قابلیت جدیدی به اینستاگرام اضافه شده که به شما اجازه می‌دهد تصاویر داخل گوشی یا منتشر شده در Instagram را به استیکر تبدیل کنید!

اینستاگرام مشغول آزمایش قابلیت جدیدی است که می‌تواند به کاربران اجازه دهد از تصاویر خود استیکر بسازند و از آن‌ها در ریلزها و استوری‌های خود استفاده کنند. در حالی که چندی پیش کمپانی متا از یک سیستم استیکرساز مبتنی بر هوش مصنوعی رونمایی کرده بود، اما استفاده از قابلیتی که اینستاگرام در اختیار کاربرانش می‌گذارد، بسیار ساده‌تر است. فقط کافیست سوژه داخل عکس را انتخاب کنید تا پس زمینه آن حذف شود و در اختیار شما قرار بگیرد.

ابزار ساخت استیکر اینستاگرام

آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام ویدیویی را داخل کانال پخش خود در این شبکه اجتماعی منتشر کرده و چگونگی عملکرد این قابلیت جذاب را به‌نمایش گذاشته است. او می‌گوید علاوه بر امکان ساخت استیکر از تصاویر ذخیره شده داخل گالری، شما همچنین می‌توانید از تصاویر به‌اشتراک گذاشته شده داخل اینستاگرام هم استیکر بسازید.

موسری هیچ توضیح اضافه‌تری در مورد این ویژگی نداده است. فقط گفته که کاربران می‌توانند از آن به‌عنوان گزینه‌ای برای خلق استیکرهای بانمک و جذاب استفاده کنند. در حال حاضر این قابلیت به‌صورت آزمایشی شروع به فعالیت کرده و هنوز در دسترس عموم کاربران قرار نگرفته است. اینستاگرام علاوه بر این، در حال آزمایش چند قابلیت جدید دیگر مثل اجرای نظرسنجی در بخش کامنت‌ها و نمایش استوری‌ها برای گروه‌های مختلفی از کاربران نیز هست که به‌زودی در اختیار عموم کاربران قرار می‌گیرد.

source

توسط