدون هیچ درنگی باید این دو کارخانه بطور موقت تعطیل بشن و بلافاصله واردات خودرو با حداقل تعرفه و هزینه های جانبی آزاد بشه تا این کویر تشنه اول یک آبیاری اورژانسی بشه، بعد با حساب و کتاب و برنامه ریزی نوسازی و افتتاح مجدد بشن ، وگرنه شک نکنید که هر روز وضعیت خودرو و خودروسازی در مملکت فاجعه بارتر خواهد شد
ناشناس
رئیس جمهور عوض میشه هیچ اتفاقی نمی‌افته. مدیر خودرو سازی چه اهمیتی داره.
TOM KRISTENSEN
به تخمم که عوض شد
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari