شایعه: تاریخ عرضه کنسول PS5 Slim لو رفت

جزئیات جدیدی در مورد تاریخ عرضه پلی استیشن ۵ اسلیم (PS5 Slim) و برنامه‌های سونی برای باندل مخصوص فاش شده است.

این شرکت اخیرا اعلام کرد که یک مدل کوچکتر PS5 را در ماه نوامبر در ایالات متحده عرضه می‌کند و سپس در ماه‌های آینده برای مناطق دیگر منتشر کند. مانند مدل اصلی، PS5 جدید در قالب یک نسخه استاندارد با درایو دیسک و نسخه دیجیتال بدون آن در دسترس خواهد بود.

بر اساس اطلاعات اینسایدر قابل اعتماد billbil-kun، سونی قصد دارد یک کنسول نسخه استاندارد PS5 Slim همراه با بازی Marvel’s Spider-Man 2 را در ۸ نوامبر (۱۷ آبان) در ایالات متحده عرضه کند.


مطلب پیشنهادی:آموزش ساخت اکانت پلی استیشن ریجن ترکیهبازی‌های پلی استیشن را نصف قیمت بخرید!
آموزش ساخت اکانت پلی استیشن ریجن ترکیه

طبق گزارشات، قیمت آن ۵۵۹.۹۹ دلار خواهد بود که همان قیمت مدل فعلی PS5 همراه با بازی است که فردا منتشر خواهد شد. گزارش billbil-kun همچنین تاریخ انتشار PS5 Slim (استاندارد و دیجیتال) را ۱۰ نوامبر در آمریکا ذکر کرده است.

ممکن است اطلاعات متناقضی در مورد تاریخ عرضه کنسول کشف کرده باشد، یا شاید سونی قصد دارد باندل Spider-Man 2 را چند روز قبل از عرضه مستقل PS5 Slim منتشر کند.

این دیتاماینر همچنین خاطرنشان کرد که برخی از خرده‌فروشان ژاپنی از جمله آمازون پیش‌فروش PS5 Slim را در روز چهارشنبه آغاز کردند و تاریخ عرضه کنسول جدید در کشور ژاپن را نیز ۱۰ نوامبر اعلام کردند.

PS5

قیمت‌های خرده‌فروشی پیشنهادی برای مدل جدید پلی استیشن ۵ به شرح زیر است:

  • کنسول با درایو دیسک بلوری الترا اچ‌دی – ۴۹۹.۹۹ دلار / ۵۴۹.۹۹ یورو / ۴۷۹.۹۹ پوند
  • کنسول نسخه دیجیتال – ۴۴۹.۹۹ دلار / ۴۴۹.۹۹ یورو / ۳۸۹.۹۹ پوند

این نشان‌دهنده افزایش ۵۰ دلاری قیمت نسخه دیجیتال در ایالات متحده است. هر دو نسخه که با فضای ذخیره‌سازی ۱ ترابایتی عرضه می‌شوند نیز گران‌تر از مدل‌های لانچ در ژاپن خواهند بود.

برخلاف مدل فعلی، کسانی که نسخه دیجیتال جدید را خریداری می‌کنند، می‌توانند بعداً یک درایو دیسک Blu-ray به آن اضافه کنند، زیرا به صورت جداگانه به قیمت ۷۹.۹۹ دلار / ۱۱۹.۹۹ یورو / ۹۹.۹۹ پوند به فروش می‌رسد.

اگر کاربران بخواهند کنسول را در حالت عمودی قرار دهند، PS5 جدید به یک پایه ۳۰ دلاری / ۳۰ یورویی / ۲۵ پوندی نیاز دارد. هنگامی که موجودی سونی از نسخه لانچ کنسول PS5 به پایان رسید، مدل جدید تنها مدل موجود برای خرید خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Last of Us Part 1 Remakeطلای جلاخورده
بررسی بازی The Last of Us Part 1 Remake


ده شخصیت واقعی در اساسینز کرید

بازی The Outlast Trials آپدیت جدیدی دریافت می‌کند - ویجیاتو

source

توسط