لکسوس به‌صورت رسمی خودروی IS 500 F Sport پرفورمنس را با پیشرانه ۸ سیلندر برای بازار ژاپن معرفی کرد. کوچک‌ترین سدان این خودروساز در بطن خود نیروگاه ۵ لیتری تنفس طبیعی را جای داده است، نیروگاهی که قدرت ۴۷۵ اسب بخاری و گشتاور ۵۳۵ نیوتون متری تولید می‌کند. به این ترتیب IS 500 F Sport پرفورمنس بازار ژاپن ۳ اسب بخار قوی‌تر از نسخه آمریکایی بوده اما گشتاور آن تغییری را نشان نمی‌دهد.

نیروی تولیدی پیشرانه از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و دیفرانسیل لغزش محدود به چرخ های عقب فرستاده می‌شود. سدان اسپرت لکسوس همچنین از سیستم تعلیق متغیر تطبیقی، دامپرهای پرفورمنس و دیسک‌های ترمز بزرگ‌تر با ابعاد ۳۵۶ میلی‌متر در جلو و ۳۲۳ میلی‌متر در عقب سود می‌برد.

IS 500 F Sport پرفورمنس بازار ژاپن از نظر طراحی تغییری نسبت به مدل آمریکایی نشان نمی‌دهد. به همین خاطر شاهد کیت بدنه اسپرت، کاپوت پف کرده، رینگ‌های ۱۹ اینچی فورج کاری شده (رینگ‌های مشکی BBS نیز در دسترس هستند)، کالیپرهای ترمز مشکی‌رنگ، اسپویلر لبه صندوق و دیفیوزر و چهار خروجی اگزوز هستیم. در داخل کابین هم پوشش اولترا جیر با نشان‌های F Sport، صندلی‌های سردکن دار، فرمان چرمی، نمایشگر ۸ اینچی و پشت آمپرهای دیجیتالی دیده می‌شوند. لکسوس IS 500 F Sport پرفورمنس از چند هفته دیگر قابل سفارش بوده و ۵۰۰ دستگاه نسخه فرست ادیشن نیز از طریق قرعه‌کشی (!) در دسترس مشتریان خواهند بود. قیمت این خودرو فعلاً مشخص نیست و انتظار می‌رود اولین نمونه‌های آن از زمستان سال جاری میلادی به دست مصرف‌کنندگان برسد.

محمدرضا
فر هنگمون رو به ژاپن هم صادر کردیم(!)
NAVID۰۰۹۸
باید هم با قرعه‌کشی فروخته بشه وقتی اینقدر طرفدار داره چنین شاهکاری !
فقط ببینید لکسوس چه کرده چه ساخته که دیدنش هم خون انسان را به جوش میاره !
جنسیس هم ماشیناشو کنار اکسنت الانترا میگذاره بلکه فروش بره تازه میگه یکی بخر دوتا ببر ، بلکه از شَرِ اون‌ها خلاص بشه و یه نونی هم به کارگرهای کارخانه برسه و بیکار نشوند بندگان خدا !
آقا ، خیلی خیطه اوضاع ، خیلی خیطه !
حسین
بیخیال نوید.
لطفا اسم هیوندای و جنسیس رو در مطالب تویوتا و لکسس نیار. با این کار جایگاه خود تویوتا و لکسس رو تا حد هیوندای جنسیس پایین میاری که خودش بدترین ترول واسه تویوتا و هر برند دیگه به حساب میاد. لطفا هیوندای و سهامدارش در پدال رو به حال خودشون واگذار کن
Moein
💨💨
کافر مقدس
این چیزی که ما داریم نه اسم ش فرهنگه نه قرعه کشی . اسم ش گاوبندی هست که مختص به خودمونه مشابه ش نیست
Aran milan
تنفس طبیعی بودنش تو این دور و زمونه نعمت خوبیه!
aliHOZA
بخصوص با این کیفیت بنزین و روغن ایران 🤣
شوخی
دکتر
با تشکر از لکسوس که موتور ۵ لیتری تنفس طبیعی با اون صدای دلنشینشو نگه داشته
گانگ
اون۳.۵لیتری توربو گندش اومده بالا میگن کلی مشکل داره
کیان
یه منبع بده لطفا، اون موتور بیشتر از ۵ سال هست ک روی ال اس هست و تا حالا هیچ کس هیچی نگفته
mos
اون وقت منبع شما برای این ادعا چیه دوست فیک؟ دقیقا کی میگه؟
از سال ۲۰۱۷ تا الان که موتور V35a داره تو خودروهای مختلف به همراه گیربکس ۱۰ سرعته استفاده میشه هیچ مشکل فنی گزارش نشده فقط سری اول تولید تاندرا حدود ۱۰-۲۰ تا ماشین مشکل ویست گیت توربو داشتن که مشخص شد ایراد از قطعه شرکت تامین کننده بود و توربو همگی توسط نمایندگی تعویض شد.
Reza Waffen SS
خنده دار بود
MOHAMMAD.n.r
با کلی مشکل!!! کاری ندارم.
شما فقط یک!!!! مشکل رو نام ببر و توضیح بده ایراد از کجاست!!
نبود؟؟؟
Reza Waffen SS
بسیار بسیار زیبا
نوید AJ
گمونم تنها مدل لکسسی که دیدم درصد بالایی از مالکین و راننده هاش جوانان هستن، همینه. خیلی هم خوب فروش میره و قیمتشو نگه میداره. اگر از همین فرمول برای بقیه ی محصولاتشون هم استفاده کنن، میتونن میانگین سنی مشتریاشون رو یه تکون اساسی بدن.
phonix
تلاشش لکسوس در همینزمینه هست با طراحی های رادیکالی و پر هیجان واستفاده خطوط شکسته بسیار در طراحی
موتور های خوبی هم میبنده با قدرت نسبتا خوب و قابل رضایت ولی خوب حالا حالا ها کار باید بکنه تا مفهوم فعلیشو در ذهن مردم عوض کنه
mb675
طراحی فوق العاده زیبا مشخصات هم عالی
Alan.r
طراحی زیبا، موتور تنفس طبیعی قدرتمند ،دیفرانسیل عقب
واقعا عجب شاهکاریه
مجید
این نسل هیچ ولی بهتره نسل بعدی رو با طراحی متفاوت‌تری معرفی کنه البته از طرفی سری که درد نمیکنه رو هم نباید دستمال بست، ولی هنر طراحای یه شرکت اینه که مدام در حال پیشرفت باشن.
JDM lover
طراحیش واقعا عالیه
Pedram7
جذاب…
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari