نسخه بهروز شده بیامو X6M مدل ۲۰۲۴ به تازگی پدیدار شده اما این امر باعث نمیشود رامون پرفورمنس روی نسخه قبل از فیس لیفت کار نکند. این هیولای آلمانی هماکنون ۸۶۰ اسب بخار قدرت دارد و صدایی بسیار جذاب تولید میکند.
رامون پرفورمنس با معرفی پروژه تیونینگ خود محصولی جذاب را راهی بازار میکند. به تازگی در ویدئوی منتشر شده از بیامو X6M رامون پرفورمنس میتوانیم صدای بسیار زیاد سیستم اگزوز آکراپوویچ با چهار خروجی را ببینیم. خودروی موردبحث همچنین به رینگهای ۲۲ و ۲۳ اینچی در جلو و عقب مجهز شده است تا زیباتر به نظر برسد.
در طراحی ظاهری این خودرو از طرح قرمز با عناصر مشکی استفاده شده و در داخل کابین نیز طرح مشابهی دیده میشود به گونهای که چرم دو رنگ با تریم سنگین فیبر کربن در بخش داخلی بیامو خودنمایی میکنند. از آنجایی که X6M رامون پرفورمنس به نسخه قبل از فیس لیفت تعلق دارد بنابراین از سیستم اطلاعات سرگرمی قدیمیتر iDrive 7 استفاده میکند؛ اما کابین همچنان با وجود نمایشگر کوچک ادغام شده در فرمان و پوسته فیبر کربنی صندلیهای جلو خاص و منحصربهفرد دیده میشود. نشان رامون پرفورمنس نیز روی کمربندهای ایمنی کار شده است.
تیونر موردبحث روی نیروگاه آهنین خودرو نیز کار کرده و این X6M از کیت مرحله ۲ استفاده میکند. هماکنون قدرت و گشتاور پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی بیامو به ۸۶۰ اسب بخار و ۱۱۱۱ نیوتون متر میرسد. همانطور که میدانید نسخه استاندارد این خودرو تنها ۶۰۰ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتون متر گشتاور دارد. رامون پرفورمنس برای اثبات عملکرد محصول خود راهی خط درگ شده و توانسته صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۷ ثانیه را ثبت کند. X6M موردبحث همچنین ظرف مدت ۵.۹ ثانیه از ۱۰۰ به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و مسافت ۴۰۰ و ۸۰۰ متر را به ترتیب در ۱۰.۳ و ۱۶.۵ ثانیه طی میکند. بیامو به تدریج پیشرانه S58 را بازنشسته میکند تا پیشرانه جدید و هیبریدی S68 که آنهم از نوع ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو است خودنمایی کند. زمان خواهد گفت که آیا این پیشرانه نیز همانند S58 بین تیونرها محبوب خواهد بود یا خیر. پیشرانه جدید S68 قرار است روی محصولات زیادی نصب شود و ما فقط درباره خودروهای M صحبت نمیکنیم زیرا نیروگاه جدید یاد شده در بیامو ۷۶۰i نیز وجود دارد.
فرهاد
فقط ۰/۲ ثانیه توی صفر تا صد از شاسی بلند مدل x تسلا کند تر هست با اینکه بیش تر از ۱۶۰ اسب بخار ضعیف تر هست ، کاربر tesla و elmiraj مهندسی ناب یعنی این که بدون استفاده از آرمیچر برقی بتونی فقط با ۲۰۰ اسب تقویت پرفورمنسی در حد برقی ها بگیری با این تفاوت که لذت رانندگی با ۸ سیلندر کجا لذت رانندگی با آرمیچر کجا !!
harry.potter
سرعت گذاشتن مقاله از سرعت تایید کامنت ها بالاتره
جالبه
BMW
خدایی نمیتونی چشم از سایت پدال برداری واقعا دمتون گرم با این سرعت تون ولی خدایی جذاب و خوشگل شده رنگش به قرمز آلبالویی هم میخوره خدایی خفن تور شده دم بر و بچ های بی ام و گرم با این محصولاتی که میزند احسنتم و براکت …..
ممد ژانگولر
این ماشین آدمو محصور میکنه .
اغوا کنندست .
هیچ حرفی برای گفتن نمیذاره جز اینکه جلوت پارک کنی به سلامتیش ۱۰۰تا بارفیکس و پشت بازو بری
کرگدن باواریا
حق مطلبو ادا کردی 🥲👏👏👏
Siyavash
من که عاشقش شدم عجب هیولایی شده🥹🥹
blackwing
جلوش خیلی جذابه ، از نمای جانبی هم خیلی خوبه ، فضای داخلش مدرن و آینده نگرانهست ، صدای موتور و پرفورمنس عالی داره
فقط عقبش رو درک نمیکنم چرا انقدر خالیه و بجز چراغهای افقی زشت ، تا پایین دیفیوزر هیچ اتفاق دیگهای نیوفتاده !! 🤦🏻♂️
Alireza
یه هیولای دیگه از بی ام وه به به♥️
Ali Reza(chevy)
کاش آمریکا یه خودرو مثل این میساخت که آدم با داشتنش احساس ارجمندبودن میکرد من چندین سال خودرو آمریکایی داشتم همیشه احساس میکردم عضو باند تبه کاران هستم
رفتم پیش دکتر گفتم حالم خوب نیست اونم ازم آزمایش گرفت گفت کمبود ارجمند داری
محمدرضا اشتری – دبیر سایت پدال
این عکس بزار زمینه گوشی
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS8QECTY-e2CEYQTC6_6gXB3KG6Q6SI44ROOmOZE7MrKlTsKG3i9nAbTgI&s=10
harry.potter
زیبا بود😂😂😂
blackwing
😂 لینک رو دیدم فکر کردم الان یه وال پیپر فول اسکرین با کیفیت از کادیلاک اسکالید باید باشه…
واقعاً جا خوردم 😂
BMW
آقای اشتری چه کردی باهامون😂😂😂 قربانی بعدی کی خواهد بود
محمدرضا اشتری – دبیر سایت پدال
من همینقدر می تونم از سرمایههای داخلی حمایت کنم 🙂
کرگدن باواریا
آقای اشتری حداقل شما که عکس میزارین یه هشداری چیزی بدین
مثلا خطر سکته قلبی و مغزی همزمان…
یا خطر سنکوپ مغزی ؛ ایسکمی گذرا…
توصیه من اینه بقیه رو عکس کلیک نکنن
Ali t
سلام آقای اشتری همین تیونر بی ام و m8 گرن کوپه رو تیون کرده لطفاً اون رو هم تو سایت بذارید
محمدرضا اشتری – دبیر سایت پدال
سلام
اگر لینک دارین لطفا همینجا ارسال کنین تا انجام بدیم
Ali t
https://thor-tuning.com/sounds-recording/recording-of-the-exhust-bmw-m8-f93-venom-stage-2/ این هم لینک آقای اشتری
حسن
اینکه جلو پنجرش مثه شتریه که لباش باز مونده چجوری با این رخ شتری ارجمندت پر شده
Erfan
این اتاق از bmwواقعا زیبا و دوست داشتنیه
^MSP^
سایتو که باز میکنی ، اول بی ام و رو میبینی را اون رخش بعدش چشمت میخوره به خبر بالایی و عکس بنزو میبینی و خندت میگیره 😆 ( البته بدلیل زاویه دوربینه )
ولی با اینکه با طراحی سواری های بی ام و حال نمیکنم
( به جز M8 و M5 ) ولی SUV هاش واقعا قشنگن
چند ماه پیش یه X7 روی خودروبر دیدم ، قلبم داشت تند تند میزد
《 ولی چه فایده که با ۲۰۶ فرق ندارن 》
کرگدن باواریا
میرسلیم باید به جای لندکروز، یه مثال دیگه میزد که اینقدر سر و صدا نکنه
مثلا میگفت سانتافه با سمند چه فرقی میکنه؟ جفتشون هم شاتون میزنن😁🔥
حالا جدا از شوخی، suv های آلمانی واقعا تکن ! فعلا تو کف آئودی کیو هفت جدیدم
آئودی تلفیقی از لاکچری گرایی بنز و وحشی بازی بیمر هست… البته با چاشنی gentleman
ARMAN سابق
منظورت کراس اوره دیگه نه؟
کرگدن باواریا
آلمانی تعریفش با بقیه فرق داره ! اونا اصلا به شاسی مستقل و نردبانی اعتقادی ندارن ، نهایت با پمپ ارتفاع ماشین رو با یه دکمه ( آبشن جدید آلمانی هاس) میتونی ارتفاع رو بالا ببری ، که واقعا برای آفرود کافیه !
^MSP^
شما تو گوگل هم یا یه سرچ ساده میتونی اینکارو بکنی (البته به انگلیسی )
سرچ کنید بی ام و X ( هر مدلی که خواستید ) suv هست یا cuv ؟
و نتیجه رو ببین
بواسیر
دوستان خواهش ول کنید داستان ۲۰۶ رو
پسرِ من یه شکری خورد….
Moro
من با نظر کسی کاری ندارم، اما خداوکیلی زشته، آقا زشته، هر فیسش زشته، هم از زاویه های کناری، پشت ماشین و چراغ های عقب رو که دیگه نگم برات، خیلی زشته خالصه، داخل ماشین هم خیلی بد و نسنجیده تغییر کرده، کربنی کردن پشت صندلی های جلو، ی حس خیلی بد به سرنشین عقب میده، اما این ی هیولای زشته که قدرت، و سرعتش با اون شتاب واقعا برای هر زشت پسندی وسوسه انگیزه🤤
کرگدن باواریا
هرکی میگه زشته قطعا تعریف زیبایی رو نمیشناسه!
ایرانی ها عادت به طراحی های گردالی مثل تیبا دارن ؛ طبیعیه به کرگدن باواریا بگن شتر گاو پلنگ !!!
M.D
زیبایی ببینید
رامتین
فوق العاده جذابه. اما واقعا گرافیک (نوار) داخل چراغهای عقب جالب نیست. خیلی بهتر میشه کار کرد.
ram1500trx
خفن بود
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
زومیت ♦ زومجی ♦ کجارو
زومیت ♦ زومجی ♦ کجارو
سایت پدال برگزیده مردم و داوران به عنوان بهترین سایت فارسی در حوزه خودرو از چهارمین، پنجمین و هفتمین جشنواره وب ایران است.
تلاش ما انتشار اخبار و مطالب روز حمل و نقل و وسایل نقلیه در ایران و جهان برای بازدیدکنندگان علاقهمند و ارائه و تبادل اطلاعات مفید و صادقانه در محیطی جذاب و دوستانه است. همچنین مایلیم تجربیات، دانستهها و نظرات شما را که برای همگی ما مفید و راهگشاست، بدانیم.
افتخار میکنیم که همراه ما هستید.
آیا حساب کاربری ندارید؟