طنز و ناامنی حملات به عنوان جیل بایدن
احتمالاً تا به حال مقاله نظر درباره دکتر جیل بایدن را دیده اید. بله، من از دستورالعمل های AP Style در مورد استفاده از “Dr” آگاه هستم. برای متخصصان پزشکی واجد شرایط در روزنامه نگاری. بعداً دوباره آن را مرور خواهم کرد. بنا به دلایلی، نویسنده ای مجبور شد به جیل بایدن، که مدرک دکترای آموزش را از دانشگاه دلاور دریافت کرده بود، به دلیل استفاده از اصطلاح «دکتر» حمله کند. این قطعه این استفاده را «تقلبی» و «کمیک» نامید. چیزهای زیادی در مورد این قطعه مرا آزار می داد – زن ستیزی، لحن، عدم درک آشکار برنامه های دکترا، و سطح آشکار بی احترامی به دکتر بایدن. او به معنای واقعی کلمه بانوی اول بعدی را «بچه» نامید. با توجه به تجربیات شخصی خودم در این مورد، از خود پرسیدم: “چه مشکلی با ناامنی هایی که برخی افراد در مورد دکترا دارند؟”
پیتسبورگ، پنسیلوانیا – 02 نوامبر: دکتر جیل بایدن در حمایت از شوهرش از دموکرات‌ها … [+] نامزد ریاست‌جمهوری جو بایدن در جریان یک گردهمایی کمپین انتخاباتی در هینز فیلد در 02 نوامبر 2020 در پیتسبورگ، پنسیلوانیا صحبت می‌کند. یک روز قبل از انتخابات، بایدن در پنسیلوانیا، یک ایالت میدان جنگ کلیدی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در سال 2016 با اختلاف اندکی پیروز شد، کمپین انتخاباتی می کند. (عکس از درو آنگرر/ گتی ایماژ)
Getty Images ابتدا، اجازه دهید با طنز آشکار همه چیز شروع کنیم. نویسنده از دکتر بایدن انتقاد می‌کند که تا آنجا که من می‌دانم از کسی نخواسته است که با این عنوان به او اشاره کند، گویی می‌خواهد از ارزش کار دکتری‌اش بکاهد. مطالعه پایان نامه او در حوزه رهبری آموزشی بود و به مسائل حفظ دانشجو پرداخت. تمرکز خاص او بر محیط کالج اجتماعی با توجه به روندهای آموزش عالی تازه و به موقع بود. به نظر می رسد نویسنده نظر استدلال می کند که فقط افرادی که دارای مدرک پزشکی هستند باید “دکتر” نامیده شوند. اینجا کنایه می آید.
طبق فرهنگ لغت آنلاین مریام وبستر، “دکتر از کلمه لاتین “معلم” می آید و در اصل به گروه کوچکی از الهیدانان اشاره می کند که از کلیسا برای صحبت در مورد مسائل مذهبی تایید شده بودند. با گذشت زمان، این اصطلاح گسترش یافت و شامل متخصصان پزشکی و سایر متخصصان شد. Etymonline.com اشاره می کند که توصیف، “دارنده بالاترین مدرک در یک دانشگاه، کسی که تمام مدارک یک دانشکده را گذرانده است و از این طریق قدرت تدریس موضوعات موجود در آن را دارد” مربوط به اواخر قرن چهاردهم است. استفاده از اصطلاح “دکتر” در پزشکی تا اواخر قرن شانزدهم رایج نبود.
این روزها انواع مختلفی از مدرک با “دکتر” در ایالات متحده وجود دارد:

تحصیل در ترکیه

* دکترای فلسفه (PhD)
* دکترای مدیریت بازرگانی
* دکترای آموزش و پرورش (EdD)
* دکترای الهیات
* دکترای علوم (DSc)
* دکترای علوم حقوقی و دکتری علوم حقوق
* دکترای فقه (J.D.)
بیشتر برای شما وکیل سابق کاخ سفید به سی ان ان گفت که دونالد ترامپ احتمالا زمانی را در زندان سپری می کند به دلیل نقض دستور گگ سرنوشت. – 11 دسامبر: گروهی از پزشکان متخصص ترک به بیمارستان کوبانبی آمدند تا … [+] عملیات هایی را برای 40 بیمار از جمله 21 کودک به عنوان بخشی از پروژه سازماندهی شده توسط وزارت بهداشت ترکیه در منطقه کوبانبی که از دست تروریست ها آزاد شد، انجام دهند. عملیات سپر فرات در سوریه در 11 دسامبر 2020. (عکس از عمر الون/ خبرگزاری آنادولی از طریق گتی ایماژ)
آژانس آنادولو از طریق گتی ایماژ من اتفاقاً دکترای هواشناسی فیزیکی از دانشگاه ایالتی فلوریدا دارم. این پس از یک برنامه 5 ساله سخت دوره، تحقیق، پایان نامه نویسی و انتشارات به دست آمد. پرونده جیل بایدن من را به یاد چند باری انداخت که مردم جملاتی مانند “اوه تو یک دکتر واقعی نیستی، تو دکترا داری.” اکثر افرادی که این را می گویند احتمالاً به معنای هیچ ضرری نیست و درک رایج ترین تجربه خود از پزشک را ساده می کنند. از این گذشته، افراد عادی به اندازه پزشک خانواده، دندانپزشک یا متخصص پزشکی خود با افراد دارای مدرک دکترا مواجه نمی شوند. با این حال، این عدم آشنایی از سختگیری سایر برنامه های دکترا نمی کاهد.
من فکر می کنم سرمقاله ریشه در این “روایت نه یک دکتر واقعی” دارد، اما چیزی شوم تر وجود داشت. من آن را درست پس از تماشای سارا فولر خواندم که اولین زنی شد که در یک بازی فوتبال کالج پاور 5 به گل زمین زد. این لحظه بسیار نشاط آور بود که دختر 17 ساله من با خوشحالی با من به اشتراک گذاشت. متأسفانه، این مقاله با زن ستیزی، بی احترامی به مدارک حرفه ای یک زن (یک مشکل بزرگ در مسائل برابری جنسیتی در محل کار) و تجاوزات خرد همراه بود.
اگرچه ممکن است انگیزه مقاله نظر نباشد، اما باعث شد تا دیدگاه سمی برخی از افراد نسبت به “متخصصان” یا تخصص را نیز بررسی کنم. حیرت آور است که چقدر اطلاعات نادرست در مورد تغییرات آب و هوا، آب و هوا یا ویروس کرونا ارسال شده است. عصر کنونی «دسترسی به اطلاعات» و «اثر دانینگ کروگر» (مفهومی روان‌شناختی که به موجب آن مردم چیزهایی را که می‌دانند یا دست‌کم می‌گیرند) در ذهن برخی از افراد، متخصصان را منسوخ یا حتی دشمنان کرده است. برای مثال، در این چرخه سیاسی، رئیس جمهور منتخب بایدن به دلیل “گوش دادن به سخنان دانشمندان” مورد تمسخر قرار گرفت. به دلیل این دوران، من احساس می‌کنم که باید در رسانه‌ها از کارشناسان با «دکتر» خود رجوع شود. لوله کش ها، وکلا و سایر حرفه ها راه هایی برای تثبیت اعتبار خود دارند. در زمانی که علم بد مانند خود ویروس منتشر می شود، کارشناسان علمی نیز به آن نیاز دارند.
نکته دیگری که در مورد این “دکتر” به ذهنم خطور کرد. فلپ ناامنی است مطالعات روانشناسی نشان داده است که دستاوردهای افراد می تواند دیگران را ناراحت کند. اشلی لدرر در Talkspace.com نوشت: “طبیعت انسانی برای ما این است که خودمان را با دیگران مقایسه کنیم، و جای تعجب نیست که گاهی اوقات، حسادت و احساس شرارت را به همراه دارد.” او می‌گوید این احساس نارسایی و حسادت برای افرادی که اعتماد به نفس پایینی دارند، شدیدتر است. من حدس می زنم که ممکن است که “دکتر.” اگر مطالعات دقیق باشند، ممکن است باعث ایجاد مشکلات عزت نفس یا احساس نارسایی در برخی افراد شود.
جاده دیگری هم هست که می توانستم از آن عبور کنم. در حرفه من برخوردهای زیادی وجود داشته است که در آن با سایر دکترا هم اتاق بودم. آنها را “دکتر” خطاب می کردند، در حالی که من را “مارشال” خطاب می کردند. در فرصتی دیگر به این تهاجم خرد نژادی خواهم پرداخت. اتفاقاً من واقعاً نمی خواهم به من بگویند «دکتر. شپرد» خارج از محیط های حرفه ای من. اگر با من ملاقات کردید، “مارشال” خوب است. من شرط می بندم که جیل بایدن نیز همین احساس را در مورد نام خود دارد. از دیدگاه من، عناوین هیچ کس را تعریف نمی کنند. رفتار شما با مردم اینطور است.
مردم در تظاهرات “بازگشایی” پنسیلوانیا در 20 آوریل 2020 در هریسبورگ، … [+] پنسیلوانیا شرکت می کنند. – صدها نفر در شهرهای سراسر آمریکا علیه قرنطینه‌های مرتبط با ویروس کرونا – با تشویق رئیس‌جمهور دونالد ترامپ – تظاهرات کردند زیرا نارضایتی از هزینه‌های اقتصادی فلج‌کننده حبس افزایش می‌یابد. (عکس از نیکلاس کام / خبرگزاری فرانسه) (عکس از NICHOLAS KAMM/AFP از طریق Getty Images)
خبرگزاری فرانسه از طریق Getty Images مرا در توییتر دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. دکتر مارشال شپرد جی. مارشال شپرد، کارشناس برجسته بین المللی در آب و هوا و آب و هوا، رئیس انجمن هواشناسی آمریکا (AMS) در سال 2013 و مدیر برنامه علوم جوی دانشگاه جورجیا (UGA) است. دکتر شپرد استاد برجسته انجمن ورزشی جورجیا است و میزبان پادکست Weather Geeks The Weather Channel است که در همه پادکست‌ها یافت می‌شود. در سال 2021 به عضویت آکادمی ملی علوم، آکادمی ملی مهندسی و آکادمی علوم و هنر آمریکا انتخاب شد. قبل از UGA، دکتر شپرد 12 سال را به عنوان پژوهشگر هواشناسی در مرکز پرواز فضایی ناسا-گودارد گذراند و معاون دانشمند پروژه برای مأموریت اندازه‌گیری بارش جهانی (GPM) بود. در سال 2004، او در کاخ سفید با جایزه معتبر PECASE تجلیل شد. او همچنین از انجمن هواشناسی آمریکا، انجمن جغرافیدانان آمریکا و بنیاد کاپیتان سیاره افتخارات بزرگی دریافت کرده است. شپرد اغلب توسط رسانه های بزرگ، کاخ سفید و کنگره به عنوان یک متخصص در مورد آب و هوا و آب و هوا جستجو می شود. او بیش از 100 نشریه علمی معتبر و سرمقاله های متعدد دارد. دکتر شپرد مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد خود را دریافت کرد. و دکترای هواشناسی فیزیکی از دانشگاه ایالتی فلوریدا.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط autokhabari