به نظر یکی از ایستراگ‌های مخفی بازی Marvel’s Spider-Man 2، اشاره به بازی Wolverine ساخته‌ی اینسومنیاک (Insomniac Games) دارد.

جدیدترین بازی Wolverine هم اکنون توسط استودیوی اینسومنیاک در حال ساخت است و به نظر محیطی که بازی در آن جریان دارد جزیره‌ی Madripoor، در جنوب شرق آسیاست (یکی از محیط‌هایی که بیشتر داستان‌های X-Men با آن در ارتباط است.) حالا یکی از ایستراگ‌های بازی Marvel’s Spider-Man 2 مرتبط با یکی از سکانس‌های مرتبط با کاراکتر MJ است که در آن می‌توانید در یکی از پایگاه‌های شخصیت Kraven، نوشته‌ای را پیدا کنید که در آن نام جزیره‌ی Madripoor ذکر شده است. همین کافی است تا بیشتر گمانه زنی‌های طرفداران برای قطعی شدن ارتباط این دو بازی، یا نقشه‌ی احتمالی بازی Wolverine قطعی شود.

همچنین در تریلر بازی Wolverine نیز ایستراگ‌های فراوانی پیدا می‌شوند که اشاره به به جزیره Madripoor دارند. با موفقیت عظیمی که بازی Marvel’s Spider-Man 2 کسب کرد، پلیرها قطعا انتظار خواهند داشت تا Wolverine نیز بتواند جای پای این عنوان بگذارد.

نظر شما چیست؟ آیا این یکی از ایستراگ هایی است که تصادفی بوده یا اینسومنیاک به طور غیرمستقیم قصد داشته تا اشارات ریزی به بازی Wolverine داشته باشد ؟

source

توسط