شورولت کامارو ۱۹۶۹ یکی از خاطره‌انگیزترین خودروهای عضلانی آمریکاست و به تازگی نمونه‌های جذاب از آن نظر ما را جلب کرده است. قرار دادن یک پیشرانه مدرن در خودرویی کلاسیک شاید باعث تولید محصولی به اصطلاح رستومود شود اما پکیجی کامل نخواهد بود. برای رسیدن به بالاترین سطح باید بیشتر پیش بروید و این همان اتفاقی است که برای این شورولت کامارو رخ می‌دهد. پیشرانه LSX توئین توربوی زیر کاپوت این خودرو تنها بخشی از پکیج باورنکردنی‌ای است که در ادامه معرفی خواهیم کرد.
فروشنده این خودرو می‌گوید پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری کامارو قدرت ۷۰۰ اسب بخاری را در چرخ های عقب ارائه می‌کند که دلیل آن وجود دو توربو و اینترکولر هوا به هواست. این پیشرانه قدرت خود را از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی شرکت ترمک به چرخ ها می‌فرستد. برای توقف این خودرو نیز سیستم ترمز ویلوود وجود دارد که از کالیپرهای شش پیستوه در جلو و روتورهای سوراخ‌دار در هر چهار گوشه سود می‌برد.
به گزارش پدال، این شورولت کامارو ۱۹۶۹ در سیستم تعلیق رایدتک و رینگ‌های فورج کاری شده و سه‌تکه COR استفاده می‌کند. به این موارد باید لاستیک‌های میشلین پایلوت سوپر اسپرت را نیز اضافه کرد. بخش اعظم بدنه تغییر نکرده اما برخی اصلاحات در آن صورت گرفته‌اند که شامل کاپوت فیبر کربنی، چراغ‌های LED جلو و عقب و اسپویلرهای جلو و عقب است. رنگ بدنه خاکستری شارک نیز ترکیبی عالی با رینگ‌های دو رنگ به وجود آورده است.
تغییرات رخ داده در کابین کمی برجسته‌تر هستند. دیگر خبری از کابین استوک نیست و صندلی‌های جلو و عقب به‌روز شده‌اند. این صندلی‌ها با وینیل قرمز و عناصر مشکی پوشانده شده‌اند. تریم داشبورد و درب‌ها نیز هماهنگی بسیار خوبی با صندلی‌ها دارند. کف‌پوش‌های قرمز رنگ نیز باعث جلب‌توجه می‌شوند. کامارو ۱۹۶۹ موردبحث از نظر تکنولوژی مدرن نیز کمبودی ندارد زیرا کنترل سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی آلپاین با اپل کارپلی و… وجود دارند. پشت آمپرهای کلاسیک خودرو نیز مواردی همچون سرعت، دور پیشرانه، دمای مایع خنک‌کننده، فشار روغن، میزان سوخت و ولتاژ باتری را نشان می‌دهند. اگرچه مشخصات تست داینوی این خودروی عضلانی منتشر نشده اما فروشنده می‌گوید کامارو عضلانی یاد شده قدرت ۷۰۰ اسب بخاری را در چرخ ها ارائه می‌کند. البته اگر مالک از اتانول استفاده کند این پیشرانه می‌تواند قدرت بیشتری تولید کند.
امیرحسین
نوه اش مدل ۲۰۱۲
holbay با کاربرات ۴ دهنه
مرسدست یعنی مرس دست بنز ماشینی ساخته که آئودی هم از اون دزدی کرده
https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/9b3b8be4-b87e-4012-81c5-e6db226d8f2e/article_637693141835713299_thumb_960_542.jpg
چرا اینو نمیگی ولی هی لکسس رو میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مرض داری یا مغز خر خوردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۹۱۱
هیولای v8. متاسفانه دیگه صدای این موتور های افسانه ایی رو نمی‌شویم. 😔😔😔
soulsmaster
فوق العاده زیبا
شاعر
شنیدین که میگن حرفی که از دل بر آمده به دل میشنه؟
فقط حرف نیست کاری که دلی انجام بشه هم به دل میشینه
مثل بازسازی همین کامارو
نیم ساعت نشستم به عکساش خیره شدم و لذت میبرم از تک تک اجزاش ازظرافتی که به خرج داده از ریزه کاری هایی که با دقت انجام شدن
صادق
بسیار با اصالت
حامد
سلام یکی توضیح بده رینگ‌های فورج کاری شده یعنی چی
سپاس
مازیار
قطعات فلزی یا به روش ریخته گری ساخته میشن یا ماشین کاری (همون CNC) که در تمام قطعات کاربرد نداره و یا فورج کاری (همون چکش کاری)
تو ریخته گری فلز مذاب و روان درون قالب ریخته میشه و تو فورج کاری فلز گداخته یا نیمه جامد بوسیله ضربات پرس به شکل دلخواه در میاد
مشخصه که روش فورج از ریخته گری پیشرفته تره و هرچی توان پرسکاری بالاتر باشه نیاز به دمای کمتری برای قطعه هست و کیفیت کار بهتر میشه
hitman
ابهت
زیبایی
جذابیت
قدرت
همشون ۲۰
Hadi
عجب شاهکاری شده واقعا معرکس 😍
گرگ درنده آمریکایی 🇺🇸
ابهت قدرت پرستیژ 👌🏼
R@min
بنظرم اگر کامارو تو نسل جدید دوباره یه سر به گذشته میزد حتما استقبال بیشتری می شد.
Royal Driver UK 70
عجب چیزیه اما همیشه ساده یک چیزه دیگست.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari