اگر تا به حال بریا یک بار هم که شده از کرم دور چشم و یا روتین مراقبتی پوستی دور چشم استفاده نکرده باشید و به قولی برای رفع تیرگی دور چشم هایتان قدمی بنداشته باشید، مطمئنا ایجاد حلقه های تیره زیر چشم یکی از مشکلات رایج پوست برای شما است. چه کم خواب باشید، چه از آلرژی خاصی رنج می برید یا صرفا علائم پیری را تجربه می کنید، سیاهی دور چشم ممکن است به دلایل متعددی ظاهر شود. اما توجه کنید مهم نیست که چه چیزی باعث آن ها می شود، در هر صورت می تواند چهره شما را کسل و خسته نشان دهد. حالا فکر کنید این تیرگی با پف نیز همراه باشد!

با این حال نگران نباشید، حلقه های تیره و تاریک دور چشم شکست ناپذیر نیستند. در موارد محدود خواب شبانه میزان و مرتب و همچنین نوشیدن آب کافی به کاهش این علائم کمک می کند. اما برای موارد سر سخت تر که گاهی به دلیل افزایش سن و عوامل محیطی و ژنتیکی ایجاد می شود، استفاده از کرم دور چشم رفع تیرگی می تواند عالی ترین گزینه درمان باشد.

توجه داشته باشید پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است و از آنجایی که اولین علائم پیری را در خود نشان می دهد باید از محصولات اختصاصی و کاملا اصل استفاده شود تا دچار هیچ گونه عارضه ای نشود، حال حتی اگر قصد خرید بهترین کرم دور چشم برای رفع سیاهی را داشته باشید. از بین تمامی محصولات ارائه شده جهت رفع تیرگی زیر چشم موجود در بازار، چند مورد از با کیفیت ترین و قیمت مناسب ترین آن ها را در این مقاله برای شما نقد و بررسی کرده ایم.

بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی

چگونه بهترین کرم دور چشم انتخاب کنیم؟   

روز های خسته کننده، کار های طولانی و بی خوابی شبانه همگی می توانند به چشم های زیبای شما آسیب برسانند و این آسیب را با حلقه های تیره و مزمن، پف و چین و چروک پوست اطراف چشم نمایان کند. رایج ترین این مشکلات که حتی در دهه 20 و 30 سالگی خود را نشان می دهد حلقه های تیره دور چشم است. این تیرگی ها می توانند ناشی از اثرات محیطی، ژنتیکی، فقر اهن و دلایل بسیار دیگری باشد. با مراجعه به داروخانه ها و فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی با حجم عظیمی از بهترین کرم دور چشم برای رفع سیاهی مواجه می شوید که ممکن است شما را دچار سردرگمی کند. در ادامه چند مورد از پر طرفدار ترین کرم دور چشم رفع تیرگی را برای شما نقد و بررسی کرده ایم.

معرفی 8 مورد از بهترین کرم دور چشم برای رفع سیاهی

  1. کرم دور چشم بلوبری واندر بیوآکوا BIOAQUA

اگر قصد خرید کرم دور چشم جهت رفع سیاهی و تیرگی دارید، حتما محصولی انتخاب کنید که در ترکیبات خود دارای مواد طبیعی باشد تا هیچ گونه حساسیتی برای چشمان زیبای شما ایجاد نکند.  این کرم دور چشم بیوآکوا که از پر طرفدار ترین های موجود در بازار می باشد در فرمولاسوین خود دارای جو دو سر، عصاره زغال اخته و روغن شیباتر می باشد که که به طرز معجزه سآسایی به مبارزه با حلقه های تیره دور چشم می رود. این کرم فوق العاده به راحتی پوست حساس و نازک اطراف چشم را آبرسانی و مرطوب می کند. کرم دور چشم بلوبری بیوآکوا یک محصول ضد پف و گودی و همچنین ضد تیرگی می باشد. این کرم حاوی آنتی اکسیدان حس درخشش و روشنی را به چهره شما باز می گرداند. لازم به ذکر است که این محصول برای افراد بالای 20 سال کاملا مناسب است و سازگار با تمامی پوست ها می باشد.

کرم دور چشم بلوبری واندر بیوآکوا BIOAQUA

  1. کرم مرطوب کنند و لیفتینگ دور چشم برنج بیوآکوا

همه ما یک بار هم که شده درباره خواص برنج و ارتباط آن با پوست چیز هایی شنیده ایم! اکنون بیوآکوا با مغز متفکر خود عصاره برنج را در قالب یک کرم دور چشم وارد بازار کرده است. این کرم دور چشم اقتصادی که یک آبرسان و مرطوب کننده قوی به شمار می رود پوستی صاف و شفاف تحویل شما می دهد. این محصول به صورت کاملا تخصصی لکه های تیره اطراف چشم را از بین می برد. از دیگر ویژگی های ناب و بی نظیر این کرم از برند بیوآکوا می توان به از بین بردن چین و چروک و همچنین لیفت و کشیده شدن پوست اشاره کرد. این محصول سازکار با تمامی پوست ها است و با قیمت مناسب و کیفیت عالی که دارد محبوب دل افراد بسیاری شده است.

کرم جوان ساز لیفتینگ و مرطوب کننده دور چشم برنج بیوآکوا

  1. کرم دور چشم هیالورونیک اسید بیوآکوا

سومین محصول انتخابی از طرف تیم ما به آن دسته از افرادی که به دنبال بهترین کرم دور چشم برای رفع سیاهی می گردند، کرم دور چشم حاوی هیالورونیک اسید از برند بیوآکوا می باشد. این کرم عملکرد بی نظیری در ابرسانی پوست دارد که به طرز شگفت انگیزی کدری و حلقه های تیره دور چشم را از بین می برد. این محصول با قوی و مقاوم کردن پوست، سبب کاهش سرعت رشد چین و چروک می شود. با خرید کرم دور چشم هیالورونیک اسید بیوآکوا با علائم پیری و حلقه های تیره دور چشم طی یک دوره مصرف کوتاه برای همیشه خداحافظی کنید. این محصول هیچ گونه عارضه ای برای پوست ایجاد نمی کند و از قیمت کاملا مناسبی برخوردار است.

کرم دور چشم هیالورونیک اسید بیوآکوا

  1. کرم شب دور چشم بیوآکوا

اضافه کردن یک کم دور چشم با کیفیت به روتین پوستی که دارید می تواند تا سالیان سال شما را از شر علائم پیری نجات می دهد. کرم دور چشم شب با خاصیت ضد حساسیتی که دارد مناسب تمامی پوست ها است. اگر شما نیز به دنبال یک محصول عالی جهت کاهش تیرگی های دور چشم خود می گردید، کرم دور چشم شب بیوآکوا یک گزینه عالی برای شما است. این محصول به طور اختصاصی پوست اطراف چشم را آبرسانی و مرطوب می کند و با این کار سبب رفع تیرگی، چین و چروک و همچنین رفع پف و تیرگی می شود. حجم بسیار عالی و قیمت کاملا مناسب از بهترین ویژگی های این کرم فوق العاده از برند بیواکوا می باشد.

کرم شب دور چشم بیوآکوا

  1. کرم دور چشم کاسه ای عسل ضد پیری بیوآکوا

اگر تمامی مشکلات پوستی به اطراف چشمان زیبای شما حمله کرده اند و دچار کسلی و بی حالی شده اید، تمامی نگرانی های خود را به دستان معجزه آسای کرم دور چسم کاسه ای ضد پیری بیوآکوا بسپارید. این کرم که حاوی مقدار بسیار زیادی عسل در ترکیبات خود است، به صورت کاملا ملایم پوست اطراف چشم را لایه برداری می کند و شما را از شر تیرگی و چین و چروک نجات می دهد. این کرم یک محصول کاملا ضد قارچی و ضد التهابی است که به صورت تخصصی پوست را هیدراته نگه می دارد. این محصول شگفت انگیز به طور قابل توجهی روند پیری را در پوست اطراف چشمان شما کاهش می دهد.

کرم دور چشم کاسه ای عسل ضد پیری بیوآکوا

  1. کرم دور چشم ضد تیرگی و چین و چروک ویتامین سی بیوآکوا

اگر تا این قسمت از مقاله هنوز به بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی دست پیدا نکرده اید، این محصول خوراک شما است. کرم ضد تیرگی ویتامین سی بیوآکوابا افزایش تولید کلاژن در پوست اطراف چشم حلقه های تیره را به طرز موثری از بین می برد. هایپرپیگمانتاسیون و هر لک و تیرگی دور چشمان خود را به دست این کرم فوق العاده بسپارید و از دیدن نتایج شگفت انگیز نهایت لذت را ببرید. این کرم اقتصادی و با کیفیت پوست را آبرسانی می کند و چین و چروک را کاهش می دهد. این محصول سازگار با تمامی پوست ها را می توانید از داخل وب سایت خریدارای نمایید.

کرم دور چشم ویتامین سی بیوآکوا

  1. کرم دور چشم گل داوودی مکزیکی بیوآکوا BIOAQUA

بیوآکوا از جمله برند های معروف و محبوب بین مردمی است که در زمینه تولید بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی غوغا به پا کرده است و با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب محبوب دل افرادی شده است که به روتین پوستی خود اهمیت بالایی می دهد. این محصول فوق العاده به راحتی آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست اطراف چشم را انجام می دهد و در نهایت هر گونه تیرگی و سیاهی را از چشمان زیبای شما می گیرد. این محصول یک بافت کاملا نرم و سبک دارد و ضد حساسیت می باشد. ضد پیری و جوان سازی از شگفتی های این کرم حاوی عصاره گل داوودی می باشد. با استفاده مداوم از این محصول شاهد از بین رفتن چیمن و چروک اطراف چشم خود می شوید.

کرم دور چشم گل داوودی مکزیکی برند بیوآکوا BIOAQUA

  1. کرم دور چشم لیراک Lierac

اگر به دنبال یک محصول با کیفیت و قیمت مناسب جهت رفع تیرگی اطرف چشم خود می گردید، پیشنهاد اخر تیم ما به شما خرید کرم دور چشم لیراک می باشد. این محصول حرفه ای که با ترکیبات خود به راحتی به مبارزه با رفع تیرگی و گودی زیر چشم می رود، در دوره مصرف با آبرسانی و مرطوب کنندگی شادابی و نشاط را به چهره شما بر می گرداند. این محصول شگفت انگیز یک درمان قوی برای پف زیر چشم و ساهی و چین و چروک می باشد. کرم دور چشم لیراک داخل فروشگاه قابل سفارش است.

کرم دور چشم لیراک

نحوه استفاده از کرم برای رفع تیرگی دور چشم

حال که می دانید نباید از هر کرمی برای رفع تیرگی دور چشم استفاده کنید و در واقع این کرم های دور چشم هستند، که برای این کار ساخته شده اند، بهتر است که طرز و نحوه استفاده از آنها را نیز یاد بگیرید، بار این کار، یعنی رفع تیرگی دور چشم، بهتر است که ابتدا صورتتان را کامل شستشو داده و آلودگی های آن را به سویله یک فوم شستشوی صورت عالی از بین برده باشید، همچنین از تونر نیز استفاده کرده باشید، در این مرحله شما می توانید از کرم دور چشم استفاده کرده و نقاطی را بر روی پوست زیر چشم هایتان به وود آورده و با نوک انگشت کوچکتان از داخل ترین قسمت چشم، شروع کرده و به وسیله کرم، پوست زیر چشم هایتان را به آرامی ماساژ دهید. ادامه این کار به مدت 3 الی 5 دقیقه می تواند به جذب کرم کمک کرده و نتیجتا اثر گذاری آن بیشتر گردد.

بهترین کرم دور چشم برای رفع تیرگی

سخن پایانی

اگر به دنبال بهترین کرم دور چشم رفع سیاهی دور چشم می کردید حتما مقاله بالا را مطالعه کنید و از بین معرفی های خفن، عالی ترین محصول را برای خود انتخاب کنید. تمامی محصولات معرفی شده در مقاله بالا طی چند سال سابقه فروش، رضایت های بسیاری از سوی کاربران ماطبان فروشگاه کسب کرده است. در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

source

توسط