قسمت دوم فصل هشتم اسب بخار به تست و بررسی دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور اختصاص دارد و در آیتم «خودروچی» هم به سراغ مقایسه هیوندای وراکروز و تویوتا پرادو دو در اتاق FJ120 رفته ایم که در یک رده قیمتی قرار دارند.
در قسمت دوم فصل هشتم اسب بخار به به سراغ یکی از جدیدترین کراس اوورهای مونتاژی و چینی بازار رفته ایم. دیگنیتی که پیش از این با تیپ پرایم وارد جاده های کشور شده بود، حال توسط بهمن موتور به تیپ پرستیژ ارتقا پیدا کرده است و می خواهد تا با پیشرانه ای قوی تر و امکانات بیشتر به بازار بیاید. در این قسمت دیگنیتی پرستیژ را به جاده های کوهستانی برده ایم و پیشرانه ۲۲۸ اسب بخار آن را به چالش کشیده ایم. همچنین در آیتم «خودروچی» مقایسه ای را میان دو شاسی بلند هم قیمت برگزار کرده ایم. هیوندای وراکروز و تویوتا پرادو دو در اتاق FJ120 در این برنامه به اسب بخار آمده اند.
شما مخاطبان اسب بخار می توانید علاوه بر مشاهده مستقیم قسمت دوم فصل هشتم از طریق وبسایت این رسانه، این برنامه را به صورت مستقیم از تلویزیون اینترنتی فیلیمو (با اینترنت نیم بها)، پیام رسان آیگپ، کانال رسمی اسب بخار در یوتیوب، پلتفرم چهارخونه و آپارات تماشا نمایید.
دیگنیتی پرستیژ مجهز به پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ GDI است که توان تولید نهایت قدرت ۲۲۸ اسب بخار (در دور ۵,۵۰۰ rpm) و نهایت گشتاور ۳۵۵ نیوتن متر را دارد. انتقال قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته AT به چرخ های جلو انجام می شود و با این ارقام این خودرو تبدیل به قوی ترین مونتاژی بازار ایران می شود. البته که باید دید، در تست های عملی چه توانمندی را از خود نشان می دهد.
امکاناتی مانند ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم کنترل پایداری، سیستم پایش باد لاستیک (TPMS)، سیستم کنترل کشش، سانروف، حالت های مختلف رانندگی، دوربین ثبت وقایع، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژر بیسیم، نورپردازی داخلی، سنسور عقب، صندلی ۱۰ حالته برقی راننده، صندلی ۴ حالته برقی شاگرد، گرمکن صندلی های جلو، سیستم ورود بدون کلید، سیستم صوتی پایونیر، سنسور نور و سیستم تهویه اتوماتیک را در دیگنیتی پرستیژ می بینیم.
عکس ها: علیرضا پاداش
عالی بود ممنونیم
تشکر میکنم قسمت هاتون هم از فصل هشتم خوبه یعنی دیگه مثل فصل هفت دیر به دیر نیستش ولی وقتی فیلم رو میبینیم خیلی توی سایتتون نت میبره؟؟؟
باتشکر از آقای تفضلی و دلاور
ویدیو عالی
با تمام احترام ب تویوتا من انتخابم وراکروز هستش
عالی
دستتون درد نکنه
اولین کامنت
سلام برناتون که مثل همیشه عالی هست .
ولی قشنگ معلومه ماشین کم اوردید و دارید ماشینای تکراری برسی میکنید😂😉
سلام
دیگنیتی پرستیژ برای اولین بار بود که در اسب بخار بررسی شد
به نام خدا . سلام . لطفا فیدلیتی پرستیژ را هم تست بفرمائید .
عالی بود.. روز به روز داره جذاب تر میشه
دمتون گرم این بار زود تر ویدیو گذاشتید.
اگه تونستید ری را هم بررسی کنید
سلام. بسیار عالی بود.🙏👍
حیف قرعه کشی شد وگرنه حتما میخریدم دیگنیتی
من که تحت هر شرایطی سمت چینی نمیرم گرچه موافقم پیشرفت کردند. واردات هم ازاد بشه تو فکر خرید رنو کپچر rs هستم. موتور ۱٫۳ لیتری ساخت بنز و گیربکس دوکلاجه ساخت فرانسه کجا، موتور و گیربکس دیگنیتی کجا!
سلام
این متنی که مینویسم فقط در مسیر انتقاد و پیشرفته نه خدای ناکرده تخریب
خب اجرای مجری هاتون که واقعا مثل همیشه عالیه زاویه دوربین ها و عوض کردنشون پشت سر هم ، هم خیلی جذابه . بعضی جاها موسیقی واقعا به صحنه نمیومد یعنی اگه نمیزاشتین بهتر بود . یکی دیگه هم اینکه اون تصویر کلاستری که گذاشته بودین کنار تصویر اصلا نمی خوند با تصویر و خیلی رو مخ بود . خداوکیلی خیلی ناجوره که شما انقدر خفن هستین همچین سوتیی بدین . لطفا حواستون به این قضیه برای قسمت بعد باشه .
به امید پیشرفت
با تشکر از ویدیو خوبتون (بخصوص تامب نیل های معرفی)یک پیشنهاد دارم ؛ اینکه زمان تست, بخصوص زمانی که از تیپ ترونیک یا اسپرت استفاده میکنید اگر همزمان یک تصویر کوچک از کلاستر پایین نمایش داده بشه فهمش بهتر میشه. ممنون
قسمت دوم فصل هشتم اسب بخار به تست و بررسی دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور اختصاص دارد و در آیتم «خودروچی» هم به سراغ مقایسه هیوندای وراکروز و تویوتا پرادو دو در اتاق FJ120 رفته ایم که در یک رده قیمتی قرار دارند. در قسمت دوم فصل هشتم اسب بخار به به سراغ یکی از جدیدترین […]
در قسمت اول فصل هشتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی سانگ یانگ تیوولی اسپشیال (توربو) رفته ایم و این کراس اوور کره ای را با پژو ۲۰۰۸ مقایسه کرده ایم.
عالی بود ممنونیم
تشکر میکنم قسمت هاتون هم از فصل هشتم خوبه یعنی دیگه مثل فصل هفت دیر به دیر نیستش ولی وقتی فیلم رو میبینیم خیلی توی سایتتون نت میبره؟؟؟
باتشکر از آقای تفضلی و دلاور
ویدیو عالی
با تمام احترام ب تویوتا من انتخابم وراکروز هستش
عالی
دستتون درد نکنه
اولین کامنت
سلام برناتون که مثل همیشه عالی هست .
ولی قشنگ معلومه ماشین کم اوردید و دارید ماشینای تکراری برسی میکنید😂😉
سلام
دیگنیتی پرستیژ برای اولین بار بود که در اسب بخار بررسی شد
به نام خدا . سلام . لطفا فیدلیتی پرستیژ را هم تست بفرمائید .
عالی بود.. روز به روز داره جذاب تر میشه
دمتون گرم این بار زود تر ویدیو گذاشتید.
اگه تونستید ری را هم بررسی کنید
سلام. بسیار عالی بود.🙏👍
حیف قرعه کشی شد وگرنه حتما میخریدم دیگنیتی
من که تحت هر شرایطی سمت چینی نمیرم گرچه موافقم پیشرفت کردند. واردات هم ازاد بشه تو فکر خرید رنو کپچر rs هستم. موتور ۱٫۳ لیتری ساخت بنز و گیربکس دوکلاجه ساخت فرانسه کجا، موتور و گیربکس دیگنیتی کجا!
سلام
این متنی که مینویسم فقط در مسیر انتقاد و پیشرفته نه خدای ناکرده تخریب
خب اجرای مجری هاتون که واقعا مثل همیشه عالیه زاویه دوربین ها و عوض کردنشون پشت سر هم ، هم خیلی جذابه . بعضی جاها موسیقی واقعا به صحنه نمیومد یعنی اگه نمیزاشتین بهتر بود . یکی دیگه هم اینکه اون تصویر کلاستری که گذاشته بودین کنار تصویر اصلا نمی خوند با تصویر و خیلی رو مخ بود . خداوکیلی خیلی ناجوره که شما انقدر خفن هستین همچین سوتیی بدین . لطفا حواستون به این قضیه برای قسمت بعد باشه .
به امید پیشرفت
با تشکر از ویدیو خوبتون (بخصوص تامب نیل های معرفی)یک پیشنهاد دارم ؛ اینکه زمان تست, بخصوص زمانی که از تیپ ترونیک یا اسپرت استفاده میکنید اگر همزمان یک تصویر کوچک از کلاستر پایین نمایش داده بشه فهمش بهتر میشه. ممنون
