نیروی خروجی موتور هرون X7 از طریق یک کلاچ هیدرولیکی و جعبه‌دنده سنکرون نیمه‌خودکار از برند «ایتون» با ۱۲ دنده جلو و ۲ دنده عقب به محور عقب منتقل می‌شود. البته یک ریتاردر آلمانی «VOITH» و امکان بهره‌وری از PTO هم به قابلیت‌های گیربکس اضافه شده است تا خیال راننده را برای کاربری‌های گوناگون راحت کند.

وظیفه کنترل مجموع وزن ناخالص ۴۴,۰۰۰ کیلوگرمی کشنده هرون X7 هم بر دوش سیستم تعلیق ترکیبی (پارابولیک) قرار گرفته که در جلو از نوع تخت چندلایه است و در عقب هم شامل سیستم ۴ بالنی بادی با قابلیت تنظیم الکترونیکی از داخل کابین می‌شود. هر دو محور از کمک‌فنر، آنتی‌رول‌بار و لرزشگیر هم سود می‌برند.

source

توسط autokhabari.ir