طرفداری | دو تیم بارسلونا و رئال مادرید شنبه (ششم آبان) در استادیوم المپیک بارسا به مصاف هم می‌روند.

این اولین ال کلاسیکوی رسمی جود بلینگام است و این بازیکن که بدون هیچ شک و تردیدی ستارۀ رئال مادرید در این فصل بوده، به گفتۀ خودش مشتاقانه منتظر این بازی خاص است. جود بلینگام در خصوص بازی با بارسلونا صحبت کرده و گفته خوشحالی پس از گل کریستیانو رونالدو را در نیوکمپ به خوبی به یاد دارد.

مشتاقانه منتظر بازی مقابل بارسلونا هستم. می‌دانم که ال کلاسیکو چه تاثیری در بین هواداران، رسانه‌ها و فوتبال به طور کلی دارد و در عین حال مسئولیت کسب 3 امتیاز این بازی را در قبال باشگاه و هواداران احساس می‌کنم.

همیشه جشن‌ها و شادی‌های گل بازیکنان رئال در این مسابقه خاص را به یاد دارم. “کالما کالما” کریستیانو در نیوکمپ را به یاد دارم.

من مدیون هواداران هستم. احساس قوی در برنابئو دارم، با شنیدن صدای جمعیت، به خصوص وقتی آنها مرا تشویق می‌کنند. به خاطر کاری که در استقبال از من انجام دادند، می‌خواهم آنها را بیشتر و بیشتر خوشحال کنم.

وقتی هواداران “هی جود” را سر می‌دهند، احساسی فوق‌العاده‌ای به من دست می‌دهد که وصف نشدنی است. این چیزی است که من واقعاً به آن افتخار می‌کنم و از طرفداران به خاطر رفتاری که با من داشتند سپاسگزارم.

به ثمر رساندن 11 گل واقعا شگفت‌انگیز است، اما من همیشه می‌خواهم پیشرفت کنم و امیدوارم به این کارم ادامه دهم.

source

توسط