خودروهای جدید بزرگ و بزرگ‌تر می‌شوند اما خودروهای خیلی کمی هستند که بتوانند در برابر هیولایی مثل اینترنشنال CXT عرض‌اندام کنند. این یک پیکاپ غول‌پیکر است که بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ تولید می‌شد. اینترنشنال که پس از خاتمهٔ تولید پیکاپ‌های سری ۱۰۰ خود در سال ۱۹۷۵ از گروه تولیدکنندگان وانت خارج شده بود، با CXT دوباره به این بخش بازگشت. بااین‌حال، فروش این غول بی‌شاخ و دم کمتر از حد انتظار بود و به همین دلیل اینترنشنال در سال ۲۰۰۸ به تولید آن پایان داد.

CXT که روی شاسی کامیون ورک‌استار اینترنشنال ساخته شده بود و به‌صورت استاندارد از سامانهٔ چهارچرخ محرک بهره می‌برد، اتاق بار خود را از فورد F350 سوپر دیوتی قرض گرفته بود و کمپرسی هم برای آن قابل سفارش بود. CXT با ارتفاع ۲,۷۴۰ میلی‌متر، در آن زمان بلندترین پیکاپ بازار ایالات‌متحده محسوب می‌شد و این عنوان را تا سال ۲۰۱۸ در اختیار داشت. این خودرو آن‌قدر بلند است که غولی مثل هامر EV جدید در برابر آن کوچک به نظر می‌رسد. CXT همچنین با وزن ۶۶۰۰ کیلوگرم، با اختلاف زیادی سنگین‌ترین پیکاپی است که تاکنون در ایالات‌متحده عرضه شده است. برای مقایسه، این وزن حدود ۲.۵ تن از هامر EV با آن باطری‌های سنگین بیشتر است.

برای حرکت دادن این جثهٔ عظیم، زیر کاپوت CXT یک پیشرانهٔ شش سیلندر خطی ۷.۶ لیتری توربودیزل قرار گرفته است که تنها ۲۲۰ اسب بخار قدرت دارد اما در عوض ۷۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه برای انتقال نیروی خود به یک گیربکس پنج سرعتهٔ اتوماتیک آلیسون و گیربکس کمکی متصل شده است. بعداً در سال ۲۰۰۵ اینترنشنال یک پیشرانهٔ قوی‌تر ۸.۷ لیتری توربودیزل با ۳۰۰ اسب بخار قدرت را هم به‌عنوان یک آپشن سفارشی برای CXT ارائه کرد. حال یک دستگاه CXT مدل ۲۰۰۶ با کارکرد ۱۷,۷۰۰ کیلومتر برای فروش گذاشته شده که به همان موتور ۷.۶ لیتری مجهز است.

هرچند اینترنشنال CXT هرگز به‌اندازهٔ هامر EV سریع نخواهد بود اما در داخل خودرویی راحت و جادار است. این پیکاپ همچنین برخلاف ظاهر خشن و زمختش، از کابین لوکسی با ویژگی‌هایی مثل تودوزی چرمی و DVD پلیر بهره می‌برد. علاوه بر این، CXT از کمپرسی هم برخوردار است که در هامر وجود ندارد؛ و درنهایت، این پیکاپ عظیم‌الجثه آمریکایی خودروی بسیار کمیابی است زیرا اینترنشنال کمتر از ۴۰۰ دستگاه از آن تولید کرده است. این اینترنشنال CXT مدل ۲۰۰۶ با قیمت ۱۰۷ هزار دلار فروخته شده است.
 
امین
عجب چیزیه
محمد احسان رضایی
یکم قناسه
Kf
اره فقط یکم
محمد رستمی نژاد
به عنوان آمریکایی فن ازش خوشم نیومد
Matin2
رو چه حسابی هامر رو ریز میبینه؟ نکنه چشاش ضعیفه🤣
طرف اومده اتاق تریلی گذاشته رو شاسی پیکاپ انقدر گندش نکنین
طرف اگه سلیقه داشت یک فضای بار متناسب تر با اتاق انتخاب میکرد
تنها ماشینی که هامر رو له میکنه نیسان ابیه 💪💪
Matin2
چرا تیتر عوض شد؟
genius
یادش بخیر روزگاری که ما هم جزو دنیا بودیم و اینترنش و ماک و کاترپیلار تو جاده ها و خیابون هامون چشم رو نوازش میکردند نه مثل حالا که مضخرفات طوفان زرد آسیا یعنی چین داره حالمون رو بهم میزنه
تحت پیگرد
البته حضور خودروی آمریکایی تو خیابون هم هنری نیست هنر اونه که خودمون خودروی تراز جهانی بسازیم و بهش افتخار کنیم ولی اونقدر تو دم و دستگاههای دولتی ما فساد هست که خوابش رو باید ببینیم
meysam
یونیماگ مرسدس یه چیز دیگست
البته فکر نکنم تو یه کلاس باشن
پدرام
این رسما کامیون هست پیکاپ به نظرم نمیشه اسمش رو گذاشت
pedram7
معنی غول 😐
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
شما وانتی؟بار هم میبری!!!
arshia
شبیه این اسباب بازیهای که توش اسمارتیز میریزنه ولی الکی گنده اش
تناسبم که صفر چیه این آخه 🤣🤣
JDM lover
غول مرحله اخره
سوشیانت
عالیه👌👌👌
سوشیانت
ولی بزرگترین پیکاپ جهان فورد f650 هست وزنش هم ۱۲ تنه
مهران
و همچنان کابین بسیار بی کیفیت
Aliakbarkhoei
حالا با این چی میبردن؟
امین
پفک
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari