در اواخر سال گذشته، پیکاپ چانگان به نام هانتر در چین معرفی شد. این خودرو به عنوان نسخه لوکس از مدل کایسن F70، از مدتی قبل در روسیه هم عرضه می‌­شود.

طراحی چانگان هانتر 2024

با وجود آنکه مدت خیلی کمی از عرضه چانگان هانتر می­‌گذرد، خودروساز چینی تصمیم گرفته این محصول را مورد بروزرسانی قرار دهد. با استناد بر تصاویری که توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) انتشار یافته، می‌­توان دریافت که طراحی نمای جلوی چانگان هانتر به اعضای سری یونی همچون یونی-وی و یونی-کی شباهت یافته است.

چراغ‌های نسبتا کوچک جلو در کنار دیلایت باریک، جلوپنجره چندضلعی با جزئیات افقی و طراحی متفاوت بخش پایینی سپر جلو، چهره این خودرو را تغییر داده است.

2024 چانگان هانتر

از این تصاویر می­‌توان نتیجه گرفت که قطعه کناری جلوپنجره و اجزای آن را می‌توان به رنگ مشکی یا همرنگ با بدنه سفارش داد. این طرح در اعضای سری یونی جالب به نظر می­‌رسد، اما باید اعتراف کرد که برای یک خودروی پیکاپ چندان متناسب نیست.

همچون گذشته، چانگان هانتر فقط به فرم دوکابین و در دو نسخه با فاصله محوری 3.18 یا 3.43 متر تولید خواهد شد. طول محفظه بار در این دو نسخه به ترتیب 1.6 و 1.85 متر اعلام شده است.

مشخصات فنی چانگان هانتر 2024

بنابر مدارک MIIT، چانگان هانتر جدید به پیشرانه هیبرید مجهز شده است، که از پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 190 اسب­‌بخار قدرت، 2 موتور برقی با 95 و 177 اسب‌­بخار قدرت در محورهای جلو و عقب و یک مجموعه باتری لیتیوم-یون تشکیل شده است.

2024 چانگان هانتر

از مجموع خروجی این سامانه و همچنین ظرفیت باتری اطلاعی در دسترس نیست، که البته در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

چانگان هانتر در بازار روسیه با پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ با 226 اسب­‌بخار قدرت و 390 نیوتن‌متر گشتاور به همراه گیربکس 8 سرعته اتوماتیک ساخت ZF به فروش می‌­رسد. قیمت این خودرو در دو نسخه به ترتیب 3,429,900 و 3,479,900 روبل تعیین شده، که تقریبا معادل با 35,100 و 35,600 دلار است.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط autokhabari