اکتیویژن (Activision) بیانیه‌ای را در مورد حجم بازی Call of Duty امسال، یعنی Modern Warfare 3، منتشر کرده است که بسته به تعداد بسته‌هایی که بازیکنان نصب می‌کنند می‌تواند از ۲۰۰ گیگابایت نیز فراتر برود. با گیمفا همراه باشید.

به گفته ناشر، افزایش حجم فایل بازی در مقایسه با عنوان سال گذشته (Modern Warfare 2)، به دلیل «افزایش مقدار محتوای موجود» در روز انتشار است. اکتیویژن در پلتفرم اجتماعی X (توییتر سابق) نوشت:

Modern Warfare 3 تقریباً آماده است و ما می‌خواهیم یک شفاف‌سازی در مورد اندازه فایل‌هایی که بزرگ‌تر از سال گذشته هستند ارائه کنیم. این موضوع به دلیل افزایش حجم محتوای موجود در روز اول است، از جمله بخش زامبی‌های جهان باز، پشتیبانی از آیتم‌های Modern Warfare 2 و همچنین فایل‌های نقشه برای Call of Duty: Warzone فعلی.

(توجه: به عنوان بخشی از تلاش‌های بهینه‌سازی مداوم ما، اندازه نصب نهایی شما در واقع کوچک‌تر از مجموع تجربیات قبلی Call of Duty خواهد بود).

ناشر در ادامه خاطرنشان می‌کند که بازیکنان می‌توانند فایل‌های Call of Duty خود را در بخش «مدیریت فایل‌ها» در منوی استارت Call of Duty HQ مدیریت کنند، همچنین با اسفاده از بخش مدیریت فایل‌ها می‌توانید محتوای مشخصی را از بازی حذف کنید. کمپین Modern Warfare 3 امروز از طریق دسترسی زودهنگام و قبل از انتشار کامل بازی و بخش چندنفره آن، در دسترس طرفداران قرار گرفت.

Modern Warfare 3 دنباله مستقیم Modern Warfare 2 سال گذشته است که ساخت آن توسط استودیوی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) و با همکاری اینفینیتی وارد (Infinity Ward) هدایت می‌شود و استودیوی تری‌آرک (Treyarch) توسعه حالت زامبی آن را بر عهده دارد. روز چهارشنبه، اکتیویژن اعلام کرد قصد دارد مجموعه‌ای از نقشه‌های چندنفره را از Modern Warfare 2 سال گذشته به دنباله‌ی امسال بازگرداند.


نظر شما در این باره چیست؟

source

توسط