فراری هم‌اکنون در حال کار روی نسخه‌ای وحشی‌تر از SF90 استراداله است که فعلاً با نام Versione Speciale شناخته می‌شود. این نسخه اواخر سال جاری با بهبودهای آئرودینامیکی برای ارائۀ پرفورمنس بهتر در پیست معرفی خواهد شد اما برای کسانی که نمی‌خواهند تا زمان تکمیل شدن توسعهٔ این نسخۀ جدید منتظر بمانند، هم‌اکنون یک جایگزین وجود دارد زیرا شرکت تیونینگ نوویتک به‌تازگی پکیج خود را برای این سوپرکار ایتالیایی ارائه کرده است.

ویژگی برجستهٔ این کیت تیونینگ یک سیستم اگزوز سفارشی جدید و اصلاح نرم‌افزار پیشرانه است که افزایش قدرت ۱۰۹ اسب بخاری را به دنبال داشته است. این یعنی به لطف همین ارتقاءهای نسبتاً کوچک، خروجی قوای محرکهٔ هیبریدی SF90 حالا به ۱۱۰۹ اسب بخار رسیده است. این افزایش ۱۰ درصدی توان تأثیر مثبتی روی شتاب خودرو گذاشته است زیرا SF90 نوویتک حالا ظرف ۲.۴ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد که ۰.۱ ثانیه از نمونهٔ معمولی سریع‌تر است.

همچنین شتاب صفر تا دویست کیلومتر بر ساعت خودرو نیز با بهبودی ۰.۴ ثانیه‌ای به ۶.۳ ثانیه رسیده است. حداکثر سرعت این SF90 هم نسبت به ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت نمونهٔ استاندارد افزایش پیدا کرده اما نوویتگ فعلاً عددی در این رابطه ارائه نکرده است. این اعداد قطعاً قابل‌توجه هستند درحالیه نوویتک وعدهٔ پاسخگویی سریع‌تر پدال گاز و شتاب بهتر در همهٔ سرعت‌ها را هم داده است. در همین حال، به لطف کیت فنرهای کوتاه‌تر، ارتفاع خودرو ۳۰ میلی‌متر در جلو و ۲۵ میلی‌متر در عقب کمتر شده که این موجب کاهش مرکز ثقل و بهبود رفتار خودرو در پیچ‌ها خواهد شد.

نوویتک در ظاهر SF90 تغییرات خیلی بزرگی ایجاد نکرده است ولی بااین‌حال دست‌کاری‌هایی در نمای بیرونی سوپرکار فراری دیده می‌شود. این تغییرات شامل اسپویلر جدید جلو با قسمت‌های جانبی قابل جدا کردن، تریم فیبر کربنی روی کاپوت جلو و گلگیرهای جلوی جدید سفارشی با طراحی اختصاصی می‌شود. علاوه بر این، رینگ‌های جدید با سایزهای ۲۰ و ۲۱ اینچی با چندین طرح مختلف هم قابل انتخاب خواهند بود.

برای شخصی‌سازی بیشتر این فراری هیبریدی، نوویتک در داخل هم تودوزی چرمی و آلکانترا را با رنگ دلخواه برای صندلی‌ها ارائه می‌کند. متأسفانه این تیونر قیمت SF90 خود را فعلاً اعلام نکرده است.

TML BN
SF90 واقعا زیباست و من نمیدونم چند نفر اینطوری هستن من عاشق اگزوز هایی ام که میان روی سپر یا مثلا بالا تر از چراغ مثلا فورد GT که واقعا خیلی بامزه و وحشی کردتش اگزوز ها
TML BN
و پدال ممنون این پست های تیون واقعا جذاب هستن و ممنون که در روز یکی دوتا میگذارید🌷🌷
TML BN
اونتادور جدید که دیروز پست گذاشته بودید روئت شده بود هم اگزوزهاش بالا بود
محمدرضا اشتری – دبیر سایت پدال
خوشحالم دوست دارین
Aboalfazl demon
نوویتک بهترین تیونر دنیاس به ۲ دلیل
۱ ارتقاع منطقی قدرت ماشین
۲ و تغییرات ظاهری ریز و جذاب و بدون افراط
MAJking2
ایمان آوردم که نوویتک هر زیبایی رو میتونه زیبا تر کنه
JDM lover
عالی بود عالی تر شد
Scuderia Ferrari
تیونینگ محشر و درجه یک به این میگن
حالا میشه به نسخه استوک ترجیحش داد
فقط منتظرم ببینم فراری برای نسخه وحشی تر SF90 استراداله چکار میکنه
آیا فقط روی کاهش وزن ، آیرودینامیک بهتر و دانفورس بیشتر کار میکنه یا افزایش قدرت و گشتاور هم خواهد داشت ؟؟
Hadi
تیونینگ اینجوری خوبه 👌🏼
تغییرات ظاهری کم ولی درست برا جذاب تر شدن چند براری رخ ماشین و بیشتر کردن قدرت..
واقعا معرکه شده 😍
حسین
عاشق این سبک تیون هام
مخصوصا این یکی 🤤🕶
گنگ بودن و زیبایی و جذابیت
و هرچی که فکرش رو بکنی در کنار سادگی
ینی من یکی دیوونشش شدم
نویتک حلاااااالللت باشههه
حسین
با این فقط بری کل ایرانو بگردی 👌👌🕶
اوففف ….
لامصب همه چی رو کنار هم داره
فراری نیس ک هست
جذاب نیس ک هست
پیستو به آتیش ک میکشه
۱۰۰۰ اسبم زیر پات
نویتک هم یجوری کاملش کرده
حرفی برا گفتن نمیزاره
هرجا زیبا بود زیباتر و گنگ تر شد
بدون هیچ پیچیدگی و حفظ ظاهر اصلی
چه حیف همچین الهه ای تو ایران نیست
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari