wp-header-logo-82.png

کرمان موتور با محصولات جدید و جذابی پا به بیست و سومین نمایشگاه خودرو مشهد گذاشته است که یکی از آن‌ها، کراس اوور KMC A5 است. این ماشین در بازار محلی به نام SWM G01F شناخته می‌شود و سابقه جالبی دارد.
شرکت SWM زیرمجموعه گروه برلیانس چین و مالک جدید کمپانی SVVM ایتالیا است. در گذشته گروه صنعتی سیف خودرو عرضه SWM G01 را برعهده داشت. ولی به سبب مشکلات پیش‌آمده برای این شرکت، حالا کرمان موتور مسئولیت عرضه نسخه اسپرت این ماشین، یعنی SWM G01F را با نام کی‌ام‌سی A5 بر عهده گرفته و خودروی جدید خود را در غرفه نمایشگاه مشهد به عرضه عمومی درآورده است.

معرفی خودروی KMC A5 در نمایشگاه خودرو مشهد

خودروی KMC A5 از لحاظ ظاهری و مشخصات کابین، تفاوت چندانی با SWM G01 ندارد، ولی در بخش فنی، به جای گیربکس ۶ سرعته AT، از گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر استفاده می‌کند.
خودروی قرمزرنگ در غرفه کرمان موتور، با ظاهر جوانسپند و تهاجمی خود بازدیدکنندگان بسیاری را جلب کرده است. این ماشین دارای جلوپنجره دوتکه بوده که بخش بالایی آن از طرفین به چراغ‌های جلو متصل می‌شود. جلوپنجره پایین با سپر ادغام شده و جلوه جذاب و اسپرت خودرو را تقویت کرده است. نمای جانبی به جز رینگ‌های مشکی‌رنگ چند پره و حاشیه کرومی دور پنجره‌ها، مشخصه خاصی ندارد. در عوض طراحی خاص سپر عقب، KMC A5 را از دیگر کراس اوورهای چینی موجود در بازار متمایز می‌سازد. آنتن باله کوسه‌ای، اسپویلر نه‌چندان برجسته، چراغ‌های مجزا و یک خروجی اگزوز دایره شکل در دو طرف سپر، از دیگر المان‌های موجود در نمای عقب به حساب می‌آیند.
با اینکه A5‌ محصول سال ۲۰۱۶ است، ولی کابین مینیمال آن هنوز هم می‌تواند نمره قبولی را خریداران دریافت کند. زمانی که A5 با نام SWM توسط سیف خودرو عرضه می‌شد، دارای تریم مشکی و زرد بود، ولی حالا کرمان موتور رنگ زرد را به قرمز تغییر داده است. بیشتر تجهیزات از جمله غربیلک فرمان دی-کات با دکمه‌های کنترلی سه رنگ پرچم ایتالیا در قسمت پایین، نمایشگر لمسی اطلاعات سرگرمی در وسط داشبورد، پنل دیجیتالی پشت فرمان و دریچه‌های تهویه در بالای آن از کابین خودروی سیف به ارث رسیده‌اند، ولی قسمت کنسول مرکزی از نو طراحی شده و سبک امروزی دارد. استفاده از سلکتور چرخان به جای اهرم تعویض دنده و دکمه ترمز پارک برقی، مهم‌ترین تفاوت کنسول جدید با مدل قدیمی است.

خودروی KMC A5 از لحاظ ظاهری و مشخصات کابین، تفاوت چندانی با SWM G01 ندارد

در زیر کاپوت این ماشین، همان موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندره قرار گرفته که ۱۵۵ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. ولی گشتاور ماشین کاهش یافته و از ۲۳۰ به ۲۱۲ نیوتن متر رسیده است. به علاوه، قوای محرکه موتور از طریق گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه تر به چرخ‌های جلو وارد می‌شود.
محصول جدید سبد کرمان موتور دارای تجهیزات و امکانات رفاهی متعددی بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم اخطار تصادف از سمت جلو، دوربین ثبت وقایع، استارت دکمه‌ای، نورپردازی کابین، سنسور نور، کروز کنترل، رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم پایش باد لاستیک‌ها، روکش چرمی صندلی‌ها و … اشاره کرد.
در بخش ترمز و پایداری، کی‌ام‌سی A5 به سیستم‌های متعددی از جمله سیستم ترمز ضد قفل به همراه EBD، کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم ترمز کمکی و سیستم کنترل پایداری الکتریکی مجهز است. شش عدد ایربگ ۱۰ نقطه‌ای از سرنشینان خودرو در برابر حوادث رانندگی محافظت می‌کند.

کراس اوور KMC A5

به عنوان یک خودروی کراس اوور، KMC A5 رقبای بسیاری در بازار ایران دارد. لاماری ایما آرین پارس موتور، T5 فردا موتور، فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور و X33 مدیران خودرو، همگی عرصه رقابت را برای محصول جدید شرکت کرمانی تنگ می‌کنند.

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد
برای ارسال سوالات خود و یا رزرو تبلیغات در خودروبانک، از طریق ایمیل و یا تلفن همراه در ارتباط باشید
جدیدترین اخبار و مقالات درباره خودرو را قبل از دیگران در ایمیل و یا گوشیتان داشته باشید
گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم.
خودرو بانک بهترین سایت خودرویی منتخب مردم در هشتمین و نهمین جشنواره وب ایران
تمامی حقوق مادی و معنوی برای خودرو بانک محفوظ می باشد
ورود

source
تولید محتوا

توسط autokhabari