wp-header-logo-896.png

به تازگی کمپانی گک از نسل جدید ون لوکس و جذاب M8 رونمایی کرده است؛ خودرویی با جلوپنجره غول آسا که به سرعت ما را به یاد لکسوس LM می اندازد.
این روزها سگمنت MPV یا همان خودروهای چندمنظوره حسابی در بین خودروسازان محبوب شده است و هر یک به نوبه خود سعی می کنند سهمی از این بازار رو به رشد را کسب نمایند، پس باید انتظار حضور گسترده چینی های همیشه در صحنه را هم داشت، چراکه آن ها حتا از کوچک ترین روزنه ای برای کسب سود، گسترش بازارهای هدف و پر کردن سبد محصولات خود به آسانی نمی گذرند.
ون گک، که نسخه جدید آن با نام M8 شناخته می شود، برای نخستین بار در سال ۲۰۱۷ و با نام GN8 به بازار عرضه شد.
بیش تر بخوانید: گک  GN8 در برابر کرایسلر پسفیکا؛ وقتی چینی‌‌ها قد می‌کشند
گک ام ۸ در قسمت دماغه دارای جلوپنجره ای غول آسا با خطوط کرومی عمودی است. حالت فیزیکی جلوپنجره ما را به یاد طراحی لکسوس LM می اندازد و گرافیک داخلی آن مشابه شمشیرهای سامورایی است!
البته لازم به ذکر است که مشتریان می توانند به صورت سفارشی، گرافیک جلوپنجره را با خطوط افقی انتخاب نمایند که به نظر انتخاب عاقلانه تر و زیباتری خواهد بود. چراغ ها در پکیجی دو قسمتی اما بدون فاصله تعبیه شده اند و دی لایت های عمودی نیز تکمیل کننده نمای جلوی این خودرو هستند.
در نمای عقب هم چراغ ها به صورت به هم پیوسته طراحی شده اند و در بخش انتهایی برای هماهنگی هر چه بیش تر با قسمت جلو، حالت عمودی به خود گرفته اند. دور تا دور بدنه در قسمت پایین شاهد یک کروم کاری زیبا هستیم که بر جنبه لوکس بودن خودرو می افزاید. رینگ ها نیز طرحی پرکار،  براق و متناسب با سگمنت خودرو دارند و به جز نسخه نصب شده در تصاویر، مشتریان امکان انتخاب دو مدل دیگر را نیز دارند.
لازم به ذکر است که هنوز تصاویر داخلی این ون جذاب منتشر نشده است.
گک M8 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۵۱۹۳، ۱۸۹۳ و ۱۸۲۳ میلی متر و فاصله محوری این خودرو هم عدد بسیار خوب ۳۰۷۰ میلی متر است. وزن خالص نسخه بنزینی ۲۰۶۰ کیلوگرم و این عدد برای نمونه هیبریدی ۲۲۴۵ کیلوگرم اعلام شده است.
نسخه بنزینی گک ترامپچی M8 دارای یک پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر قدرت ۲۵۱ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر است. نسخه هیبریدی هم دارای یک پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر قدرت ۱۹۰ اسب بخار به همراه یک موتور الکتریکی است. گفته می شود مجموع قدرت ترکیبی پیشرانه برقی و بنزینی در نمونه هیبریدی، حدود ۲۵۰ اسب بخار خواهد بود. گیربکس این خودرو هم دو مدل CVT و یا هشت سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده است.
گک قصد دارد ون M8 را به صورت رسمی در نمایشگاه گوانگژو رونمایی کند. گوانگژو خانه گک محسوب می شود، بنابراین کمپانی گک همیشه مهم ترین محصولاتش را در نمایشگاه خودروی این شهر رونمایی می کند.
رضا صفرآبادی فراهانی
پایگاه خبری اسب بخار
نسخه بنزینی گک M8 دارای یک پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر قدرت ۲۵۱ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتن متر است. نسخه هیبریدی هم دارای یک پیشرانه ۲ لیتری توربو با حداکثر قدرت ۱۹۰ اسب بخار به همراه یک موتور الکتریکی است.
گک قصد دارد ون M8 را به صورت رسمی در نمایشگاه گوانگژو رونمایی کند.







قسمت دوم فصل هشتم اسب بخار به تست و بررسی دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور اختصاص دارد و در آیتم «خودروچی» هم به سراغ مقایسه هیوندای وراکروز و تویوتا پرادو دو در اتاق FJ120 رفته ایم که در یک رده قیمتی قرار دارند.
در قسمت اول فصل هشتم اسب بخار به سراغ تست و بررسی سانگ یانگ تیوولی اسپشیال (توربو) رفته ایم و این کراس اوور کره ای را با پژو ۲۰۰۸ مقایسه کرده ایم.






source

توسط autokhabari