دو سال بعد از معرفی کراس‌اوور جعبه‌ای شکل و متمایز هاوال بیگ داگ، سازندهٔ چینی نسخهٔ جدیدی از آن را با نام هانتینگ ادیشن ارائه کرده است. این نسخه، ظاهری خشن‌تر و آفرودی دارد که فرم جعبه‌ای شکل بیگ داگ را تکمیل می‌کند و پتانسیل‌های ماجراجویانهٔ آن را به نمایش می‌گذارد. این نسخه علاوه بر تجهیز به روکش‌های پلاستیکی بیشتری نسبت به بیگ داگ معمولی، در جلو از جلوپنجرهٔ جدیدی هم بهره‌مند شده که حالا به قاب چراغ‌های جلو متصل شده است. این جلوپنجره هم مثل روکش‌های بدنه از پلاستیک رنگ نشده است.

در پروفیل جانبی خودرو فلاپ‌های دور دهانهٔ گلگیرها، پله رکاب و رینگ‌های ۱۹ اینچی جدید جلب‌توجه می‌کنند. در عقب اما حجم تغییرات کمتر بوده و فقط شاهد به‌روزرسانی جزئی سپر و حذف صفحه محافظ نقره‌ای‌رنگ روی آن هستیم. به‌طورکلی، بیگ داگ هانتینگ ادیشن بدون تغییرات بزرگ و صرفاً با همین موارد جزئی جذاب‌تر از نسخه پایه شده است و می‌توان آن را معادل چینی فورد برانکو اسپرت دانست!

در داخل بیگ داگ هانتینگ ادیشن اما تغییر خاصی صورت نگرفته و همچنان شاهد همان کابین نسخهٔ معمولی با نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، صفحه آمپر دیجیتالی، هدآپ دیسپلی، روکش چرمی ناپا برای صندلی‌ها و یک سیستم صوتی اینفینیتی با ۱۰ بلندگو هستیم. طراحان هاوال در اینجا الهاماتی از آفرودرهای مشهور گرفته‌اند به‌گونه‌ای که غربیلک فرمان به سبک لندروور دیفندر طراحی شده و یک دستگیره هم مثل G کلاس روی داشبورد سمت شاگرد نصب شده است. کروز کنترل تطبیقی، هشدار ترافیک و دستیار پارک خودکار هم ازجمله تجهیزات ایمنی این کراس‌اوور آفرودی چینی هستند.

با وجود این ظاهر ماجراجویانه و خشن، هانتینگ ادیشن هیچ‌گونه ارتقای فنی نسبت به بیگ داگ معمولی تجربه نکرده است؛ بنابراین، این نسخه هم با همان دو پیشرانهٔ قبلی قابل خریداری خواهد بود که شامل ۱.۵ لیتری توربو با ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲ لیتری توربو با ۲۱۰ اسب بخار قدرت می‌شود. پیشرانهٔ اول به‌صورت محرک جلو ارائه می‌شود اما دومی با سامانهٔ چهارچرخ محرک همراه است که برای چنین ظاهر آفرودی و خشنی مناسب‌تر خواهد بود. انتقال نیروی هردو موتور هم توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد.

هاوال هنوز قیمت بیگ داگ هانتینگ ادیشن را اعلام نکرده اما انتظار می‌رود کمی گران‌تر از نسخهٔ معمولی باشد که هم‌اکنون با قیمتی از ۱۱۹,۹۰۰ یوآن معادل ۱۷,۸۵۰ دلار تا ۱۶۱,۹۰۰ یوآن معادل ۲۴,۱۰۰ دلار در چین عرضه می‌شود. بیگ داگ علاوه بر چین، در برخی بازارهای صادراتی مثل روسیه و آفریقای جنوبی هم با نام دارگو عرضه می‌شود. البته هاوال دارگو صرفاً با همین کیت بدنهٔ نسخهٔ هانتینگ ادیشن و پیشرانهٔ ۲ لیتری به فروش می‌رسد.

new RAMIN
https://www.instagram.com/p/CdiJoMMqCBQ/
https://www.instagram.com/p/CdiJev6Ku_A/
☝EV & EREV & FCEV☝
۲۶۰۰۰$__۳۸۰۰۰$
۷۰۰km range EV
۱۲۰۰km range EREV
۷۰۰km range FCEV
۲۶۰HP
0to100 just in 5.9s
RWD!
weight: 2,100 and 2,200 kg
autopoilt level 4
autoprak APA7.0
and very more!
(طراح=bertrand bach/ تورین ایتالیا)
فکر کنم پدال علاقه ای به مطلب گذاشتن درمورد این ماشین نداره…پدال جان این ماشین میخ داره!؟ اگه دارید بگید کجاشه منم مطلع بشم…
.
درخصوص هاوال بیگ داگ هانتینگ باید بگم که…والا چی بگم…نظری ندارم.فقط الان ممکنه خیلی ها بیان تو کامنت ها چیزهای خنده دار بگن درخصوص آفرود با این ماشین وآفرودر های چینی و مسخره کنن.قبلش باید بگم سرچ زدن یه هشتگ ساده و دیدن ویدئو آفرود هاوال و تانک(مدل۳۰۰)و بایک، اصلا کار سختی نیست(در اینیستاگرام.ندارید هم هشتگ هارو با کروم هم میشه دید)قبل اینکه حرف های الکی درخصوص آفرودر های چینی بزنید حتما قبلش چندتا ویدیو ببینید…
new RAMIN
(autopoilt level 4)
Autopilot level4*
۲۷ لیدار…۱۲سنسور…۱۰دوربین قابلیت تصویر برداری اطراف ۳۰۰متری و۱دوربین ۸میلیون پیکسلی…۶لیدار فراصوت…هوش مصنوعی…۵دوربین۴Dهمه اینا دست به دست هم میدن تا اولین خودروی تولید انبوه جهان توانایی دست یابی به اتوپایلت سطح ۴ رو تو سال ۲۰۲۲ داشته باشه…البته فعلا این خودرو با سطح ۳ به بازار عرضه میشه اول سال ۲۰۲۳ به سطح ۴ آپدیت میشه.
البته از برندی که رکورد گینس رژه های خودروهای خودران رو زده سال۲۰۱۸ و سال ۲۰۱۶ یک محصولش ۲۰۰۰کیلومتر مسافت شهری غیر شهری رو بدون راننده طی کرده دستیابی به چنین چیزی زیاد دور از انتظار نیست…
viper2
داداش افرود به این نیست که از کوه بری بالا . مهم اینه که از وقتی از کوه رفتی بالا بعدش بتونی برگردی پایین . !
کافر مقدس
جای این حرفا یک توضیح بده ببینیم چرا چینی ها در طراحی از دیگر کمپانی ها مایه میذارن در نمای جانبی از یکی اسکی میرن نمای جلو از یکی دیگه نمای عقب هم از یکی دیگه . حتی نمای داخلی هم هی زور میزنن شبیه فورد ومابقی باشن
چه مرگشونه حتی مثل تاتا موتورز هم نمیتونن یه چیزی داشته باشن مختص به خودشون! صنعتی دارن بااین همه ادعا چرا همه ش دنبال کپی پیست المان طراحی از مابقی هستن . قبلا صفرتا صد کپی بود الان ترکیب چند ماشین رو میکنن تبدیل به یک ماشین
چرا این طراحی ها قبل فورد و مابقی کمپانی ها به ذهن اینا نمیرسه
حالا برید سراغ موتورهای چینی صفر تا صد که هیچ . صفر تا ۱۲۰ ـه موتور های ژاپنی کپی میشه . نینجا کاوازاکی هم در اسمل تبدیل میکنن به فینجا . زد هزار کاوازاکی کپی میشه ولی با ۲۰۰ سی سی و تک سیلندر . از این نظر چه مرگشونه چینی ها؟ آیا خلاقیت و ایده شامل حال چینی ها نمیشه؟ سخته خودشون چیزی رو طراحی کنن آیا ؟
https://www.google.com/search?q=chinese+copy+motorcycles&oq=c&aqs=chrome.0.69i59l2j69i57j69i61l2j69i60j5l2.1253j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8
new RAMIN
@کافر مقدس
((جای این حرفا یک توضیح بده ببینیم چرا چینی ها در طراحی از دیگر کمپانی ها مایه میذارن در نمای جانبی از یکی اسکی میرن نمای جلو از یکی دیگه نمای عقب هم از یکی دیگه . حتی نمای داخلی هم هی زور میزنن شبیه فورد ومابقی باشن))
الان اون ماشین که لینک فرستادم شبیه فورده؟🤣فورد اگه اینو زده بود تسلا ورشکسته شده بود عزیزم…با دیگر برندهای چینی کار ندارم ولی اگر با اون کمپانی مشکل داری میتونی بری ایتالیا مرکز طراحی در تورین شکایتاتت رو بگی. اصلا لینکی که دادم طراح ارشد محصولات bertrand.bach هست. هرگونه مشکلی داری برو پیش اونا…
ادامه کامنتت هم فقط میتونم بگم خوش باش در توهماتت…
کافر مقدس
آخر الزمان شده رامین از توهم حرف میزنه :)) من دارم از هاوال بیگ داگ حرف میزنم تو میگی از لینک اینستا و اتوپایلت ۴ :)) شما یک ماشین چینی با ثیت زمان در پیست های معروف نشون بده اتوپایلت پیشکش
مطلب سایت در مورد هاواله این رفته لینک اینستا میاره :)) میگی چرا هاول کپیه میزنه جاده خاکی میره سراغ یک ماشین دیگه :)) ای کلک مثلا نفهمیدی منظورم هاواله
محسن
داداش خون خودتو کثیف نکن الان فن های ماشین های چینی تو ایران بیشتر از پراید سوار ها شده ، کسایی که ماشین آمریکایی و اروپایی رو از نزدیک ندیدن هیچ موقع نمی‌فهمن چیه.
Amin.aj
ژاپنی دست دوم رو ترجیح میدم تا این
Avan
میشه در لباس گرگ
[email protected]!n
بعضی موقع ها با خودم میگم خدا لعنت کنه فوردو که این میمونا انقدر از روش نسخه مثلا آفرودی نسازن.
محسن
۴۰۵ رو به این ترجیح میدم هیچی نداشته باشه لااقل اصالت داره
TML BN
یک کپی دیگه یوهوووو
Jdm باز
وقنی یه برند بی اصالت و بی پرستیژ باشی ، از این و اون کپی میکنی چون‌خودت تواناییشو نداری
Alan.r
فقط مونده از رو پراید کپی کنن
Alan.r
نمای عقبش کپی شده از رنجروره
مانی
من فیلم های آفرود این ماشین رو تو یوتیوب با زیرنویس انگلیسی دیدم.کارشناس های فنی خیلی از قدرت و توانایی هایی این شاسی بلند چینی در جاده های کوهستانی و بیراهه ها تعریف می کردن.به نظرم که یکی از بهترین شاسی بلندهای چینی است و امیدوارم تو ایران هم بیاد.کلا هاوال کیفیت محصولاتش خیلی خوبه.
Navid_A.J
هاوال ک در استرالیا خوب میفروشه. جاش تو ایران خالیه. به جای برندهای مجهول الحال چینی، نمیدونم چرا سراغ گردن کلفتاشون نمیرن.
aliakbarkhoei
نظری دربارۀ کیفیتش نمیدم؛ اما کاش اگه خوب بود به ایران هم بیاد البته بیاد هم ما نمیتونیم بخریمش اما خب…
پدرام
شبیه لادا نیوا شده یکم البته کیفیت این قابل قیاس با اون لادا قرون وسطی روسی نیست
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari