تِک آرت به عنوان یکی از تیونرهای مشهور دنیا پکیج ارتقای جدیدی را برای پورشه ۹۱۱ GTS معرفی می‌کند. تغییرات رخ داده در این خودروی اسپرت شامل قدرت بیشتر، سیستم تعلیق بهبود یافته، کیت بدنه ملایم و کابینی متمرکز روی پرفورمنس خواهند بود. استفاده از نرم‌افزار تِک ترونیک این تیونر باعث می‌شود قدرت پیشرانه به ۵۵۳ اسب بخار و گشتاور به ۶۷۰ نیوتون متر برسد که نسبت به خروجی و گشتاور استاندارد ۴۷۳ اسبی و ۵۶۹ نیوتون متری ۹۱۱ GTS بهبود محسوسی را نشان می‌دهد. به این ترتیب کوپه اسپرت پورشه در عرض ۳.۱ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد که سه‌دهم ثانیه سریع‌تر از نسخه استوک خواهد بود. حداکثر سرعت ۹۱۱ GTS تک آرت هم به ۳۲۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

تک آرت برای این افزایش قدرت نرم‌افزاری را در نظر گرفته و بنابراین افزایش قدرت زمانی در دسترس خواهد بود که راننده حالت‌های رانندگی اسپرت یا اسپرت پلاس را انتخاب کند. در حالت نرمال رانندگی قدرت پیشرانه نسبت به نسخه استاندارد تغییری نخواهد داشت. این تیونر همچنین فنرهای قابل تنظیم را ارائه می‌کند که باعث کاهش ارتفاع ۱۵ تا ۴۰ میلی‌متری ارتفاع خودرو خواهند شد. سیستم افزایش ارتفاع دماغه نیز وجود دارد که با فشار یک دکمه باعث افزایش ارتفاع چند میلی‌متری بخش جلو می‌شود تا از برخورد با موانع جلوگیری به عمل آید.

کیت آئرودینامیک تک آرت نیز شامل اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی، اسپویلر سقف و بخش پایینی سپر عقب است. به این موارد باید کاپوت فیبر کربنی را نیز اضافه کنیم که ۲.۵ کیلوگرم سبک‌تر از کاپوت فابریک ۹۱۱ GTS خواهد بود. دو گزینه نیز برای بال عقب در نظر گرفته شده‌اند. تک آرت این خودرو را با رینگ‌های فرمولا VII پیچ مرکزی به نمایش گذاشته که در ابعادشان در جلو و عقب به ترتیب برابر با ۲۰ و ۲۰ اینچ است. مشتریان همچنین می‌توانند رینگ‌هایی با ۵ پیچ را نیز سفارش دهند. در داخل کابین نیز فرمان اسپرت با ترکیبی از چرم و آلکانترا وجود دارد و تریم فیبر کربن نیز در سایر بخش‌ها به چشم می‌خورد. این شرکت همچنین رول بار تائید شده توسط فیا، پوشش آلکانترا، پارچه و چرم را برای صندلی‌ها و درب‌ها ارائه می‌کند.
Aboalfazl demon
عکس های کادیلاک سلستیک رو بزارید
مانی
به نظر من درباره هیچ ماشینی به اندازه پورشه ۹۱۱ تو دنیا تبلیغات اغراق آمیز و کاذب نشده.بحث من درباره پرفورمنس این ماشین نیست بلکه طراحی بدنه اون هست.متأسفانه این ماشین تو عکس های خودش خیلی قشنگ تر از زمانی است که اونو عملا تو خیابون می بینید.اگه احیانا تو خیابون این ماشین رو ببینید شاید طراحی اش اصلا شما رو به هیجان نیاره و حتی کمی هم افسردگی بگیرین….پورشه ۹۱۱ عملا یه ماشین فوق العاده کوچکی هست و کمی هم شبیه اسباب بازی!…پورشه پانامرا خیلی از این قشنگ تره و البته صد برابر پر ابهت تر….
AMANTE
زیبا و زشت بودن طراحی بر اساس فرد فرق میکنه، البته حرف شما رو زیاد دیدم و شنیدم که میگن طراحی ۹۱۱ اصلا به عملکرد اش نمیخوره و دربرابر طراحی باقی اسپرت ها و سوپراسپرت ها معمولی و ساده است.
TML BN
طراحی ۹۱۱ به یک سوپر کار نمیخوره مثل لکسوس LFA
phonix
شما خواستی بخری برو رضوانی بخر انقدر تو طراحیش خطوط شکسته داره که کیف کنی
این پورشه کوچولو(که اصلا هم کوچیک نیست انقدر) رو برای ما بزار
انقدر ایراد بنی اسرائیلی نگیرید
Reza Waffen SS
سلایق متفاوته
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari