نتایج دوئل قبلی بین فراری SF90 استراداله و لامبورگینی سیان
مجموع آراء: ۲۱۳۶
آراء فراری: ۱۲۷۸
آراء لامبورگینی: ۸۵۸
پیروز دوئل: فراری SF90 استراداله با کسب ۶۰ درصد از کل آراء

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹
تعداد ساخت: ۱۲۵ دستگاه
نقاط مثبت: گیربکس منحصربه‌فرد با عملکرد عالی، واکنش فوق‌العادهٔ پیشرانه مشابه موتورهای تنفس طبیعی به لطف سیستم ضد تأخیر توربو، چابک بالا با وجود عرض زیاد، ترمزهای فوق‌العاده قدرتمند
نقاط منفی: بادی‌رول و حرکات زیاد بدنه، نیاز به سوخت E85 برای ارائهٔ حداکثر قدرت

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶
تعداد ساخت: ۵۰۰ دستگاه
نقاط مثبت: شبیه هیچ خودروی دیگری نیست، ارائهٔ پرفورمنس فوق‌العاده با پیشرانهٔ بنزینی در دنیای پر از هایپرکارهای هیبریدی، شخصیتی بسیار پویاتر از چیزی که انتظار می‌رود، سریع‌تر از تمام خودروهای جهان
نقاط منفی: مصرف سوخت فوق‌العاده زیاد، هرگز برای استفاده‌های معمول کاربردی نیست
کونیگزگ یسکو
شیرون سوپراسپرت
این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
قطعا کونیگزگ
Djawad
کلاس های تئوری چگونه به سرعت ۵۵۰ برسیم با گونیگزگ
seyedjavad.mercedesbenz
سرعت مال بوگاتیه ، میراث بوگاتیه شخصیت بوگاتیه حتی اگه یه روزی سریعترین خودروی تاریخ هم نداشته باشه ، باز هم کلمه سرعت بوگاتی رو تداعی میکنه ، سرعت بازی بود که بوگاتی اون رو با کمی تغییر بازنویسی کرد ، و بقیه خودروسارها دونه دونه وارد شدن
SRT
دقیقا،چ‌ از بوگاتی خوشت بیاد چ‌ نیاد باید این موضوعو قبول کرد.
Payfast
و باید این موضوع رو هم قبول کرد که با ۵۰۰ کیلو وزن بیشتر ایرودینامیک بد تر با یه چار چرخ محرک شتاب شده ۲.۲
بعد تو ضریب ایرودینامیک نسخه ابسولوت اومده ولی تو حداکثر سرعت نسخه ۳۰۰ پلاس نیومده =|
محمدرضا
اینارو ول کن
اصالت بوگاتی کل بازیو تغییر میده
4wheeled
هردو عالین اما بوگاتی همیشه کامل ترین پکیج رو میده
وی
تو پیست اصلا رقیب رقبایی نظیر والکری نیست
Clean energy (سلام فرمانده)
داداش این چه مقایسه ایه
این ماشین برای راحتی در تاپ اسپید بالا ساخته شده و برای نشون دادن پولدار بودن اشخاص
والکری یه ماشین پیست محوره که هیچوقت بوگاتی و کلا همرده هاش بهش نمیرسن توی پیست!
چون میدونیم ماشینای پیست محور تقریبا هیچی شون شبیه ماشینایی مثل شیرون نیست
شیرون برای پیست نیست
والکری و وان برای پیستن
شیرون برای نشون دادن پولدار بودن و تاپ اسپید و راحتی…
خیلی فرق دارن
خیلی
Payfast
Bolide :dont read🗿
HamiD
Didn’t
Amir
من نمیتونم رای بدم شما انتخاب کنید:/
Amir evolution
با احترام به بوگاتی
ولی کونیگزگ بهترین تو کلاس خودشه
تو این دوئل شیرون میره بالا چون ایرانیا اکثرا بوگاتی دوس دارن
M83
هر چی بوگاتی ساخته تبدیل به ی اواتار شده
شیرون ک بماند
روی کاغذم دست مال بوگاتیه
ظاهر کونیگزگ پویاتره اما ابهت بوگاتیو نداره
Si
بوگاتی از نظر مهندسی در برابر کونیگزگ کم میاره
آلان شاید همه بیاین دیس بدید ولی بزارید جسکو بیاد کامل تست بشه
Sobhan
جسکو رو تست کردن اون همه قدرت دادن به چرخ های عقب کار احمقانه ای ماشین جاده صاف رو نمیتونه بره زود زاویه میگیره حتی اگه بتونه بره هم فقط به درد جاده صاف خوبه
مهران
شتاب کونیگرگ که دیدم یاد شتاب سدان BMW،M5CS افتادم که ۲.۶ بود…به نظرم حیرت انگیزه…
نظر من بوگاتی هست
Amir nistam
اون ۲.۹ ثانیه ست
Amin
فکر‌ میکنم برای یه فرد ثروتمند ، بوگاتی پرستیژ بسیار بیشتری داشته باشه ، درکنار لوکس بودن و داشتن ویژگی های یه گرند تور ، می‌تونه از پرفورمنس و راحتی و همینطور پرستیژ فوق‌العاده زیادش استفاده کنه
Kamy
شیرون کوییک اسپرت
ببخشید ..شیرون سوپر اسپرت
یه لحظه با کوییک قاطیش کردم
JDM lover
کونیگزگ یسکو ✌❤
A.A.S
رای من شیرونه❤
Yasin
کونیگزگ فوق‌العادست و اینو قبلا ثابت کرده
ولی خب از اصالت و مهندسی و تکنولوژی ناب بوگاتی نمیشه گذشت، خصوصا اینکه یسکو هنوز نه تست شده نه رکوردی زده…
وی
فکر کنم بهترین هایپر کار از نظر مهندسی بعد والکری یسکوعه 🤔
رامتین
بیشک شیرون. یعنی چی تاپ اسپید یسکو ۵۰۰؟ دیگه ادعاهای هر شرکت را به عنوان امار نمیارن!
SRT
داداش چ خوشت بیاد چ نیاد ادعا های این شرکت همیشه ثابت شدست.
SRT
Koenigsegg agera rs با ۱۳۰۰ اسب بخار و تکنولوژی ۶_۷ سال پیش ۴۵۷ کیلومتر در ساعت رفت،دیگه فک نکنم این یسکو ابسلوت تا ۵۰۰ مشکلی داشته باشه
phonix
انتخاب کاملا عشقیه
هردو در اوج قدرت و زیبایی
PURIYA
قطعا بوگاتی پادشاهه👑
کی گفته یسکو ۵۰۰ تا میره این کار از پدال بعید بود آخه مگه رسمی این سرعت رو ثبت کرده؟!!
اینا فقط حرفه اگر ۵۰۰ تا میرفت که رکورد شیرون ۳۰۰ رو زده بود
Sobhan
صد درصد شیرون شاید جسکو خوشگل تر باشه از این مدل بوگاتی ولی باز شیرون 🥰
امیررضا
شدیداً طرفدار کوئنیگزگ هستم ولی بوگاتی اینجا انتخاب منه، یه پکیچ کامل از مهندسی ناب، اشرافیت، شخصیت و هویت رو فقط میشه تو این سگمنت با بوگاتی تجربه کرد.
دکتر ع
بوگاتی با هیچ کدوم قابل مقایسه نیست❤️
سید ابوالفضل حسینی
۱ شتاب کمتر
۲ حد اکثر سرعت بیشتر
۳ آیرودینامیک بیشتر
۴ خدمات پس از فروش بهتر
۵ کیفیت ساخت بهتر
۶ پایداری عملکرد بیشتر موتور
۷ قابلیت تقویت بیشتر از این
۸ کلاس بیشتر
۹کمیابی سوخت الکلی e85 و گرانی
۱۰ با بنزین ۱۲۸۰ اما بوگاتی با بنزین ۱۵۵۷
۱۱ فضای بیشتر برای سر نشینان
نامردی در حق بوگاتی چون یسکو طبق معرفی حد اکثر سرعت ۴۸۰ کیلومتر دارد و بوگاتی شیرون سوپر اسپرت در پیست رکورد ۴۸۹.۲ را زده
ایلیا
اگه بحث سر هایپرکار باشه برای هایپرکار از نظر من تنها چیزی که مهمه سرعته.هممون می‌دونیم بقیه قابلیت های خودرو مهمه ولی هایپرکار از اسمش معلومه ینی باید سریعترین باشه و بمونه خاطر همین انتخابم کونیگزگه.البته نظر بقیه هم محترمه
PURIYA
تعصبشو میکشم i love chiron❤
بوگاتی فقط سرعت نیست لذته عشقه اباهتی که شیرون تو دنیا داره هیچ ماشین دیگه ای نداره تمام مردم دنیا عاشق این لامصب هستن.
فريد
چه پر رو پر رو سرعتشو میزنن ۵٠٠ 👎🏻 کو؟ کجا؟ کی همیچین اتفاقی افتاد ما ندیدیم؟!!!
M.Kkarimi
واقعا باید کدومو انتخاب کرد؟!؟! :/
ترجیح میدم اصن رای ندم… 😅
فینال چی بشه…!! یکی از اینا با SF90…
Swedish Arrogant Tiger
بوگاتی به مراتب خاص تره و تو نقاط مثبتش به خوبی بهش اشاره شده، یسکو ولی سر جلوش با اون چراغ های کوچیک خیلی گنگ و نامفهومه.
تو کلاس های پایین تر فاکتور قیمت مهمه ولی بنظرم اینجا حتی یک میلیون دلار قیمت کمتر هم نمیتونه مقابل شیرون کاری از پیش ببره.
بنانج
۵۰۰ کیلومتر در ساعت کنیگزگ نشاندهنده همچیه
A.A.S
نظر من با قاطعیت بوگاتی
mr-naftalin-az-roghan-abad-70
انتخاب سختیه! ولی بوگاتی و دیگر هیچ. همانند نداره!
خودم هستم
فقط ماسل کار مثل داج و فورد موستانگ وشوی ss و شوی کوروت بقیش باد هواست
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari