درواقع این قیمت ناشی از ارائه سبدی و بسیار محدود این محصول به تعدادی از نمایندگان است تا بتوانند بازار اولیه این خودرو را با تحویل 30 روزه شکل دهند. اما این احتمال نیز وجود دارد که خود شرکت آرین پارس موتور، در ثبت نام عمومی این خودرو رقمی تا 300 میلیون تومان پایینتر را اعلام کند.
لاماری اکو که حدود ۱۰ ماه پیش در ششمین دوره نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد، با طراحی جذاب و مشخصات فنی قابل قبول، امیدهای زیادی را برای رقابت در بازار سدانهای مونتاژی ایجاد کرده بود. قرار است ثبتنام برای این خودرو در نمایندگیهای خاص از فردا، ۹ آذرماه، برای دو رنگ مشکی و سفید آغاز شود.
نگاهی به قلب تپنده لاماری اکو
زیر کاپوت این سدان، یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (T-GDI) قرار گرفته است. این موتور که با نام دانگ فنگ شاین مکس نیز شناخته میشود و در لاماری ایما نیز به کار رفته، قادر است ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتنمتر گشتاور تولید کند. وظیفه انتقال این نیرو به چرخهای جلو بر عهده یک گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه تَر (W-DCT) است که نوید تعویض دندههای سریع و استهلاک کمتر نسبت به نمونههای خشک را میدهد. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز ۶.۹ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.
source