یک شرکت استرالیایی با نام Creative Conversions می‌تواند تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ جدید را به وانت پیکاپی دو کابین تبدیل کند. این خودرو مناسب افرادی خواهد بود که از فضای کابین و بار لندکروزر شاسی‌بلند استاندارد راضی نیستند. البته فرایند تبدیل این خودرو به یک وانت دو کابین به سادگی برش پانل‌های بدنه نیست زیرا فرایند تبدیل یک شاسی‌بلند مسافری به وانت دو کابین تجاری NB1 نیازمند افزایش فاصله بین محوری خواهد بود تا فضای کافی برای محفظه بار ایجاد شود. این شرکت سه گزینه مختلف برای مالکان لندکروزر ارائه می‌کند و به این ترتیب نیازهای مربوط به یدک کشی، تورینگ و کارهای گوناگون از جمله ساختمان و کشاورزی رفع خواهند شد.
 
همه‌چیز با جدا شدن بخش عقب لندکروزر شروع می‌شود که پس از این مرحله شاسی فریم نردبانی آن آشکار خواهد شد. این شاسی هم بریده می‌شود تا فاصله بین محوری از ۷۰۰ به ۸۰۰ میلی‌متر برسد. سپس بخش مربوط به فضای بار نصب می‌شود و این کار را افزایش اورهنگ عقب انجام خواهد شد. نهایتاً یک پانل سفارشی به بخش عقب اضافه می‌شود و شیشه عقب نیز حالت وانت مانند به خود خواهد گرفت. لندکروزر کابین استوک خود را حفظ می‌کند اما فضای پشت ردیف دوم دیگر در دسترس نخواهد بود. به این ترتیب شما نمی‌تواند فضای بار مدل شاسی‌بلند را داشته باشید اما بخش باقی مانده از قوس چرخ های عقب به‌صورت هوشمندانه‌ای به فضای ذخیره‌ای اشیا تبدیل می‌شود و در این بخش می‌توان ابزارآلات را قرار داد. همچنین می‌توان لاستیک زاپاس فول سایز را نیز با لندکروزر وانت حمل کرد.
مقر Creative Conversions در کوئینزلند قرار دارد و می‌تواند مشخصات مربوط به وزن مجاز را نیز از ۳۵۰۰ به ۳۸۰۰ کیلوگرم یا ۴۴۹۵ کیلوگرم برساند. همچنین ظرفیت یدک کشی این خودرو نیز از ۳۵۰۰ به ۴۲۰۰ کیلوگرم می‌رسد. اگرچه خود ما لندکروزر را به این روز دچار نخواهیم کرد مخصوصاً اینکه بدانید این خودرو قیمت بالا و لیست انتظار زیادی دارد اما نتیجه نهایی بد از کار درنیامده و به نظر می‌رسد محصولی خوش‌ساخت خواهد بود. سری ۳۰۰ پس از تبدیل شدن به وانت همانند نسخه‌ای مدرن از وانت سری ۷۰ مشهور دیده می‌شود. این شرکت می‌گوید قبلاً کار تبدیل دو دستگاه لندکروزر را به اتمام رسانده و پنج دستگاه دیگر را نیز در حالت انتظار دارد. قیمت این فرایند از ۳۹۱۹۵ دلار آمریکا شروع می‌شود و قیمت خود خودرو نیز ۶۰۴۹۴ دلار خواهد بود. اگرچه لندکروزر وانت بسیار گران‌تر از هایلوکس خواهد بود اما خودرویی بزرگ‌تر، تواناتر و چشمگیرتر خواهید داشت.
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
این احمق بازیا چیه خوب با این پول میشه بهترین اف۱۵۰ یا رم یا سیلورادو رو خرید و لندکروز رو هم نابود نکرد.
Matin2
مگه هایلوکس مرده که که لندکروز پیکاپ درست میکنین؟؟
خب طرف میفروشه میره پیکاپ میخره دیگه چه کاریه
ارسلان
لندکروز وانت هم داریم F3 و ۴.۵F
فک کنم هنوز توی استرالیا تولید میشن ایران هم وسطای دهه هشتاد یا آخراش برای نیروی دریایی ارتش یه عالمه لندکروز ۴.۵F نسخه ی استرالیا تک کابین اگه اشتباه نکنم وارد کرد به رنگ خاکی روشن یا همون زرد لباس خاکی روشن
كارevol
خوراکه سایپا
کیان
در واقع باید میومدن از ایرانخودرو و سایپا مشاوره تخصصی میگرفتن، ضعیف عمل کردن
AMANTE
پاسخ به سوالی که پرسیده نشده، وقتی تاندرا، تاکوما، هایلوکس و سری ۷۰ وانت هست چرا باید بری و لندکروز رو وانت کنی!؟ البته جواب اش صحرا نشینان پولدار و با احترام کمی خل و دیوانه است.
Aboalfazl demon
ماه اگوست کی میشه دوستان ؟
AMANTE
۱۰ یا ۹ مرداد تا ۹ یا ۱۰ شهریور میشه ماه اگوست یا اوت.
ARMAN سابق
ای بابا
این چیه؟
Pedram7
سم جدید
Swedish Arrogant Tiger
“این شرکت سه گزینه مختلف برای مالکان لندکروزر ارائه می‌کند و به این ترتیب نیازهای مربوط به یدک کشی، تورینگ و کارهای گوناگون از جمله ساختمان و کشاورزی رفع خواهند شد”
واقعا عالیه، طرف میره چند سال تو صف میمونه یه مبلغ ۶ رقمی پرداخت میکنه تا بعد لندکروز صفرش و بده به اینها وانت کنن که بره سیمان و کاه برای مصارف خانگی و کشاورزیش جابجا کنه!
T
وقتی هایلوکس هست نیازی به این کار احمقانه نیست
دکتر
این داستان
چگونه لندکروز رو به گند بکشیم!
آرمین
پول زیاده از طرفی هم ماشین برای اینها ارزان بوده و یک کالای مصرفی هست.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari