بالاخره گروه‌های مختلف سدان‌ها پایان یافت و امروز در مرحلهٔ نیمه‌نهایی سری رقابت‌های خودرویی پدال به گروه کوپه‌های کامپکت رسیدیم. در این گروه در مرحلهٔ مقدماتی ۱۰ خودرو در برابر هم قرار گرفتند که از بین آن‌ها شش کوپهٔ کامپکت راهی مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی شدند. از آن شش خودرو، سه کوپه شامل آئودی TT، پورشه ۷۱۸ و ب‌ام‌و سری ۲ مستقیماً جواز حضور در مرحلهٔ نیمه‌هایی را دریافت کردند و نیسان Z هم به‌عنوان بازنده‌ای که با کمترین اختلاف شکست خورده بود به آن‌ها ملحق شد تا تعداد خودروها زوج شود. آخرین دوئل این گروه در مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی هم بین پورشه ۷۱۸ و تویوتا سوپرا برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده می‌کنید.

نتایج دوئل قبلی بین تویوتا سوپرا و پورشه ۷۱۸
مجموع آراء: ۱۲۱۶
آراء پورشه: ۷۶۱
آراء تویوتا: ۴۵۵
پیروز دوئل: پورشه ۷۱۸ با کسب ۶۲ درصد از کل آراء

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶
پلت‌فرم: MMB پورشه
امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۴,۲۹۲ دستگاه
فروش ۳ ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۷۸۲ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۵,۶۶۷ دستگاه
فروش ۳ ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۱,۲۲۴ دستگاه
تایم در پیست هوکنهایم: ۱:۵۶.۷
تایم در پیست تاپ گیر: ۱:۲۳.۵
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: هندلینگ و دینامیک رانندگی عالی، طراحی بیرونی کهنه نشدنی، دو گیربکس دستی و اتوماتیک فوق‌العاده، پیشرانه‌های متنوع که به شش سیلندر ۹ هزار rpm تنفس طبیعی ختم می‌شوند
نقاط منفی: قیمت گران، پیشرانه‌های چهار سیلندر صدای جذابی ندارند، سروصدای زیاد جاده و لاستیک‌ها، آپشن‌های گران‌قیمت
چکیده: کیمن با هندلینگ عالی و پیشرانه‌های قدرتمند، رؤیای رانندگان حرفه‌ای است که به واقعیت تبدیل شده و می‌توان آن را یک بچه سوپراسپرت دانست

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۴
پلت‌فرم: MQB گروه فولکس‌واگن
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۹۸۶ دستگاه
فروش ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۱۲۲ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۵,۸۱۲ دستگاه
فروش ۳ ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۱,۳۲۱ دستگاه
تایم در پیست هوکنهایم: ۱:۵۷.۷
تایم در پیست تاپ گیر: ۱:۲۴.۹
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: پیشرانهٔ پنج سیلندر منحصربه‌فرد و قدرتمند، کابین پیشرفته و مدرن، سامانهٔ چهارچرخ محرک کواترو به‌صورت استاندارد، طراحی بیرونی کهنه نشدنی، فضای بار مناسب
نقاط منفی: کابین تنگ، سواری خشن روی جاده‌های ناهموار، افزایش سن، رقبا لوکس‌تر هستند، هندلینگ خوبی دارد اما خودروهای اسپرت رقیب هنوز هم بهتر هستند
چکیده: TT RS خودرویی قدرتمند و سریع با ظاهر تهاجمی و جذاب است اما به‌اندازهٔ بهترین‌های این کلاس هیجان‌انگیز یا درگیر کننده نیست
آئودی TT RS
پورشه کیمن GTS
این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
 
javadhy
پورشه هم بیرون هم داخل بسیار جذاب و اسپورت تر از آئودی هست
ولی مهم ترین بخش که پورشه رو به برنده تبدیل میکنه انجین فوق العادش با اون رد لاین و هندلینگ مثال زدنیش هست
در کل انتخابم پورشه چه در مقایسه با آئودی چه در این کلاس
Reza Waffen SS
پورشه ۷۱۸ انتخابم
Carlover
پورشه
Clean energy (سلام فرمانده)
پورشه بسی مرام اندر خود دارد😂
پورشه سریعتره داخلشم بروز تر و بهتره
تفاوت شاخی هم نیست
و جدای از اون
تنفس طبیعی رد لای ۷ و ۸۰۰ ❤️
Dian
با این که اختلاف قیمت قابل توجهی دارن ولی بازم انتخابم پورشه هست
جالبه الان قیمت کیمن ۱۰ سال پیش تو ایران از این حدود ۵۰درصد بیشتره
JDM lover
انتخابم کیمن هست
هندلینگ بهتر ، تایم پیست بهتر ، ظاهر جذاب تر ، کابین زیبا تر و اون موتور تنفس طبیعی با ردلاین زیاد
محمد هادی
نامردا به تی تی رای بدید
بنظرم شادی بخش ترین کلاس آئودی همینه
من عاشقش تی تی م
بهترین و پرخاطره ترین ماشین آئودی
اما قطعا از لحاظ پرفورمنس کایمن سرته
برقیه جارو برقی
رای دادیم سلطون
Swedish Arrogant Tiger
گرچه tt هنوزم انتخاب جذابیه و تو فنی هم اختلاف چندانی با هم ندارن ولی اینجا ۷۱۸، شاید مهم ترین دلیل برای انتخاب موتورش باشه.
حسین+دهمرد
موتور پورشه حجم بالایی داره اما مصرف سوختش چندان تفاوتی با آئودی نداره. عجب مهندسی
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari