شینگل
توسط لورا گاسکیل، مشارکت کننده Houzz
سدهای یخی، لوله‌های ترکیده، اتاق‌های پر آب، راه‌پله‌های شلوغ خطرناک – اگر در آب و هوای سرد زندگی می‌کنید، احتمالاً در مقطعی با حداقل یکی از این مشکلات دست و پنجه نرم کرده‌اید. خوشبختانه، برخی از حرکات طراحی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا از مشکلات رایج زمستانی جلوگیری کنید (یا حداقل آن را کاهش دهید). در اینجا 15 حرکت کلیدی طراحی و ساخت که برای آب و هوای زمستانی طراحی شده اند، آورده شده است.
سقف
1. یک شیروانی ساده بهترین است. طرح‌های پیچیده سقف مشکلاتی را ایجاد می‌کنند – سوزن‌های کاج، برف و یخ می‌توانند در گوشه‌ها و شکاف‌ها جمع شوند و باعث آسیب‌های عمده شوند. سقف شیروانی ساده مستحکم و محکم است و برف را به راحتی می ریزد.
2. از سوراخ شدن سقف خودداری کنید. بدانید که هر سوراخی که در سقف خود ایجاد می کنید، چه برای نورگیر، دودکش یا شیروانی، یک نقطه بالقوه برای نشت و تجمع یخ ایجاد می کند. این بدان معنا نیست که هرگز نباید این ویژگی ها را به خانه خود اضافه کنید. فقط این کار را با احتیاط و آگاهی کامل انجام دهید.
3. دودکش ها را نزدیک پشته پشت بام قرار دهید. بالاترین نقطه روی پشت بام نیز امن ترین مکان برای رفتن به وسایلی مانند دودکش یا لوله هواکش است. از آنجایی که آب و برف از پشت بام می ریزد و در امتداد بام جمع می شود، قسمت بالای آن کمترین احتمال برای تجمع برف و یخ و ایجاد نشتی است.
4. سقف فلزی را انتخاب کنید. این بادوام ترین گزینه است، برف را به راحتی می ریزد و به ندرت باعث نشتی می شود. زوناهای آسفالتی همچنین در زمستان های سخت به خوبی می ایستند و هزینه تعمیر آنها نسبت به زوناهای چوبی یا تخته سنگی کمتر است.

5. مکانی را فراهم کنید که سقف شما بتواند با خیال راحت برف بریزد. سقف‌های فلزی می‌توانند به سرعت برف را بریزند، که می‌تواند مشکل دیگری ایجاد کند – انبوه برف‌های عظیم خانه را احاطه کرده است! برای این منظور حتماً فضای کافی زیر سقف را در نظر بگیرید و مسیر پیاده روی ایمن را نه مستقیماً زیر لبه بام ایجاد کنید.
بیرونی
6. یک سیستم ذوب برف را در زیر مسیرهای پرکاربرد نصب کنید. این فناوری می تواند زمان و هزینه ای را که صرف بیل زدن و شخم زدن مسیرها و مسیرهای خود می کنید تا حد زیادی کاهش دهد و آنها را برای راه اندازی ایمن تر کند. این ارزان نیست، اما اگر در هر زمستان پول و تلاش زیادی برای برف روبی خرج کنید، ممکن است ارزشش را داشته باشد.

7. مسیرهایی را انتخاب کنید که به راحتی بیل شوند. مسیرهای شن ممکن است زیبا به نظر برسند، اما بیل زدن آنها تقریبا غیرممکن است. اگر از آنها فقط در حیاط خلوت یا سایر مناطقی که در زمستان به آنها نیازی به دسترسی ندارید استفاده کنید خوب است – اما برای مسیرهای اصلی شما، انتخاب یک ماده سخت منطقی تر است. همچنین به یاد داشته باشید که مسیرها را به اندازه کافی پهن کنید تا بتوانید بیل بزنید.
8. نرده ها را در هر راه پله قرار دهید. حتی راه پله های کوتاه نیز زمانی که در یخ و برف پوشانده می شوند ممکن است خائنانه شوند. مطمئن شوید که هر پلکان بیرونی نرده‌ای محکم دارد که می‌توانید به آن بچسبید – ورودی‌های جانبی و پشتی خانه‌تان را نیز فراموش نکنید.
9. روی ورودی ها را پوشش دهید. یک ورودی سرپوشیده برای شما امن‌تر و راحت‌تر می‌شود – و برای بازدیدکنندگانی که منتظر هستند تا درب خانه‌تان را پاسخ دهید. به اضافه کردن رواق، ایوان سرپوشیده یا نسیم سرپوشیده به خانه خود فکر کنید.
گرمایش
10. خورشیدی فعال. در منطقه ای زندگی می کنید که زمستان های سردی دارد اما نور خورشید زیاد است؟ با نصب پنل های خورشیدی بر روی سقف خود از این انرژی استفاده کنید و ممکن است بتوانید قبض گرمایش خود را کاهش دهید. یک سیستم گرمایش خورشیدی فعال (که معمولاً شامل پانل ها و همچنین یک مخزن ذخیره مایع گرم شده است) می تواند انرژی خورشید را جمع آوری و ذخیره کند، که سپس می تواند برای گرم کردن خانه شما از طریق گرمای تابشی در طبقات یا بخاری های قرنیز استفاده شود.
موارد بیشتر: نور خورشید به درستی استفاده می شود: طراحی خانه های مدرن که از انرژی خورشیدی استفاده می کنند
11. یک اجاق چوبی کارآمد. برخی از جدیدترین اجاق‌های هیزمی و اجاق‌های گلوله‌ای بسیار کارآمد و تمیز هستند و اجاق‌های هیزمی را به گزینه‌ای جذاب برای گرم کردن خانه‌هایی با آب و هوای سرد تبدیل می‌کنند – به خصوص اگر دسترسی آسان به هیزم داشته باشید.
12. گرمای تابشی. این سیستم گرمایشی در زیر طبقات خانه نصب می‌شود و منبع گرمای کارآمدی را فراهم می‌کند – و انگشتان پا را زیبا و گرم می‌کند.
پنجره ها
13. پنجره های رو به جنوب. نور خورشید را با کناره‌های پنجره‌هایی که در سمت جنوب خانه‌تان قرار دارند، به حداکثر برسانید تا بیشترین نور و گرما را در هر روز دریافت کنید. در ضلع شمالی، پنجره ها باید حداقل باشند. هر موقعیت از نظر شیشه‌کاری الزامات متفاوتی دارد، بنابراین با یک حرفه‌ای پنجره صحبت کنید تا توصیه‌های مختص به خانه‌تان را دریافت کنید.
14. سبک پنجره مناسب. پنجره های کلاسیک تک و دو آویز و همچنین پنجره های کشویی هوای بیشتری نشت می کنند. سایبان، پنجره های محفظه یا ثابت را برای درزگیری محکم تر انتخاب کنید.
لوله کشی
15. لوله های خوب عایق. با اطمینان از اینکه لوله های خود در دیوارهای عایق قرار دارند و به خوبی از مناطق محافظت نشده دور هستند، از سناریوی وحشتناک ترکیدن لوله جلوگیری کنید. هر لوله ای در نزدیکی مناطق عایق نشده باید به خوبی با عایق پیچیده شود تا از یخ زدگی محافظت شود.
بیشتر: یک متخصص لوله کشی در منطقه خود پیدا کنید
حوض

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

source

توسط