شرکت چینی LDV از دو محصول جذاب و برقی برای بازار استرالیا رونمایی کرد. هدف این شرکت جلب نظر مشتریان خودروهای تجاری خواهد بود. اولین خودرو که eT60 نام دارد یک وانت پیکاپ تمام برقی بوده درحالی‌که خودروی دوم eDeliver 9 نام دارد و نسخه برقی از پرفروش‌ترین ون بزرگ این برند به شمار می‌رود.
eT60 به دنبال جذب شرکت‌های بزرگ، سازمان‌های دولتی و کسب‌وکارهای ناوگانی‌ای است که می‌خواهند میزان آلایندگی ناوگان خودرویی خود را کاهش دهند. شایان ‌ذکر است نسخه بنزینی T60 از سال ۲۰۱۷ تاکنون به فروش ۲۳۹۴۷ دستگاهی در بازار استرالیا دست یافته است. در بطن LDV eT60 برقی یک باتری لیتیوم-یون ۸۸.۵۵ کیلووات ساعتی قرار گرفته که در صورت استفاده از شارژر خانگی باید ۹ ساعت منتظر شارژ آن بمانید اما در صورتی که از شارژر سریع استفاده شود رساندن شارژ باتری از ۲۰ به ۸۰ درصد تنها در ۴۵ دقیقه انجام خواهد شد.
وانت برقی LDV eT60 شعاع حرکتی ۳۳۰ کیلومتری دارد و پیشرانه آن نیز قدرت ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۳۱۰ نیوتون متری را به چرخ های عقب می‌رساند. این محصول جدید از ترمز احیا شونده نیز سود می‌برد. LDV می‌گوید محصول جدیدش وزن ۲۳۰۰ کیلوگرمی داشته و حداکثر ظرفیت بکسل و بارگیری آن به ۱۰۰۰ کیلوگرم می‌رسد. این خودروساز چینی از همان سیستم تعلیق هوی دیوتی نسخه درون‌سوز T60 Pro در مدل برقی استفاده کرده است. این سیستم تعلیق در جلو از نوع دوبل جناغی و در عقب از نوع فنر تخت است. از جمله ویژگی‌های ایمنی وانت پیکاپ برقی eT60 می‌توان به ایربگ های جلو، پرده ای و کناری، دوربین دنده‌عقب، کنترل پایداری الکترونیکی با دستیار ترمز اضطراری، دستیار شروع به حرکت در سربالایی و سرپایینی و… اشاره کرد. قیمت این خودرو از معادل ۶۱۵۱۸ دلار د
ر استرالیا شروع می‌شود. eT60 جدید با گارانتی ۵ ساله/۱۶۰ هزار کیلومتر برای کلیه بخش‌ها و گارانتی ۸ ساله/۱۶۰ هزار کیلومتر برای باتری عرضه خواهد شد.
محصول دوم LDV یک ون برقی با نام eDeliver 9 است که از همان باتری مشابه eT60 در نسخه‌های مید روف و های روف استفاده می‌کند اما مدل شاسی آن به کب شاسی آن به باتری کوچک‌تر ۶۵ کیلووات ساعتی مجهز شده است. مدل مید روف شعاع حرکتی ۲۸۰ کیلومتری دارد درحالی‌که شعاع حرکتی مدل های های روف و کب شاسی به ترتیب به ۲۷۵ و ۱۵۰ کیلومتر می‌رسد. تمامی نسخه‌ها از یک پیشرانه با قدرت ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۳۱۰ نیوتون متر استفاده می‌کنند. LDV می‌گوید ون eDeliver 9 ظرفیت داخلی مشابه نسخه‌های درون‌سوز را داشته و ظرفیت بارگیری مدل مید روف به ۱۴۱۰ کیلوگرم و مدل ‌های روف به ۱۳۵۰ کیلوگرم می‌رسد. ظرفیت یدک کشی این ون برقی نیز به ۱۵۰۰ کیلوگرم محدود شده است.
مدیر LDV می‌گوید:
از نظر کاربردی و عملیاتی، ون eDeliver 9 کاملاً مناسب سازمان‌ها و ارگان‌ها خواهد بود. قرارگیری باتری در کف خودرو باعث شده تأثیری روی فضای بار وجود نداشته باشد. خبری از کاهش ظرفیت بارگیری یا اختلال در فضای مسطح کف خودرو وجود ندارد و بنابراین این محصولی بهینه برای کارهای لجستیکی شهری خواهد بود.
قیمت ون موردبحث در نسخه کب شاسی از معادل ۶۶۱۴۸ دلار شروع شده و به ۷۷۱۱۹ دلار برای مدل مید روف و ۷۸۶۱۶ دلار برای مدل های روف می‌رسد.
کافر مقدس
نمیدونن شبیه تویوتا باشن یا فورد یا شوی . هرچی معرفی میکنن شبیه یه ماشین آمریکایی یا اروپایی یا ژاپنی دیگه ست
اواخر هم ترکیبی میزنن دیگه . خارج شبیه محصول فورد مثلا کابین محصولات هیوندا
ون رو با فورد اشتباه گرفتم و پیکاپ رو با تویوتا .شما دو روز دیگه برو ببین همین محصولات با کارکرد ۱۰۰ هزار تا تو چه وضعی قرار دارن! فقط هیاهو در سطح اخبار و رسانه رویت میشه در عمل میری میبینی بعد از مدتی وا میرن رسما . وعلا در اخبار که همیشه رقیب تسلا و تویوتا و ..هستن ولی فقط در اخبار !
فقط چین
پیکاپ های عمریکایی و جاپنی باید از استرالیا جمع کنند بروند ولی دوستان در حال حسادت اند .
Just toyota
داداش خداییش فازت چیه !!؟ از اون چیزایی که داری یکم به ما هم بده شاید حالمون بهتر شد 🤣🤣🤣🤣👎👎
Payfast
من ون رو با ایکس کلاس اشتباه گرفتم
NAVID۰۰۹۸
کافر جان
چیزی که من فهمیدم و از خودروهای اوراقی و کیلومترهای پیمایشی اون‌ها دیدم ، اکثراً زیر ۲۰۰ هزار مایل استفاده و سپس اوراق میشن به جز ژاپنی‌ها که در اوراقی‌ها کم دیدم و اکثراً خودروهای ژاپنی زیر سال ۲۰۰۰ هستند نه بالاتر !
بنز از خودرویی معرفی کرد که گفته مشتری هر سال باید ۱۲۰۰ دلار پرداخت بکنه تا قدرت ماشین آبدیت بشه و این فقط یک نشانه هست از آینده‌ای بدونِ مالکیت خودروی شخصی و خودرو جنبه‌ی اجاره‌ای و عمومی پیدا میکنه به مانند اجاره کردن خودرو خانه اسکوتر و … و این اصلاً خوب نیست چون همه چیز مصرفی و قابل کنترل دیگران میشه که مردم را مثل موش آزمایشگاهی کنترل میکنند و همه چیز مصرفی و گران تمام میشود و شرکت‌ها هم ثروتمندتر و استعمارگرتر میشوند و … !
مطمئناً بعد از ۱۰۰ هزارتا کارکرد این خودرو اگر هم نابود نشه ، مطمئناً از تمام اجزای قطعات و متریال صدا بلند میشه و مثل مرغ پر کنده افتاده میشه اما چین خوب میدونه چی از صنعت خودرو میخواد و آینده را چین تائین میکنه نه کشورهای صاحب نام !
دوستان ، چین جهان را خریده و اکثر کشورها را بدهکار خودش کرده مثل کانادا و اتحادیه‌ی اروپا ، استرالیا و … ! فکر نکنید فقط ایران یا آفریقا یا افغانستان زیرگروه چین شدند ، نه ، اصلاً ، بلکه اگر پیگیر اقتصاد جهانی و قراردادها و برداشت منابع و معادن بشید ، متوجه قضیه‌ای میشید که چین از سال ۲۰۱۰ به بعد خیلی با برنامه‌ریزی پیش رفت و امروز کار به جایی رسیده که آمریکا را هم پشت سر میگذارد و قدرت اول جهان میشود !
آمریکا دنیا را با جنگ استعمار میکرد !
چین سبک جدیدی دارد و با پول و بدهکار کردن کشورها دارد استعمارشون میکند !
چین قدرت جهان شده که دیگر کنترل کردنش وجود میخواد که غیرممکن هست !
آمریکا هر کاری هم که بکند و جلوی کالاهای چیمی به آمریکا را بگیرد ، باز کم خواهد آورد و چین وارد این کشور میشود ( کالاهای درجه ۳ چینی که در ایران عرضه میشوند را از چشم‌هاتون بندازید و قرار نیست در آمریکا عرضه بشه ) !
بزرگترین کارخانه و بیشترین تولید آیفون در چین هست و این یعنی همون چیزی که چین میخواهد مثل کاری که با فولکس کرده و فولکس را امروز به جایی رسانده که اگر برایش هر تصمیمی بگیرد راحت مثل آب خوردن ورشکسته میشود و این را در نظر بگیرید که تمام شرکت‌های گردن‌کلفت توسط سراب چین بلعیده شده‌اند !
در جریان باشید که اپل به احتمال زیاد میخواهد باشگاه منچستریونایتد را بخرد و یه نشانه به دوستانی که دنبال خرید سهام هستند و مطمئناً اگر این اتفاق بیوفتد ، سهام منچستر سود خوبی به سهامدارانش میدهد و میشود قدرتمندترین باشگاه جهان !
کسی که اقتصاد را بفهمد و بتواند تجزیه تحلیل کند ، در این دوران رکود ، میتواند درآمد دلاری بالایی داشته باشد و گذشت اون زمانی که اقتصاد مستقیم و رو در رو چهره به چهره بود !
مدیرعامل
این همه گفتی بزار خیلی خلاصه بهت بگم : (فقط کافیه اروپا و آمریکا اون خط تولیدهایی که به چین دادن و اون سفارشهایی که به چین دادن و خود غربیها این تکنولوژی رو در اختیارشون گذاشتن بیان و همه اینا رو از چین بکشن بیرون و بدن به هند و بنگلادش و پاکستان و ……. و چین رو چنان کله پا کنن که تا آخرالزمان نتونه دوباره روی پای خودش به ایسته)
NAVID۰۰۹۸
مدیرعامل
این‌هایی که گفتی در حرف بسیار ساده و زیباست اما در واقعیت چنان در هم تنیده شده که بخواهی بازش کنی ، تازه متوجه میشوید چی به چی هست !
فقط برای نمونه بهتره بدونی چینی‌ها به مانند ایرانی‌ها نیستند که متوجه‌ پتانسیل خودشان نشوند و جمعیتش تنها برای خودش کافیست !
تا حالا اوراق قرضه به گوشِت خورده !
از سهام شرکت‌های بزرگ و مالکیت‌ چینی‌ها چیزی میدونی !
از وابستگی بزرگان صنعت و ارزش بازار چین برای این بزرگان چیزی میدونی !
از اینکه چین اجازه داده تا شرکت‌های نامدار از جمعیت چین سود ببرند و در مقابل کالاهای خورده‌ی خودش را وارد کشورهای جهان اول کنند که هم اشتغالزایی میکند برای چین هم تولید ثروت و هم با این روش گام به گام جلو آمد تا امروز رسید به خودرو و تجهیزات حیاتی پیچیده همچون ریزتراشه ، باتری ، ماشین‌آلات صنعتی و معدنی و کشاورزی و… ، چیزی میدونی !
نمیدونی ، چرا ؟!
چون حرف زدن سادست و نیازی به فکر کردن و کار کشیدن از مغز نداره !
فکر کردید همه جا مثل ایرانِ که یک شبه قانون عوض شود و زندگی‌ها بالا پائین شود !
تجارت جهانی بر اساس قوانین بین‌المللی تنظیم شده که برنده‌ها با صبر ، پشتکار و برنامه‌ریزی به نقطه‌ی اوج میرسند مثل امروزِ کشور چین نه فَتوا دادن‌ها‌ی پا منقلی !!!
مدیرعامل
خوندن مطلب از سایتهای داخلی که مطالب حجو و غلط و غیر واقعی منتشر میکنن و تو همونها رو میخونی و باور میکنی و تحت تاثیر همونها قرار میگیری و همونها رو بازگو میکنی و همینطور هر روز مطالعه کردن روزنامه کیهان و روزنامه آقتاب یزد در نهایت نتیجه اش میشه همین طرز فکری که تو داری نوید !!!! روسیه روی کاغذ دومین ارتش قدرتمند جهان بود و قرار بود یک هفته ای اوکراین رو اشغال کنه ولی حالا مدتهاست داخل باتلاق اوکراین گیر کرده و کاری از دستش برنمیاد !!!! از این پیشبینیها زیاد شده که چین در فلان تاریخ اقتصاد آمریکا رو پشت سر میزاره و چندین بار اون تاریخ ها رسید و گذشت و هیچ اتفاقی هم نیوفتاد
Amirreza
میلاد کجایی
MILADZM
سلام
منظورت منم ؟
pouya98645
چراغ ها ، جلو پنجره و کلا فرم ماشین کپی از تویوتا هست
افشار
بیا پویان تحویل بگیر ! بعد میای میگی پدال روی خبرهای چینی کار نمیکنه !
پدرام
این پیکاپ مکسوس نیست؟
رضا
بنظرتون پست های لگن های چینی زیاد شده یا من حساسیتم زیاده؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari