راهنمای هدیه نهایی عطر روز پدر برای سال 2017
ممکن است روز پدر نزدیک باشد، اما هنوز زمان کافی برای ارسال یک هدیه متفکرانه وجود دارد. از آنجایی که من نمی توانم چیزی را بیشتر از یک عطر انتخاب شده با استقبال خوب تصور کنم، در زیر رایحه ای مناسب برای پدر در زندگی خود پیدا خواهید کرد – مهم نیست که او در چه دسته ای قرار می گیرد. حتی بهتر؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای تحویل در زمان مناسب روز پدر کلیک کنید.

ایده‌آل برای آقایانی که سبکشان کلاسیک‌تر است، چرم روسی Memo Paris از فوجر برای احساس آشنا و قابل دسترس استفاده می‌کند.
یادداشت پاریس
اگر او مرد کت و شلوار و کراوات است، چرم روسی Memo Paris را امتحان کنید
ایده‌آل برای آقایانی که سبکشان کلاسیک‌تر است، این خلاقیت از fougere (که برای سرخس فرانسوی است) استفاده می‌کند تا احساس آشنایی و نزدیک شدن به شما داشته باشد. (در برخی از نمادین‌ترین ادکلن‌های مردانه این یک یادداشت است.) اما برای جلوگیری از عابران پیاده، فوجر در اینجا با نعناع و کافور – که همچنین از تسخیر چرم جلوگیری می‌کند – برای جلوه‌ای شفاف و خنک‌کننده جایگزین شده است. .
بهترین عطر مردانه
تام فورد با الهام از سواحل کوریسکان، فضای بیرونی عالی را برای این معجون در آغوش می کشد.
تام فورد
اگر او در فضای باز است، Vert D'Encens تام فورد را امتحان کنید
این طراح تحسین شده با الهام از سواحل زیبای کوریسکان و آب های نیلگون آن، فضای باز را برای این معجون در آغوش می گیرد. کاج شامل سبزی است، در حالی که اسطوخودوس و لیمو چیزی را نرم می کنند که در غیر این صورت می تواند یک معجون سنگین باشد. صاف، نامحسوس دودی و ماندگاری فوق العاده ای دارد. دو اسپریتز بدون زحمت شما را از روز به شب می برد.

Morning Chess خاطرات کودکی بنیانگذار در بازی شطرنج در تابستان در سوئد را به تصویر می کشد.
عطرسازی ویلهلم
اگر او باهوش و روشنفکر است، شطرنج صبحگاهی Vilhelm Parfumerie را امتحان کنید.
بنیانگذار یان آلگرن، کمی تلاش مغزی است، این را حول خاطرات دوران کودکی بازی شطرنج با اعضای خانواده در تابستان در سوئد می سازد. اما به نحوی او همه اینها و موارد دیگر را به تصویر می کشد. این تداعی کننده یک روز صاف و مطبوع است، زمانی که هوا مملو از درختان کاج، علف سبز، و اقیانوس شور است. (نکته: این برای زنان به همان اندازه فریبنده است.)

تصور کنید ماستیک، فلفل سفید، مشک و کهربا در شهروند ایکس به شکل بازیگوشی با هم ترکیب می شوند.
نیهیلو سابق
اگر او خلاق و هنرمند است، Ex Nihilo's Citizen X را امتحان کنید
جدیدترین و با نام مناسب از برند مدرن پاریسی یکی از دوگانگی و پارادوکس است، ویژگی هایی که اکثر خلاقان معاصر از آن استقبال می کنند. تصور کنید ماستیک، فلفل سفید، مشک و کهربا به طرز بازیگوشی با هم مخلوط می شوند. به نظر نمی رسد هیچ نتی بر آن غالب باشد، بنابراین این رایحه خاصی است که باعث می شود افراد سر را برگردانند – به دلایل درست.

با این اسپری براق و قابل شارژ مجدد Acqua di Parma به سبک سفر کنید.
آکوا دی پارما
اگر او جت ​​ستتر است، اسپری مسافرتی چرمی Acqua di Parma's Ingredient Collection را امتحان کنید (همچنین در بوتیک Acqua di Parma Brickell و از طریق تلفن در +1 786 220 8840 موجود است)
هنگامی که می توانید با این اسپری شیک و قابل شارژ مجدد به سبک سفر کنید، نیازی به سر زدن با آن ویال های نمونه کوچک نیست. این کیف از چرم قهوه ای خوشرنگ ساخته شده و توسط صنعتگران ایتالیایی دوخته شده است. در مورد رایحه ها، می توانید از میان 6 رایحه، از مجموعه مواد تشکیل دهنده این برند، رایحه را انتخاب کنید. هر یک از آنها مواد کمیابی را که از سرتاسر جهان تهیه می‌شود، از جمله عود، مر و چوب آبنوس را به نمایش می‌گذارد.

برای دهه‌ها، مشاهیر و مشاهیر به این ترکیب تند از برگ‌های لیمو، بنفشه… [+] و عنبر وابسته بودند.
عقیده
اگر او یک خبره و طرفدار عطر است، Creed's Green Irish Tweed 1 Liter Flacon را امتحان کنید.
برای دهه‌ها، مشاهیر و مشاهیر به این ترکیب تند از گیلاس لیمو، برگ‌های بنفشه و عنبر – که مسلماً یکی از محبوب‌ترین رایحه‌های مردانه در تاریخ است، وابسته بوده‌اند. این را معادل آراستگی کت و شلوار سرمه ای یقه ای بی نقص و اوج خود در نظر بگیرید: همیشه شیک و همیشه در نقطه نظر.

این عطر رولی که به تازگی روانه بازار شده است برای پدر جدیدی که دستش را پر کرده است عالی است.
محصولات باربر امپریال
اگر او یک پدر جدید است، ادکلن Roll-on Roll-on از Imperial Barber Products را امتحان کنید
فقط به این دلیل که دستانش پر از شادی است به این معنی نیست که باید بوی عالی را قربانی کند. این ادکلن بدون الکل و روغنی برای استفاده آسان است: به سادگی رول کنید و بروید. از آنجایی که رایحه تازه است و ذره ای تحسین برانگیز نیست، برای همه نزدیکان او – حتی کسانی که حساس ترین بینی ها را دارند – لذت بخش خواهد بود.
من را در توییتر دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. کیتی چانگ کتی یک نویسنده مستقل در بروکلین است. او کار خود را به‌عنوان مشارکت‌کننده در مجله تی: نیویورک تایمز شروع کرد و از آن زمان به سفر، غذا، فرهنگ و سلامتی برای رسانه‌های مختلف، از جمله Food & Wine، Travel + Leisure، Vogue، Architectural Digest، Bloomberg پرداخته است. ، و بیشتر. او عاشق کره، پیتزا (لطفاً در مزرعه) و سگ های نجات است.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط autokhabari