اوسمار ویرا مربی تیم فوتبال پرسپولیس، در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان از هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران درباره وضعیت مرتضی پورعلی گنجی گفت: امیدواریم که مرتضی محکم و قوی‌تر از قبل، برگردد. شرایط خیلی بدی بود و می‌توان گفت یک بدشانسی برای پرسپولیس و مرتضی بود. این اتفاق قبلا هم برای چند بازیکن جوان و آینده‌دارمان رخ داد. مرتضی به عنوان یکی از بازیکنان مهم و رهبران تیم شناخته می‌شد و حالا باید دنبال راه حلی باشیم که بدون او بتوانیم همان‌طور قوی به کارمان ادامه دهیم.

او افزود: الان فرصتی است تا بازیکنانی مثل گئورگی و فرشاد که کمتر فرصت بازی پیدا کرده‌اند، خودشان را نشان دهند. این بازیکنان فصل گذشته بازی‌های مهمی برای ما انجام دادند.

مربی پرسپولیس تصریح کرد: خیلی خوب است که بازیکنان با کیفیتی در حد تیم ملی داشته باشیم، اما این مشکلات هم وجود دارد. وقتی در روز‌های فیفا بازیکنان‌تان می‌روند، تیم‌ها دچار مشکل می‌شوند. بازیکنان دیروز بازی و سپس سفر کردند و اکنون هم در مسیر قزوین هستند و هنوز هم از شرایط آن‌ها مطمئن نیستیم و باید ببینیم در چه شرایطی هستند.

اوسمار در مورد شرایط امید عالیشاه گفت: امید اول هفته احساس مصدومیت داشت و اکنون چند ساعت تا بازی مانده و باید شرایط او را بررسی کنیم.

مربی برزیلی پرسپولیس خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله این است که بازیکنان را بتوانیم خوب ریکاوری کنیم که به شرایط خوب بازی برسند. نمی‌توانیم به بازی فکر کنیم وقتی بازیکنان ما شرایط ریکاوری ندارند. برای تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس که در چند جام بازی می‌کنند، باید برای این مشکلات راه حل داشته باشیم. ما گروه فنی خوب و مربی بدنساز خوبی داریم و حتما فکر خواهیم کرد و از مشکل بیرون بیاییم. مطمئنا زمانی که بازی‌ها قطع بود مشکل وجود داشت و فقط هفته‌ها تمرین می‌کردیم و اکنون هم ۳-۴ روز یکبار بازی داریم و این هم یک چالش است، اما ما اینجا هستیم که چالش‌ها را برطرف کنیم.

او درباره غیبت سرمربی تیم پرسپولیس  در نشست خبری عنوان کرد: گل‌محمدی عذرخواهی کرد که در نشست خبری نبود، چون ما جلسه فنی مهمی داشتیم و حتما باید او در جلسه می‌بود و در مورد بازی فردا صحبت می‌کرد.

اوسمار درباره سوالی مبنی بر اینکه درخواست گل‌محمدی برای لغو فیفادی و حالا مصدومیت پورعلی‌گنجی در فیفادی گفت: یک مقدار سخت است که بخواهم در این مورد صحبت کنم. چون من نمی‌دانم صحبت آقا یحیی در این مورد چه بوده است. اگر من بخواهم در مورد خودمان فکر کنم طبیعتا دوست دارم بازیکنان در کنار ما باشند تا ما مراقبشان باشیم و با ما تمرین کنند، اما از طرف دیگر هم این فرصتی است برای تیم ملی که بازی رسمی داشته باشد. فکر می‌کنم باید تصمیماتی گرفته شود که برای تمام فوتبال ایران خوب باشد، هم برای تیم ملی و هم باشگاه‌ها.

مربی پرسپولیس درباره مصدومیت مهدی ترابی گفت:  اکنون ترابی  آمادگی و شرایط جسمانی مناسبی برای بازی دارد. فصل گذشته یکی از بازیکنان مهم ما در راه قهرمانی بود و شاید به آن فرم نرسیده، اما برای بازی فردا شرایط مناسبی دارد. او آماده بازی است، اما باید صبر کنید ببینید بازی خواهد کرد یا خیر.

اوسمار درباره  وضعیت زمین برگزاری بازی بیان کرد: من زمین را ندیدم، اما یکی از همکاران را فرستادیم و تائید کرد که کیفیت زمین چمن خوب است.

source

توسط