در مرحلهٔ نیمهنهایی سری رقابتهای خودرویی پدال امروز به گروه جذاب سوپراسپرتهای سطح بالا رسیدهایم. در این گروه در مرحلهٔ مقدماتی هشت سوپرکار قدرتمند به مصاف یکدیگر رفتند. به همین دلیل، در گروه سوپراسپرتهای سطح بالا مرحلهٔ یکچهارم نهایی نداشتیم و از بین هشت شرکتکننده، چهار خودرو شامل لامبورگینی اونتادور، فراری F8 تریبوتو، مرسدس AMG GT بلک سریز و فراری ۸۱۲ مستقیماً به مرحلهٔ نیمهنهایی راه پیدا کردند. آخرین دوئل این گروه در مرحلهٔ مقدماتی هم بین فراری ۸۱۲ و آستونمارتین DBS برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده میکنید.
نتایج دوئل قبلی بین فراری ۸۱۲ و آستونمارتین DBS
مجموع آراء: ۱۴۶۵
آراء فراری: ۱۰۷۹
آراء آستون: ۳۸۶
پیروز دوئل: فراری ۸۱۲ با کسب ۷۳ درصد از کل آراء
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ (نسخهٔ کامپتیزیونه در می ۲۰۲۱)
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۵ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۵.۰ از ۵.۰
تعداد ساخت: ۹۹۹ دستگاه
گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
گارانتی قوای محرکه: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
نقاط مثبت: پیشرانهٔ V12 تنفس طبیعی با قدرت و صدای فوقالعاده، ظاهر خیرهکننده، تنظیم عالی کنترل کشش و کنترل پایداری، هندلینگ عالی، شتاب خارقالعاده، فضای بار نسبتاً بزرگ
نقاط منفی: مصرف سوخت بسیار بالا، فقدان اندروید اتو، ترمزهای ضعیف، قیمت وحشتناک گران، سیستمهای کمکرانندهٔ محدود، تعویض دندههای خشن گیربکس دوکلاچه
چکیده: فراری ۸۱۲ کامپتیزیونه خودرویی فوقالعاده است. پیشرانهٔ این ماشین بهتنهایی یک شاهکار است که در نسخهٔ کامپتیزیونه این نیروگاه بینقص با هندلینگ بینظیری ترکیب شده است. این باعث شده رانندگی این فراری بسیار لذتبخش باشد. کامپتیزیونه راهی فوقالعاده برای گرامیداشت پیشرانهٔ V12 افسانهای فراری محسوب میشود و بهعنوان آخرین محصول دوازده سیلندر تنفس طبیعی فراری یادآوری میکند که تا پیش از هیبریدی شدن، از آن نهایت لذت را ببریم
تاریخ معرفی: نمایشگاه پاریس ۲۰۱۴ (نسخهٔ بلک سریز در جولای ۲۰۲۰)
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰
تعداد ساخت: ۱۷۰۰ دستگاه
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: پیشرانهٔ V8 توئین توربو با صدا و قدرت فوقالعاده، ظاهر جذاب و وحشی، دینامیک رانندگی عالی، بسیار توانمند در پیست و درعینحال مناسب برای رانندگیهای شهری
نقاط منفی: قیمت بسیار گرانتر از نسخههای پایینتر، کابین تنگ و خفه، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی نهچندان خوب، تجربهٔ رانندگی آن به ۹۱۱ نمیرسد، سیستمهای کمکراننده محدود، بهاندازهٔ برخی رقبا سریع نیست
چکیده: مرسدس در نسخهٔ بلک سریز افراطیترین عضو خانوادهٔ AMG GT را ارائه کرده است. این ماشین از پیشرانهای وحشی، چسبندگی خیرهکننده و تعادل شاسی فوقالعادهای برخوردار است. علاوه بر این، AMG GT یک سوپرکار موتور جلوی واقعی است که میتوان با آن هرروز هم در پیست رانندگی کرد و هم به محل کار رفت. به همین دلایل، بلک سریز خودرویی باورنکردنی است
AMG GT بلک سریز
۸۱۲ کامپتیزیونه
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
T
معلومه فراری بهتره
فراری لایک
مرسدس دیس لایک
مانی
چرا سوپر فست نرمال رو نیوردین تا اختلاف قیمتی کمتر باشه؟
مدل تولید محدود فکر میکنم بیشتر از اینها قیمتش باشه
(شاید اسپایدرش بود که خیلی گروتره)
مهدی
کامپتزیونه واقعا زیباترین سوپراسپرتی هست که تاحالا دیدم مخصوصا نمای عقب!
مازیار
بین فراری ها F12 TDF رو هم در نظر داشتی؟
MASIH
مرسدس عالیه ولی فراری تو سوپراسپرت ها جایگاه بهتری داره
KHAN
درسته که مرسدس همیشه عالیه ولی فراری کلا یه چیزی میسازه که با مرور زمان میبینی چه شاهکاری ساخته بوده
RezaRs
بهم ربطی ندارن دلیل رای ها اینهمه زیاد هم به فراری قطعا منطق نبوده علاقه بوده اما من با علاقه و منطق میگم فقط بلک سریز
Ferrari
الکی سیس روشنفکری نگیر اتفاقا کسانی که به ۸۱۲ رای دادن با منطق رای دادن
Comodor
شیشصد هزار دلار؟ :))))
شاید باید مدل معمولش اورده میشد تا اختلاف قیمت کمتر باشه. درمقابل ۸۱۲ سوپرفست هم باز من فراری رو بیشتر دوس دارم. راستش دلم نمیخواد ۳۰۰ هزار دلار پول ماشینی رو بدم که یکی با ۵۰ هزار دلار هم تونسته همون برند رو سوار شه 😁
amir
فراری❤
JDM lover
من که فراری انتخابمه
به نظرم قیمتش منطقیه و واقعا عملکردش فوق العاده هس
arshia
۸۱۲ کامپتیزیونه بعد از SVJ هیولا ترین هیولاییه که دیدم
یوسف
بلک سریز رو به خاطر عملکردش در پیست نوربورینگ که رکورد زد دوست دارم… اما رای من فراری هست…. اما سوالم اینه که چرا فراری با این همه قدرت و طراحی و مهندسی عالی که داره نمیتونه رکورد بلک سریز رو بزنه…. آیا اصلا اقدامی کرده یا نه….. آیا کمبود گشتاور این موتور نسبت به اسب بخار تولیدی دلیلش هست یا نه…. اساتید اگه اطلاعات دارن ممنون میشم
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
آیا حساب کاربری ندارید؟