بی‌ام‌و می‌گوید با عرضه هم‌زمان محصولات درون‌سوز و برقی در ۱۰ سال آینده خودروسازی واقعاً قدرتمند خواهد بود. در سال جاری شاهد معرفی سدان i5 و کراس اوور iX2 خواهیم بود و یک سال بعد نیز نسخه استیشن i5 با پسوند تورینگ رونمایی خواهد شد.


کنفرانس خبری سالانه گروه بی‌ام‌و با اخبار متنوعی درباره استراتژی برقی سازی محصولات این خودروساز همراه شد. تا سال ۲۰۲۸ ژرمن‌ها به دنبال تولید حداقل ۶ خودروی برقی ویژه با استفاده از پلتفرم Neue Klasse خواهند بود. به همین منوال برند مینی نیز دومین نسل کوپر SE و کانتری من برقی را معرفی خواهد کرد و قرار است در سال ۲۰۲۴ نیز کراس اوور برقی ایسمن از راه برسد.
حتی اگر خودروهای برقی تا پایان دهه جاری میلادی سهمی بیش از ۵۰ درصد از فروش گروه بی‌ام‌و را به خود اختصاص دهند خودروهای درون‌سوز هنوز هم نقش مهمی در آینده این گروه خودروسازی بازی خواهند کرد. فرانک وبر مدیر ارشد تکنولوژی بی‌ام‌و در مصاحبه با رسانه‌ها با اطمینان خاطر درباره حفظ استراتژی تولید هم‌زمان خودروهای برقی و درون‌سوز صحبت می‌کند. او می‌گوید:
ما کاملاً متقاعد شده‌ایم که تولید هم‌زمان بهترین خودروهای درون‌سوز و برقی در طول ۱۰ سال آینده باعث خواهد شد بی‌ام‌و واقعاً قدرتمند باشد
وبر خاطرنشان می‌سازد معرفی یک سدان برقی با استفاده از پلتفرم یاد شده در سال ۲۰۲۵ به معنی پایان عمر سری ۳ درون‌سوز نخواهد بود و حتی اگر i3 (نام این خودرو تائید نشده است) در کلاسی مشابه سری ۳ عرضه شود محصول خاطره‌انگیز بی‌ام‌و همچنان در بازار حضور خواهد داشت. او تصریح می‌کند تولید هم‌زمان یک خودروی درون‌سوز و برقی چیزی است که بی‌ام‌و را کاملاً قوی می‌کند.
رندرهای دیجیتالی بی‌ام‌و iX2 جدید
در سال ۲۰۲۲ بود که رسانه‌ها به تلاش‌های بی‌ام‌و در زمینه توسعه نسل بعدی سری ۳ با پیشرانه‌های درون‌سوز و با استفاده از پلتفرم به‌روز شده CLAR اشاره کردند. منابع خبری گفتند که این سدان قبلاً با کد G50 شناخته شده و نسخه تورینگ آن نیز با کد G51 تولید خواهد شد. به این ترتیب نسل فعلی G20 و G21 به‌طور غیرعادی طول عمر بیشتری در مقایسه با نسل‌های پیشین خواهند داشت. همین تصمیمات نشان دهنده تفکرات بی‌ام‌و درباره حفظ سری ۳ درون‌سوز و عدم حذف سریع آن از بازار است. در واقع ژرمن‌ها به دنبال فروش مدل‌های بنزینی و دیزلی در کنار نسخه برقی هستند. اگر مدل‌های G50 و G51 در سال ۲۰۲۷ از راه برسند انتظار می‌رود تا دهه آینده میلادی در بازار حضور داشته باشند.

Arshiakarimi713@gmail.com
خیلی خوبه bmw بنزینی هارو هنوزم میخواد بفروشه اینکار bmw قابل تحسینه فقط به نظرم باید طراحی هاش رو بهتر کنه اکثر ماشین های جدید bmw زیبایی قبل رو ندارن ولی هنوزم ماشین های بی ام و لوکس و با کیفیتن
RENAULT MEGANN
بی ام و برقی ساز اصلا جالب نیست
زیزیگولو
هنوزم که هنوزه این بحث بین بعضیا هستش که بگن “بی ام وِ” یا بگن “بی ام دبلیو” (هر چند که درستش “بی ام وِ” هستش) ولی با همه این حرفا ببینین این شرکت چقدر بزرگو مشهور هستش که همه مردم دنیا این کمپانی رو میشناسن و بر سر تلفظ اسمش اختلاف نظر دارن
محمد
یعنی خوشم میاد فقط میخوای یه چیز گفته باشی که کامنت گذاشته باشی
Navash
عالی من که طرفدار بی ام و هستم و اینکه ماشین BWM
M4رو تحسین میکنم
MC20
بی ام و : با فروش هم زمان خودروهای درون‌سوز و برقی ، دو سره بار خواهیم زد !
طراح خودنرو
بهترین گزینه برای شرکت ها استفاده از چند نوع سوخت می باشد ، مثل ایراد خودرو که هزار تا هم تولید نداشت ، از وقتی موتور ملی پایه گازسوز با بست پلاستیکی جدید رو معرفی کرد تولیدش رسید به یک میلیون دستگاه با شش ماه صف انتظار .
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.







سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است.
تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقه‌مند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانسته‌ها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راه‌گشاست، بدانیم.
افتخار می‌کنیم که همراه ما هستید.
logo-samandehi
آیا حساب کاربری ندارید؟

source

توسط autokhabari