بی‌ام‌و به تولید پیشرانه مشهور B57 کواد توربو خاتمه داده است اما این برند هنوز هم جزو معدود خودروسازانی است که محصولات پرفورمنس با پیشرانه‌های دیزلی را تولید می‌کند. X4 M40d جزو بارزترین مثال‌ها از این قضیه است و اگرچه چنین پیشرانه‌هایی با خیزش الکتریکی‌ها محبوبیت سابق را ندارند اما هنوز هم در اروپا خواهان زیادی برای دیزلی‌ها دیده می‌شود. برخی افراد از ترکیب پرفورمنس و مصرف سوخت پایین خوششان می‌آید و خب مزیت دیگر این پیشرانه‌ها هم تولید گشتاور زیاد در دورهای پایین‌تر است.
بی‌ام‌و X4
کانال یوتیوب AutoTopNL متخصص تست سرعت و شتاب خودروها در اتوبان‌های بدون محدودیت سرعت است و اخیراً هم با یک دستگاه بی‌ام‌و X4 M40d به دل اتوبان زده است. محدوده کننده سرعت این خودرو در سرعت ۲۴۰ کیلومتر در ساعت وارد عمل می‌شود که در واقع ۱۰ کیلومتر در ساعت زودتر از سقف سرعت ادعایی سازنده است. در این سرعت می‌بینیم که پشت آمپرها سرعت ۲۵۴ کیلومتر در ساعت را نشان می‌دهند که با سرعت ثبت شده توسط جی‌پی‌اس اختلاف زیادی دارد.
بی‌ام‌و X4
این کراس اوور اسپورت طبق گفته بی‌ام‌و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۹ ثانیه‌ای دارد. همین شتاب توسط کانال AutoTopNL نیز ثبت شده است هرچند خودرو از لاستیک‌های زمستانی استفاده کرده است. وقتی در نظر بگیرید X4 M40d وزن ۲۰۲۰ کیلوگرمی دارد بیشتر به ارزش‌های کار بی‌ام‌و در تولید چنین خودرویی پی خواهید برد.
موتور بی‌ام‌و X4 دیزلی
ما خودروی کاربردی‌تر و جادار M350d تورینگ را بیشتر دوست داریم اما محبوبیت بیشتر کراس اوورهای کوپه نزد برخی افراد قابل‌درک است. البته روزهایی که پیشرانه‌های دیزلی ما را به یاد تراکتورها و کامیون‌های سنگین می‌انداختند تمام شده است زیرا پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری این مدل هم بد نیست. این پیشرانه دیزلی هیبریدی ملایم قدرت ۳۳۵ اسب بخاری و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری دارد که آن را به یک محصول ایده آل در جاده‌ها تبدیل می‌کند.
کابین لوکس بی‌ام‌و X4
بی‌ام‌و با اعلام خبر ادامه تولید پیشرانه‌های درون‌سوز موجی از امیدواری را بین ماشین بازها ایجاد کرد اما فکر می‌کنیم پیشرانه‌های دیزلی پرقدرت جزو گزینه‌های اول بازنشستگی باشند.
سخت‌گیری بیشتر دولت‌ها در زمینه آلایندگی و مصرف سوخت خودروها باعث شده است پیشرانه‌های دیزلی آسیب‌پذیرترین گزینه در این قضیه باشند.
سامورایی | 武士
خیلی خوشگله صداش رو هم دوس دارم
باحال به نظرمی رسه
A … She just reminds Me of love … A
احساس اینکه یک موتور دیزلی داره به من حس خوبی نیست ترجیح میدم موتورش بنزینی باشه کلا نمی‌دانم چرا از موتورهای دیزلی خیلی خوشم نمی آید فکر کنم به خاطر دور موتور پایین شان است در واقع به نظر من دور موتور حداقل باید ۶ هزار باشد دیگر کمتر از ۶ هزار جالب نیست شخصاً ترجیح نمی دهم یک خودروی دیزلی را بخرم بنزینی بهتر است البته صدای موتور دیزلی را دوست دارم ولی بنزین فرق می‌کند
سپهر
فقط رینگ‌ و‌لاستیکش و لوگوش صدتا تویوتا و لکسس و کل ژاپنیای خز رو میرزه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari