آدریان هالمارک مدیرعامل بنتلی اعلام کرد اولین محصول الکتریکی این برند می‌تواند با عرضه در سال ۲۰۲۵ قدرت ۱۴۰۰ اسب بخاری داشته باشد و به همین خاطر از نظر شتاب گیری به یک سطح جدید در بین محصولات این برند بریتانیایی برسد. این مدیر ارشد به اتوموتیونیوز اروپا گفته است:
اگر ما هم‌اکنون قدرت ۶۵۰ اسب بخاری را در GT اسپید داشته باشیم می‌توانیم همین رقم را در محصول الکتریکی خود دو برابر کنیم؛ اما از نظر شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت بازدهی کاهشی وجود دارد. مشکل این است که رسیدن به شتاب های بسیار بالا خوب نیست چراکه باعث ایجاد حالت تهوع در سرنشینان خواهد شد.

رئیس بنتلی خاطرنشان می‌سازد راه‌حل این مشکل به تنظیم شتاب گیری خودرو توسط راننده بازمی‌گردد. او اظهار می‌دارد:
شما می‌توانید شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۷ ثانیه‌ای داشته باشید و یا آن را به ۱.۵ ثانیه تغییر دهید.
محصول الکتریکی بنتلی از پلتفرم PPE مشترک با آئودی Q6 E-Tron و پورشه ماکان الکتریکی استفاده خواهد کرد. هالمارک از نظر طراحی این خودرو هنوز هم مبهم صحبت می‌کند:
کاری که انجام نخواهیم داد تلاش برای تولید یک خودرو با ظاهر خودروهای الکتریکی است.
این مدیر ارشد قبلاً پاسخی دقیق‌تر به ‌ظاهر این خودروی الکتریکی داده بود. هالمارک چند ماه پیش گفت:
اگر در بازی شاسی بلندها حضور نداشته باشید هیچ جایی نخواهید بود.
شایعات قبلی هم به تولید سدانی قدبلند از بنتلی اشاره داشتند اما چیزی به‌صورت رسمی تائید نشده است.

بنتلی می‌خواهد تا سال ۲۰۳۰ به برندی تمام الکتریکی تبدیل شود و به همین خاطر محصولات متنوعی در راه خواهند بود. مدیر این برند می‌گوید:
از نظر قیمتی باید دانست یکی از محصولات الکتریکی ما در سطح قیمتی مولسان خواهد بود و باید هم این‌طور باشد.
بنتلی در سال ۲۰۲۰ با کانسپت EXP 100 GT پیش‌نمایشی از آینده الکتریکی خود داشت. شکل نرم و روان این خودرو به همراه درب‌های خاصش چیزی نیست که انتظارش را در یک خودروی الکتریکی بکشیم. بنتلی در حال سرمایه‌گذاری ۲.۵ میلیارد پوندی در ۱۰ سال آینده خواهد بود تا خودروهای الکتریکی را در بریتانیا بسازد. این خودروساز همچنین می‌خواهد تا پایان دهه جاری میلادی به برندی کربن خنثی تبدیل شود. این برند پیش از تولید خودروی الکتریکی خود نسخه هیبریدی تمامی محصولاتش را عرضه خواهد کرد. اخیراً تصاویر جاسوسی نسخه پلاگین هیبریدی کانتیننتال GT نیز منتشر شده‌اند و بنابراین باید منتظر این خودرو در آینده‌ای نزدیک باشیم.

هادی
تا ۲۰۴۵ نفت گاز دنیا تموم میشه باتری جایگزین کاملی نیست چون معادن لیتیوم خیلی محدود بهترین پیل سوختیه که تویوتا داره پیش میبرند
دکتر استاپ
خدایا
نفت و گاز تموم بشه ما از اسارت رها شیم
shirko
تو رو خدا نگاه کن بهترین معادن دنیا رو داشته باشی به خاطر استعمارگرای بی شرف بگی کی تموم می شه !؟!؟
SS
نفت و گاز تموم میشه؟؟
برای مصرف با روند فعلی حداقل تا صد سال آینده نفت و گاز وجود داره
اگه منظورتون این هست که دوران نفت و گاز برای استفاده حمل ونقل و انرژی تموم میشه تا حدودی درست هست
TML BN
چه طراحی عجیبو کشیده ای
مسعود
چراغای جلوش بی تعارف زشته
طراحی کلیش ولی خفن هست
محمد امین
آب که سربالا رفت ، قورباغه ابو عطا میخونه
Erfan
واقعا شتابه ۱.۵ثانیه برای ۹۹درصد هیچ فایده ای ندارد به جاش بیان برد ماشین رو ببرن روی ۱.۵تا۲هزار کیلومتر
meysam
بنظر من شتاب ۳ ثانیه برای یه خودروی تولیدی کاملا کافیه و کمترش در دنیای واقعی کاربرد خاصی نداره
البته برای این سگمنت و طبیعتا یه سگمنتی مثل تراک و اس یو وی فول سایز نیازی به این شتاب ندارن
بخاطر همین از نظر من نسل جدید هامر بیشتر جنبه تفریحی داره. یه تفریح پر هزینه.
وگرنه کاری که اون هامر ۴ تنی تو آفرود میکنه رو یه رانگلر ۲ تنی با نصف قیمت خیلی بهتر انجام میده.
این همه وقت و انرژی و پولی که برای شتاب و پرفورمنس غیر کاربردی که صرفا جنبه سرگرمی داره میزارن باید در جای دیگه صرف بشه.
مثلا الان تمام تستهای تصادف رو در سرعت ۶۴ کیلومتر انجام میدن که با دنیای واقعی خیلی فاصله داره.
یا مثلا بحث محیط زیست
ولی مسئله شتاب و پرفورمنس براشون نون داره چون خیلی دهن پر کن هستند و با اینا میتونن رو مخ مصرف کننده مانور بدن.
عمده مصرف کننده ها هم که کلا درگیر جو و هیاهو و سر و صدا و از مخشون کار خاصی نمیکشن
من شخصا فرود اف ۱۵۰ لایتنینگ رو خیلی بهتر و کاربردی تر میبینم و وجودش برای دنیا لازم تره تا هامر
حالا باز این بنتلی یه چیز فانتزیه و تو سگمنتیه که پرفورمنس توجیه داره چون معمولا تولیدش محدوده و مخاطبش هم محدود
ولی تو یه سری سگمنتها یه کارایی میکنن که اصلا اصلا توجیحی نداره. اس یو وی و تراک کارشون مشخصه و اگه ماشین پرفورمنس می خوای خب برو اسپرت کوپه یا اسپرت سدان بخر.
aliveman1989
شتاب یک و نیم ثانیه ایی؟ مگ جنگه
Sina10
با این ۱۴۰۰ اسب بخارش و شتاب ۱.۵ ثانیه ای
اخرش همشون توی پیست رقیب ماشین های درونسوز با ۵۰۰ یا ۶۰۰ ساب بخار شتاب بالای ۳ ثانیه نمیشن!!!
Phonix
دوست عزیز اکه منظورت تسلا هست که باید بگم اون اصلا اسپرت نیست و اشتباه مقایسش با خودرو عای اسپرت کاری که تو درگ ریس ها باهاش پدرمون رو در اوردن
که هی همرو با تسلا مقایسه میکنن ولی مثلا اکه ماشینی مثل ریماک رو قرار بدین در کنار ماشینهای اسپرت درون سوز ریماک علاوه بر شتاب زیاد فاصله هم ایجاد میکنه و در ریس های طولانی تسلیم نمیشه هر ماشین باید با هم نوع خودش مقایسه شه بی صبرانه منتظر الکتریکی های مخصوص مسابقه هستم اها اینم بگم که اکه برید و فرمول ای رو ببینید شاید به پای فرمول یک نذسن ولی برای اینکار ساخته نشدن اگه دقت کنید مسافت مسابقه ها کم و به دنبالش محیط پیست کوچیکه پس ماشین نیاز به رسیدن به سرعت ۳۰۰ کیلومتر به بالا کلا نداره
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari