شرکت خودروسازی سایپا در جدیدترین شرایط فروش اعلامی، خودروی وارداتی چانگان CS35 پلاس را در دو تیپ، ویژه برندگان طرح واردات خودرو عرضه میکند. نخستین عرضه رسمی خودروهای وارداتی از امروز تا نهم فروردین ۱۴۰۲ در سامانه عرضه خودروهای وارداتی برقرار است.
در حال حاضر شرایط فروش چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ و تیپ ۳ منتشر شده است. متقاضیانی که اولویت خرید خودروهای وارداتی را در سامانه Saleauto.ir به دست آورده اند، می توانند جهت ثبت تقاضا برای خرید چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ و ۳ اقدام کنند.
قیمت علی الحساب این خودروها در خروجی گمرک، به ترتیب ۸۵۰ و ۹۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. در این طرح فروش قیمت خودرو به صورت علیالحساب بوده و موعد تحویل آن حداکثر ۹۰ روز کاری اعلام شده است.
متقاضیانی که دارای اولویت خرید خودروهای وارداتی میباشند، می توانند به مدت ده روز از روز یکشنبه ۲۸ اسفند تا ۹ فروردین ۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه عرضه خودروهای وارداتی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت برقرار میباشد.
شرایط عمومی ثبتنام:
مهران
ماشین بنده SD مدل ۹۰ هست.پشت شاهینم نشستم تو جاده و جاده کوهستانی…به هیچ وجه حاضر نیستم با شاهین عوض کنم ماشینو…کششی که sd داره(حداقل ماشینی که من سوارم و باهاش همه جوره میرم.تا ۱۹۰خیلی وقتا پر کردم بی هیچ فشاری)اصلا نه شاهین داشت نه تارا و نه خیییییییلی ماشینای ساخت داخل.
شاید تنها حرصی که میخورم بخاطر کساییه که میرن کوئیک و این مدل ماشینارو میگیرن.
یا علی👑
کرگدن باواریا
یکی از اقوام دنا پلاس توربو خریده مدل ۱۴۰۰ ؛ ابدا شتاب لآیقی نداره!!
برعکس ۲۰۶ مدلای ۹۰ یا زیر ۹۰ جاده رو رسماً میکَنن !
همش به خاطر ریمپ دریچه گاز برقی از نوع نامرغوب و بیکیفیت هست
وگرنه شاهین و .. که وزن پَشه روشون هست شتابشون از کراس اوور ۲.۴ لیتری کره ایی کمتره !! نباید با محصولات سایپا و جدیدا ایرانخودرو سبقت گرفت !
مهران
دقیقا دوست گلم.من ماشین رو سال ۹۸ گرفتم با ۱۱۰ تا کار تا الان موتورش پلمپ بوده بدون حتی صدای اضافه.بی صدا بی صدا.جالبه قطعات الکترونیش همش مارک بوشه.
ایشالا که این….یکم به خود بیان.برای مردم و بعد خودشون.
elman
فکر کنم ماشین شما از خود فرانسه وارد شده باشه و ساخت خود پژو باشه چون توی SD هایی که من دیدم مشخصاتی و ویژگی هایی مه شما گفتی نبود
گوریل منهتن
شاهین اصلا خوب نیست، نه از لحاظ متریال و نه از لحاظ فنی
ولی دنا پلاس توربو بهتر از ۲۰۶ ساخت داخل در سالهای اخیر است
محسن
من از روزی میترسم که سایپا قرار ماشین سه گانه
سوز بده.
علی
بزرگوار
وزن شاهین (طبق اعلام سازنده) حدود ۱۲۷۰ کیلوئه که از ۲۰۶ با حدود ۱۱۲۰ کیلو و سمند با حدود ۱۲۰۰ کیلو سنگینتره.
احمد
داداش سرعت مجاز تو جاده های ایران ۱۲۰ هست. شتاب مهم هست. از طرفی همه چیز یک ماشین سرعت نیست راحتی کم خرجی و فراوانی لوازم خیلی مهم هست . در ضمن با این ماشین ها ۱۹۰ تا نرو هیچوقت اینا برای این سرعت ساخته نشدن نه لاستیک ها برای این سرعت هستن و نه ماشینها . مراقب خودت باش 🌷♥️🌺♥️
نویدی
۲۰۶ قشنگیش به هاچبک بودنشه.اس دی اصلا طول و عرضش با هم همخوانی نداره.فقطم واسه دو نفر مناسبه،چون سرنشینای عقب هیچ آسایشی ندارن…کشش فقط یکی از فاکتورهاییه که یه ماشین خوب باید داشته باشه.
Alireza
بابا دیگه بی خیال این پژو های مثلا فرانسوی مدل های ۹۰ و ۸۹ و فلان بهمان بشین دیگه دوره شون گذشت … الان اون ماشین ها فقط خرجن و بالای ۱۰ سال هم کارکردند و توجیه اقتصادی هم ندارن … هر چی هم داشتن دیگه تو سرویس و خرابی ها عوض شده و ایرانی و چینی و جنس های این تیپی روش رفته . تویوتا هم نیستن بگین کارکردش زیاده اوکیه ! خرید مخصوصا ۲۰۶ های سال بالا که خصوصا این ۲۰۶ و ۲۰۷ زیاد کشیده میشن و دل و روده شون رو در میارن اصلا جالب نیست مخصوصا که ۲۰۶ به خرج میفته پدر صاحبش رو در میاره مخصوصا ایرادات برقی و کوئل و غیره که داره ، فنی بماند…
shayan1renault
عزیزان انتظار کاهش کیفیت داشته باشین
چون دولت فشار زیادی برای افزایش تولید به خودرو ساز ها اورده
علی جردن
وقتی واردات خودرو بسته باشه باشه وقتی تویوتا کمری ارزان قیمت داخل ایران تبدیل به ماشین لاکچری بشه امثال مهران به ۲۰۶ هزارویک سال پیششون میبالن و فکر می کن آخر اسب بخار و هندلینگ سوار می شن …. افسوس به این جونای ندید بدید
hasan
من یه هیچ عنوان از ایران خودرو و سایپا ماشین نمیخرم چون به شدت کیفیت داغون و قیمت ماشین فضایی به مشتری میدن و بعد که تحویل میگری میری کارشناسی ماشین هزار حال هستش و این نهایت بی احترامی به ادم و مسخره کردن هست. ناچار هم باشم میرم ماشین دست دو خارجی میخرم و استهلاکش برام مهم نیست.نهایت اون خرجی که باید برای این لگنا بکنم میرم برای ماشین خارجی میکنم و سرپا میکنم.حداقلش اینه که خیالم از لحاظ کیفیت ،دوام ،ایمنی، و … راحته.
علی جردن
آقا حسن شماهم تو رویا زندگی نکن برگرد به وایعیت بازار کشورمون اولا اگه اونقدر پول داری که حاضری یه خارجی دست دوم بگیری باید هزینه های نجومی برای خریدن وسایل کم یاب یا گاها نایاب ماشینت بگردی و وقتی مثلا یه چراغ آزرا مدل ۲۰۰۹ پیدا کردی بخاطر نایاب بودنش باید چند برابر پرداخت کنی اگه اون همه پول داری می ری خارجی صفر می خری (درسته واردات هنوز بسته اس اما انبارها پره از ماشین های صفر)
دوما ماشین صفر یه دنیای دیگه اس حتی اگه پراید صفر باشه اندازه یک میلیمتر توش غبار پیسی نداره موتورش از شدت صفر بودن مثل آینه و نقره برق می زنه مثل الماس می درخشه و ….
حسین
پشت فرمان کوئیک s برای امتحان نشستم و دیدم اصلا شتاب نداره و هرچی گاز میدی اصلا نمیره،کابینش پلاستیک خشکه و با یک ضربه میشکنه،نخرید که اگر بخرید پولتون رو ریختین دور،خودم ۲۰۶ تیپ ۵ دارم.
علی
جناب موتور و گیربکس خودروی شما فرانسوی هست. از سال ۹۲ با داخلی سازی واقعا ضعیفتر شدن. مدل گیربکس ۲۰۶ که کلا عوض شد.. بعد تفاوت سطح آپشن، جاداری اتاق، ایمنی و سایر موارد هم لحاظ کنید…این ماشین ۲۰۰ کیلوگرم سنگین تر و یه رده بزرگتر هست.
فرامرز
تست شتاب شاهین و ۲۰۶ و ب ام و سری ۵ و … با دستگاه شتاب سنج تو یوتیوب هست. وقتی شتاب سنج میگه ۱۵ ثانیه حالا شما بیا با قسم و قرآن بگو که اس دی پرفورمنس خوبی داره.
Alireza
ایمنی بدنه و ریخت و قیافه و آپشن ها و گیربکس خوبی که شاهین داره به صد تا پژو های ۲۰۶ و ۲۰۷ و پارس می ارزه و ضعفش موتوره که اون هم اونقدر بد نیست که میگن … شتابش هم تو اپدیت آخر میگن اوکیه حتی تو نت هم هست. پژو های جدید الان کلی خرج و خرابی دارن وای بحال مدل های قدمی و اون مثلا فرانسوی که الان از فرانسه ش فقط ف مونده …
فرامرز
متاسفانه بازار ما هم تو خودروی صفر داغونه هم تو دست دوم. صفرها که مثل فرانسوی ها نمیشن و فرانسوی ها هم که به قول شما فقط ف ازش مونده. هیچ جای دنیا ماشین ۲۰ سال کار کرده نصف قیمت صفر نیست. فکر نکنم تو کل اروپا الان کسی بالای ۱۰۰ یورو به ۲۰۶ بیست سال کارکرد بده. حتی مدل بالاترین و کم کار ترین ۲۰۶ پلاس هم در حد همون ۱۰۰-۲۰۰ یورو خریدار داره
Afg
اروپا گاها بعضیا ماشینای قدیمی شونو میزارن جلو خونه مجانی یکی ببره چون هزینه اوراقش ۴۰۰ یورو میشه
افشار
کسی هم هست که ۳۰۰ میلیون برای کوییک بده ؟
محمد جواد نورایی
سلام … با تمامی نقدهای جدی که به خانواده ایکس دویست سایپا وارد هست، در حال حاضر کوییک اتوماتیک ارزانترین خودروی اتومات صفرکیلومتر موجود (در دسترس) برای خرید هستش و نسبت به مدل اقتصادی دیگه یعنی ۲۰۷ مولتی کالر در حدود دویست میلیون تومان(به اندازه یک دستگاه کوییک دنده ای) ارزانتر! بررسی آمار فروش این خودرو هم نشون میده که استقبال قابل قبولی ازش شده ….در ضمن به مورد بالا دردسرهای تعویض دنده و مشکل کلاچگیری در ترافیک های سنگین کلانشهرها رو هم اضافه کنید.
افشار
پژو ۲۰۷i دستی در قرعه کشی ۲۳۶ میلیون و در بازار آزاد حدود ۴۰۰ میلیون و حالا درسته که ۱۰۰ تومان اختلاف قیمت با کوییک اتومات داره اما آن کجا و این کجا ؟
علی جردن
موافقم گیربکس اتوماتیک کوئیک از گیربکس دستی BMW لذت بخش تره چون ماها تو خیابون های قفل همت رانندگی می کنیم باید دنده اتومات باشه تا اشکمون در نیاد این واقعیته که شهرهامون کلان شهر شدن و مثل خیابون های موناکو خلوت نیست پس وجود گیربکس اتوماتیک توی خودروهامون ضروریه!!!!!
علی
۳۰۰ میلیون دلیل با ارزش بودن کوییک نیست دلیل بی ارزش بودن پول کشوره که حاصل چهل و چند سال دستآورد و سیاست مسوولان پرتلاش هستش…
SS
اگر ماشین وارداتی بود حرفتون رو قبول میکردم که پول ما بی ارزش هست
اما در مورد خودرویی که مسئولین خودروسازی (به شعار) میگن ۹۰ درصد داخلی هست این حرف قابل قبول نیست
وقتی بحث ساخت هست ارزانترین حقوق کارگر، هزینه انرژی و مواد اولیه در جهان رو به ریال استفاده میکنن
اما وقتی بحث فروش میشه سریع ضرب و تقسیم میکنن که خودروی ما با این قیمت دلاری در جهان رقیب نداره
Alireza
اگر بخواد ماشین صفر دنده اتومات بخره تنها گزینه ش هست و اتفاقا دنده دستیش مدل های یورو۵ ماشین های خوب و بی اذیت و آزاری درومده … هم کشش خوبی داره هم ظاهری خوبی داره هم مصرفش کمه هم گیربکس خوبی داره هم بدنه ی نسبتا خوبی داره و شما با ۱۷۰-۱۸۰ تومن یا ۲۰۰ تومن ماشین بهتری گیرت نمیاد. ایرانخودرو های دست دوی این قیمت هم فقط خرج خالصن …
genius
سری اول کوئیک اتومات سال ۹۶ اومد فقط و فقط ۳۲۰ میلیون ریال.شعارش هم این بود خودروی اتومات مناسب اقشار کم برخوردار اونموقع انقدر بازار تنوع داشت و قیمت ها منطقی تر بود استقبالی نشد ازش اما امروز با رسیدنش به نزدیک ۳ میلیارد ریال واقعا درد و اندوه عمیقی روح و جسمم رو داره عذاب میده!چه کردن باهامون؟!!؟
AloneBoy13
واقعا ۳۰۰ میلیون برای یه خودروی لوکس اتوماتیک زیاد نیست .
(میخوام رکورد بیشترین دیسلایک رو توی پدال بشکنم 😅)
حسن
اگه مدیران ل ا … خودرو سازان و مسئولان کشور تو پدال باشن قطعا دیس میگیری وگرنه همه همراه لایک فحشم بهشون میدن
A.A.S
مگر خرید گاری هم شرایط داره؟🤔
Rezsadr
گاری که جای خود داره ، پشم بز هم تو ایران شرایطی هست
مهردادکمال
یه زمان ریو و تندر که تولید میشدن یه سر و گردن با کیفیت تر از ماشین های هم قیمتشون بودن اما متاسفانه الان مردم مجبورن از اینا بگیرن و حق انتخابی هم ندارن
در مورد کویک هم میشه گفت یه محصول فوق العاده بی کیفیته که به شدت از جنس نامرغوب متریال داخلی رنج میبره اما خب چون به نسبت استهلاک کمتری از خانواده پژو داره و مصرف نسبتا مناسبی داره و لوازم یدکی تقریبا ارزونتری داره مردم از سر ناچاری میرن میگیرن. اگرم دیدین کسی از اینا گرفته بهش خرده نگیرین چون مجبور هست دیگه…
احمدرضا
دوستان کسی میدونه سایپا دیگه ساینا S مینویسه یا نه ؟
آخه من وسایل مسافر کجای کوییک بذارم؟!
خداااااااا
MAHDI
ساینا تا چند ماه پیش فقط پیش فروش بود با یه زمان تحویل طولانی که ظرفیتش تموم شد
فکر نکنم دیگه ظرفیت جدید بدن میخوان جاش فیس لفتش یعنی سهند رو جایگزین کنن اونم ۲۳۰ تا ۲۵۰ قیمت میخوره
MAHDI
ساینا فقط گازسوز و اتومات موجود هست که ۱۷ آذر سایت باز میشه
ساینا S بنزینی دیگه نمیدن سال بعد که تمام سفارشات تحویل داده شد جایگزینش سهند رو روی خط تولید میبرن با قیمت ۲۳۰ تا ۲۵۰ میلیون
علی جردن
چه عجب دنده اتومات😪
علی جردن
آیا سایپا در مورد مشکل فروش آنلاین خودرو جوابیه داد؟
آیا اینبار قراره سایت درست عمل کنه؟!
احمدرضا
کجای دنیا سالی چند بار افزایش قیمت میدن ؟
خسته شدم دیگه
fordglx2008
یه سری آپشناش غیر مستقیم با بازار های جهانی پالادیوم نقره در ارتباطه همین یه دلیل میتونه باشه واسه افزایش قیمت طلا بکشه بالا دستگیره و ما بقی …
Behnam1012
دیگه طرح های فروش عادی ( قرعه کشی ) حذف کردن
و فقط تو بورس عرضه میکنن
دیدن با این شرایط هم تو بورس بیشتر سود میکنن (حداقل دو برابر قیمت عادی میفروشن) کسی هم صداش در نیومده و صف هم کشیدن وای تولیداتشون
به قیمت کارخونه فقط یه طرح جوانی و خودروی فرسوده مونده که اونم چند وقت دیگه بر میدارن
بعد با افتخار میان میگن قرعه کشی رو جمع کردیم و مردم به طور مستقیم دارن از کارخونه خرید میکنن
دست دلالان هم از صنعت خودرو کوتاه کردیم
احسان
بنده پس از بررسی شخصی این خودرو در نمایندگی نسبت به ثبت نام اقدام کردم و به نظرم این خودرو با توجه به ایمنی قابل قبول پس از تست در مراکز معتبر و کیفیت سواری خوب با توجه به پلتفرم مشترک با تویوتا یاریس و همپنین امکانات کاربردی می تواند نسبت به خودروهای رده قیمتی مشابه قدیمی و خسته کننده همچون سمند و پارس و ۲۰۷ که از نظر کیفیتی هم افت قابل ملاحظه ای داشتند گزینه مناسبی برای خرید باشد.جالب اینکه در بورس کالا برای ۲۰۰۰ خودرو شاهین ۴۳۱۰ نفر متقاضی شکل گرفته که نشان از اقبال عمومی به این خودرو پس از یکسال از ورود به بازار دارد.منو یاد تندر ۹۰ در ابتدای ورود به بازار انداخت که انتقادات تندی رو داشت و الان شده گل سرسبد محصولات اقتصادی بازار، التماس تفکر … ضمنا جهت اطلاع در محصولات نیمه دوم ۱۴۰۱ این خودرو عایق بندی موتور جهت رفع مشکل صدا در کابین انجام شده و صندلی ها با نمونه نزدیک به طراحی سیتروئن c3 تعویض گشته
behnam1012
بزرگ ترین مشکل شاهین قوای محرکه ش هست که همون موتور تیبا بعلاوه توربو ی بی کیفیت هست
موتور تیبا یا همون M15 در اصل موتور تقویت شده پرایده حالا یه توربو هم بهش اضافه شده
یک و نیم لیتر حجم ۱۱۰ اسب بخار قدرت اونم برای موتور توربو یک فاجعه س
مشکلات کیفی و استهلاک بالاش هم به کنار بعد دو سه سال کارکرد به عمق این فاجعه پی میبرید
محسن
لامصب چه اسم در خوری هم براش انتخاب کرده.
سوزوکی فقط برای هیولای ۱۳۰۰ سیسیش از اسم شاهین استفاده میکنه.
این کجا و آن کجا …
amirboss
من یه پراید ۸۲ دارم و یه دنا پلاس هم پارسال گرفتم مدل ۹۹.پرایدم خیلی خوش رکابه و چندسال دارمش تا حالا هیچ جا نذاشتتم.کاربرات هست و منم یه مقداری دست به آچارم. هرجا گیرکنم با یه پیچ گوشتی مثل روز اول راه میفته. خلاصه اینقدر که خیالم از پرایدم راحته از حضرت شاتون راحت نیست.
همایون
الان این کوئیک رو اگه بخوای طرح فیس یوز😁با داشبورد مانیتور دار و بدنه دورنگ و گیربکس اتومات بخری موجود نیست اگه اتومات بخوای فقط فیس قبلیش هست یعنی یا فیس یوز میخری با دنده دستی و داشبورد معمولی یا آر با داشبورد مانیتوردار یا اتومات بی مانیتورو….خودمم مغزم پوکید😉حالا اون مدل فیس لیفت جدیدش که واسش اسم جدیدم گذاشتن فکر کنم اطلسه اونم بیاد که اوضاع از اینم پیچیدهتر میشه موقع انتخاب.بعد ما ملت ناشکر با اینهمه حق انتخاب تو بازار خودرو بازم از خودروسازان وطنی گلایه میکنیم دیگه چی میخواین😵💫😂
احمدرضا
الان این طرح فروش فوق العاده بود ؟!!!!
مثلا بعد جلسه بازرسی قوه قضاییه گفتن باید قرعه کشی ادامه بدین پس نتیجش این میشه ؟
کی میاد این مبلغ بده واسه اینا اونم با تحویل یکساله و بدون سود و قیمت نامعلوم ؟!!!!
گیری افتادیم بخدا
احمدرضا
این سایپای … چی با خودش فکر کرده ؟!
طیبه کدیور
این مدل فروش جدید سایپا یک روش دیگر برای کلاهبرداری از مردم است. وقتی پولها به حساب وکالتی سایپا واریز شد. دقیقا از ساعتی که قرار بود انتخاب خورو انجام شود، یعنی ساعت دو روز سه شنبه ۴ بهمن سایت سایپا از دسترس خارج شد. هنوز هم برنگشته و برنخواهد گشت. فردا معلوم خواهد شد که فقط اقوام و آشنایان توانسته اند وارد سایت سایپا شوند و درخواست خرید بدهند. اگر هدفشان این نبود، مثل همیشه سایپا می توانست سه روز برای ثبت نام مهلت بدهد و بعد قرعه کشی می کردند.
taher
این هم یک روش دیگر برای کلاهبرداری از مردم است. وقتی پولها به حساب وکالتی سایپا واریز شد. دقیقا از ساعتی که قرار بود انتخاب خورو انجام شود، یعنی ساعت دو روز سه شنبه ۴ بهمن سایت سایپا از دسترس خارج شد. هنوز هم برنگشته و برنخواهد گشت. فردا معلوم خواهد شد که فقط اقوام و آشنایان توانسته اند وارد سایت سایپا شوند و درخواست خرید بدهند. اگر هدفشان این نبود، مثل همیشه سایپا می توانست سه روز برای ثبت نام مهلت بدهد و بعد قرعه کشی می کردند.
حمید
واقعا در نگاه اول هر کس شاهین رو دیده از نظر ظاهری تایید کرده از نظر فنی هم ماشین خوبی هست و مشکلی نداره….من به شدت به این ماشین علاقه مند شدم….پسرعموم داره پشت فرمونش هم نشستم حرف نداره،خودشم راضیه از ماشینش و خیلی تعریف میکنه….
عاشق پداال
خودروهای دست دوم سر به فلک کشیده.
مخصوصا مارکشون اروپایی باشه. حداقل ۸ برابر شده قیمتشون نسبت به المان.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است.
تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقهمند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانستهها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راهگشاست، بدانیم.
افتخار میکنیم که همراه ما هستید.
آیا حساب کاربری ندارید؟