با توجه به جدول فوق، از لحاظ امکانات هم برتری با امویام X۵ است و این محصول جدید مدیران خودرو از تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو، دستیار صوتی، استارت از راه دور و… بهره میبرد که در نئو وجود ندارد. این خودرو همچنین به ایربگهای جلو، جانبی، پردهای و ایربگ بین راننده و سرنشین مجهز است درحالیکه نئو فقط ایربگ جلو و جانبی دارد.
مقایسهٔ مشخصات فنی
این دو کراساوور جدید بازار در پیشرانه یکسان هستند و از همان موتور ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو استفاده میکنند که در X۵۵ پرو ارائه میشد و ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور دارد. بااینحال، در بخش انتقال قدرت تفاوت بزرگی دیده میشود زیرا درحالیکه نئو از همان گیربکس CVT مشابه X۵۵ پرو استفاده میکند، X۵ به گیربکس شش سرعته دوکلاچه جدیدی مجهز شده است. این گیربکس که از نوع تر است، رانندگی هیجانانگیزتری را نسبت به CVT فراهم میکند. بااینحال، اگر اعداد اعلامی آرین موتور و مدیران خودرو را ملاک قرار دهیم، مصرف سوخت نئو با ۶.۷ لیتر در هر صد کیلومتر کمتر از X۵ با ۷.۱ لیتر است. سیستم تعلیق هردو خودرو در جلو مکفرسون و در عقب تورشن بیم است و هردو از رینگهای ۱۷ اینچی با لاستیکهای ۲۱۵ استفاده میکنند. وزن دو خودرو تنها حدود ۱۰ کیلوگرم باهم اختلاف دارد و به دلیل طراحی متفاوت، نئو ۸ سانتیمتر طول بیشتری دارد.
source