فولکس‌ واگن پس از شش دهه فعالیت در حوزه استیشن‌واگن‌ها، اکنون یک استیشن تمام برقی را معرفی کرده، که نسخه‌ استیشن سدان ID.7 است.

تصاویر پیش رو، اولین تصاویر منتشر شده از این محصول بوده و عکس‌ها و تیزرهای بیش‌تری در ماه‌های آینده در دسترس قرار خواهد گرفت و بازارهای فروش آن نیز مشخص می‌شود. نسخه استیشن همانند نسخه سدان، در کارخانه Emden فولکس واگن تولید خواهد شد.

طراحی فولکس واگن ID.7 تورر

این خودرو بدنه‌ای صاف و آیرودینامیکی دارد و ضریب درگ آن ۰.۲۴ است؛ درحالی که ضریب درگ نسخه سدان برابر ۰.۲۳ است. البته خریداران نسخه استیشن، بر توانایی حمل بار خودرو تمرکز دارند.

فولکس واگن ID.7 تورر

کابین فولکس واگن ID.7 تورر

فولکس‌واگن ID.7 تورر، با وجود ۵ سرنشین، می‌تواند تا حجم ۵۴۵ لیتر بار را حمل کند. اگر صندلی‌های عقب تا شوند، این فضا به ۱۷۱۴ لیتر می‌رسد.

اگر ID.7 تورر را با نسخه استیشن پاسات مقایسه کنیم، فضای کم‌تری را ارائه می‌دهد. پاسات ۲۰۲۴ پنج سرنشینه (تنها در نسخه واگن عرضه شده) با صندلی‌های عقب تا شده، فضایی برابر ۱۹۲۰ لیتر ارائه می‌دهد که در مقایسه با نسخه قبلی ۱۴۰ لیتر افزایش داشته است.

مشخصات فنی فولکس واگن ID.7 تورر

هنوز اطلاعاتی درباره پیشرانه‌های موجود دردسترس نیست. اما فولکس‌ واگن اشاره کرده که طبق پلتفرم MEB توسعه یافته است. احتمالا این خودرو پیشرانه‌ای مشابه نسخه سدان ID.7 خواهد داشت. این پیشرانه در بخش عقب خودرو تعبیه شده و ۲۸۲ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

نسخه سدان اکنون با باتری‌های ۷۷ و ۸۹ کیلووات ساعتی دردسترس است. برد حرکتی آن نیز به ۶۹۲ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

فولکس واگن وعده داده که اطلاعات و عکس‌های بیشتری از آن در ماه‌های آینده منتشر می‌شود.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

source

توسط autokhabari